|
Kamds
|
|
Den sættes ned til odds 1.00 - dvs. pengene tilbage på den kamp.
Mange tak Zone! Har bare ikke fået noget afvide om det på danskespil endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scholesy
|
|
Mine to lidt forsinkede bets:
FC Midtjylland - AaB 1 2.38
Manchester United- Arsenal 1 1.82 Samlede væddemål: 4,33 Beløb: 79,00 DKK Gevinst: 342,20 DKK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
En god dag idag :
OB - FCK X
Total odds: 3,15
Indskud: 100 kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
Har stadig ikke fået en e-mail om jeg har vundet noget, hvor langtid går der før at sådan nogle aflyste kampe bliver registreret på ens kupon? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
briand
Lilleputspiller
|
|
Mine odds for i dag:
Viborg - Horsens (1-0) X Kalmar FF - GAIS (0-1) X Brann - Strømsgodset (0-1) 1 Sheffield W - Playmouth X
Total odds: 89,49
|
|
|
|
|
|
Liverpool FC - Aalborg BK - Inter
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Mine odds for i dag:
Viborg - Horsens (1-0) X Kalmar FF - GAIS (0-1) X Brann - Strømsgodset (0-1) 1 Sheffield W - Playmouth X
Total odds: 89,49
Jeg ikke forstå... Hvad skal de tre første blive  ?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Jeg ikke forstå... Hvad skal de tre første blive  ? Horsens og Kalmar skal vinde med præcis én... Og Brann skal vinde med mindst 2...
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Horsens og Kalmar skal vinde med præcis én... Og Brann skal vinde med mindst 2...
Hehe hov forstod faktisk godt brann...  Men tak for svaret  ... Måske man selv skulle prøve den 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Hehe hov forstod faktisk godt brann...  Men tak for svaret  ... Måske man selv skulle prøve den  Så lidt da..  Tjah... Har bar en fornemmelse af at Viborg - Horsens spiller uafgjort.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Så lidt da..  Tjah... Har bar en fornemmelse af at Viborg - Horsens spiller uafgjort..  Tror nu at jeg tager en viborg sejr  Det er nu de skal vinde hvis de skal nå noget... Og den giver stadig 2800 for 50 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Tror nu at jeg tager en viborg sejr  Det er nu de skal vinde hvis de skal nå noget... Og den giver stadig 2800 for 50  A hvad ?  2800 kr for 50 kr ?? Dvs. at viborg står til odds 56 ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
A hvad ?  2800 kr for 50 kr ?? Dvs. at viborg står til odds 56 ?  Næ til 2.55 så vidt jeg kan se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Sheffield W vinder...
Hvorfor  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mc
|
|
Vinder Chelsea idag (: ?
|
|
|
|
|
|
Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!
Jesper han er gay allez allez allez (:
ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !
MIKE JENSEN RAUS !!
|
|
|
|