home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:56 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 13:09:37 JG v25 Baren NBA
24 Okt 2025, 15:46 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
24 Okt 2025, 13:32 Broen13 Omklædning... Fryser fast
23 Okt 2025, 12:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Okt 2025, 08:50 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1135 1136 [1137] 1138 1139 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1457403 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #17040: 17 Feb 2013, 15:38 »

Har lige to kuponer til i dag.

Liverpool - Swansea 2
Odds 6.00
Indskud 500kr
Mulig gevinst 3000kr

Jeg synes helt oprigtigt at der er rigtigt mange gode grunde til hvorfor det her odds er mega patetisk, og endnu en fejlvurdering fra bookmakerne, lignende Liverpool - West Brom i mandags, der gik til odds 12 på en West Brom sejr. For det første er det den 3. kamp på seks dage for Liverpool, og heraf er de begge endt med nederlag. Her er det jo også værd at nævne at Swansea ikke har været i kamp siden lørdags nedsablingen af QPR, der dog spillede endnu en kamp uden at yde den mindste modstand. Siden da har Swansea holdet været på rekreationstur i Dubai, som alt andet lige er væsentligt rarere end en kold tur til Rusland. Både mod West Brom i mandags som sagt og så Zenit kampen i torsdags. Desuden er der jo den efterhånden dræbende LFC statistik der nægter dem at vinde kampe mod hold fra den bedre halvdel, hvor Swansea som bekendt befinder sig. Der løber også stadigt et stort kuld af Swansea spillere rundt, der godt kunne tænke sig at gøre det onde ved deres gamle træner Rodgers. Desuden er den næste kamp for Swansea den største i klubbens historie, i form af Charity Shield finalen mod Bradford, hvor det alt andet lige vil give et kæmpe selvtillidsboost at trække et resultat hjem i den her kamp. Samtidigt er Rodgers nødt til at trække et sobert resultat hjem i EL mod Zenit på torsdag hvorfor han muligvis vil spare en lille smule i dag på den "halv-vigtige" positioner. Noget der dog kan tale imod mit bet, er at Sturridge meldes klar til dagens kamp, hvilket alt andet lige vil være en fordel for LFC. Men uanset mine formodninger og analyser, kan jo kun kampen vise hvorvidt det er et godt bet eller ej, men jeg har nu en ret god fornemmelse.

Og så har jeg fået sådan en halv-irriterende tendens til at skulle spille sådan nogle "Nå ja det kan da være" kuponer når jeg alligevel står der. Der har jeg spillet 4/5 i dag og totalt uden nogen form for fornuftig begrundelse (I øvrigt ligesom min kønsbehåring)
1: Napoli - Sampdoria (0-1) 2 2,65
2: Liverpool - Swansea (0-1) 2 2,50
3: Waalwijk - Ajax (1-0) 2 2,35
4: Hoffenheim - Stuttgart 2 3,10
5: Sochaux - PSG (1-0) 2 2,25

2 2 2 2 - 50,19
2 2 2 - 2 36,43
2 2 - 2 2 48,05
2 - 2 2 2 43,43
- 2 2 2 2 42,61
2 2 2 2 2 112,93
Indskud pr væddemål 20kr
Mulig samlet gevinst: 6673kr

HAHA klasse kommentar  Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #17041: 17 Feb 2013, 17:23 »

Har lige to kuponer til i dag.

Liverpool - Swansea 2
Odds 6.00
Indskud 500kr
Mulig gevinst 3000kr

Jeg synes helt oprigtigt at der er rigtigt mange gode grunde til hvorfor det her odds er mega patetisk, og endnu en fejlvurdering fra bookmakerne, lignende Liverpool - West Brom i mandags, der gik til odds 12 på en West Brom sejr. For det første er det den 3. kamp på seks dage for Liverpool, og heraf er de begge endt med nederlag. Her er det jo også værd at nævne at Swansea ikke har været i kamp siden lørdags nedsablingen af QPR, der dog spillede endnu en kamp uden at yde den mindste modstand. Siden da har Swansea holdet været på rekreationstur i Dubai, som alt andet lige er væsentligt rarere end en kold tur til Rusland. Både mod West Brom i mandags som sagt og så Zenit kampen i torsdags. Desuden er der jo den efterhånden dræbende LFC statistik der nægter dem at vinde kampe mod hold fra den bedre halvdel, hvor Swansea som bekendt befinder sig. Der løber også stadigt et stort kuld af Swansea spillere rundt, der godt kunne tænke sig at gøre det onde ved deres gamle træner Rodgers. Desuden er den næste kamp for Swansea den største i klubbens historie, i form af Charity Shield finalen mod Bradford, hvor det alt andet lige vil give et kæmpe selvtillidsboost at trække et resultat hjem i den her kamp. Samtidigt er Rodgers nødt til at trække et sobert resultat hjem i EL mod Zenit på torsdag hvorfor han muligvis vil spare en lille smule i dag på den "halv-vigtige" positioner. Noget der dog kan tale imod mit bet, er at Sturridge meldes klar til dagens kamp, hvilket alt andet lige vil være en fordel for LFC. Men uanset mine formodninger og analyser, kan jo kun kampen vise hvorvidt det er et godt bet eller ej, men jeg har nu en ret god fornemmelse.

