|
-Benja-
Gæst
|
|
Ser ganske fornuftigt ud. Dog skulle du hellere have spillet denne: Kroatien - Tyskland 2-0 X 4.85
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
tror i tyskland vinder med en 2-0 sejr over kroatien? og kan kroatien ikke overraske?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
tror i tyskland vinder med en 2-0 sejr over kroatien? og kan kroatien ikke overraske?
Inden slutrunden ville jeg svare ja til dit sidste spørgsmål. Men de spillede bestemt ikke overbevisende i første kamp. Det gjorde Tyskland til gengæld, og derfor tror jeg, at 2-0 er et godt bud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Ser ganske fornuftigt ud. Dog skulle du hellere have spillet denne: Kroatien - Tyskland 2-0 X 4.85
Ja måske, men man ved jo ikk om det kan gå galt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
KROATIE-TYS 2-0 X 4.85 ØSTRIG-POLEN 2 2.00 TOTAL ODDS : 9.70
Hvad siger i ? Eller skal jeg bare spille på Tyskland vinder med minumun 2mål?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Ja måske, men man ved jo ikk om det kan gå galt  Tyskland vinder med to mål, den er da bedre end (1-0) 2 @ 2,80. De vinder jo ikke med tre, fire mål. Dog kunne den også spilles, at tyskerne vinder præcis med en kasse.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Tyskland vinder med to mål, den er da bedre end (1-0) 2 @ 2,80. De vinder jo ikke med tre, fire mål. Dog kunne den også spilles, at tyskerne vinder præcis med en kasse.
Kroatien kan jo godt gå ned i den kamp og tyskerne viser stor spil og vinder med mere end 2 mål ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Kroatien kan jo godt gå ned i den kamp og tyskerne viser stor spil og vinder med mere end 2 mål ...
Det er jo dit valg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Spillede i går : Tjekkiet (1) - Portugal (0) = 2 Schweiz - Tyrkiet = 2 det gav lidt over 200 kr. for en 20  I dag har jeg spillet: Kroatien (1) - Tyskland (0) - X Østrig - Polen - X Og det giver også lidt over 200 kr. for 20 kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
KROATIE-TYS 2-0 X 4.85 ØSTRIG-POLEN 2 2.00 TOTAL ODDS : 9.70
Hvad siger i ? Eller skal jeg bare spille på Tyskland vinder med minumun 2mål?
Den ser meget fornuftig ud ... og den skal da nok gå hjem hvis Polen vinder da jeg osse tror at tyskerne vinder med 2 mål ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Jeg tror jeg spiller således Første målscore:Klose odds 5 Resultat: 0-2 odds 7 Jeg tror faktisk på dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Jeg tror jeg spiller således Første målscore:Klose odds 5 Resultat: 0-2 odds 7 Jeg tror faktisk på dem   Der lige netop den som jeg har spillet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
hehe hvor meget har du så i indskud? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
hehe hvor meget har du så i indskud?  50 kr. pr indskud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Østrig- polen x Tyskland- kroatien 1 For 100... Gevinst 500 Og så tager jeg også en første målscorer  ... Hmm hvem mon de kan blive  Clemens fritz måske 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 11:56 af verdenskrig »
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|