Forlegen

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Anfield Road
Manager

« Svar #17042: 19 Feb 2013, 16:08 »

Jeg overvejer virkelig at oddse Malaga i aften. 5.40 lyder jo som den rene gavebod  Shockeret Jeg tror Malaga vinder i aften, så det er helt hen i vejret efter min mening. Vil i mene det vil være en god ide at oddse den?

I øvrigt kan jeg ikke forstå at Bayern bliver gjort til så store favoritter mod Arsenal. Arsenal plejer faktisk at være stærke på hjemmebane på Emirates i CL, så den ser jeg som et kryds. Jeg tror i al fald ikke Arsenal taber.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Newton Heath
Manager

« Svar #17043: 19 Feb 2013, 16:19 »

Arsenal - Bayern München (1-0) - 2

Odds: 3.40
Indskud: 100 kroner

Lige så rystende gode Bayern er offensivt, lige så rystende elendige er Arsenal defensivt. Jeg tror på en udesejr i aften.

verdenskrig
Manager

« Svar #17044: 19 Feb 2013, 16:30 »

Arsenal - Bayern 1 4.00
Indskud 100 kr

Arsenal er stærke hjemme i CL, og har noget at revanchere fra sidste kamps nedtur. Tror Bayern kommer med et defensivt udgangspunkt i aften, og Arsenal er bevidst om at skal de videre fra den her runde så skal de vinde i aften. Derudover synes jeg Arsenal har en god offensiv, som godt kan gøre ondt på Bayern. Det omvendte er så også tilfældet. Men odds 4 på et så stærkt hjemmehold som Arsenal ku jeg ikke stå for Smiley Smed også 100 kr sidst Arsenal slog Barca hjemme og det gik jo meget godt Wink

Har en første målscorer også.
Lukas Podolski 9.00
Indskud 50

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17045: 19 Feb 2013, 16:39 »

har en 50'er på Bayern og porto - malaga x

Anfield Road
Manager

« Svar #17046: 19 Feb 2013, 17:08 »

Så blev kuponen sat.

Arsenal-Bayern (1-0) 1  1,90
Porto-Malaga 2  5,40

Satte kun en 20'er men går begge væddemål hjem, venter der 205 kr.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ptrN
Manager

« Svar #17047: 19 Feb 2013, 17:14 »

Arsenal - Bayern München (1-0) - 2

Odds: 3.40
Indskud: 100 kroner

Lige så rystende gode Bayern er offensivt, lige så rystende elendige er Arsenal defensivt. Jeg tror på en udesejr i aften.
Rystende ringe er måske så meget sagt. Der er problemer ja, men Arsenal har trods alt lukket 2 færre mål ind end holdet der fører Premier League.

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #17048: 19 Feb 2013, 17:15 »

Rystende ringe er måske så meget sagt. Der er problemer ja, men Arsenal har trods alt lukket 2 færre mål ind end holdet der fører Premier League.

Right on target.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #17049: 19 Feb 2013, 17:56 »

Arsenal - Bayern 1 4.00
Indskud 100 kr

Arsenal er stærke hjemme i CL, og har noget at revanchere fra sidste kamps nedtur. Tror Bayern kommer med et defensivt udgangspunkt i aften, og Arsenal er bevidst om at skal de videre fra den her runde så skal de vinde i aften. Derudover synes jeg Arsenal har en god offensiv, som godt kan gøre ondt på Bayern. Det omvendte er så også tilfældet. Men odds 4 på et så stærkt hjemmehold som Arsenal ku jeg ikke stå for Smiley Smed også 100 kr sidst Arsenal slog Barca hjemme og det gik jo meget godt Wink

Har en første målscorer også.
Lukas Podolski 9.00
Indskud 50
Farvel til 150 kr.

Jeg kan på ingen måde se, at Arsenal skulle kunne vinde i aften. Bayern har virkelig momentum, og er inde i en skræmmende stærk stime, som bestemt ikke er tilfældet hos den nordlige London-klub. Selvfølgelig er der en motivationsfaktor for Arsenal i aften, i og med, at det nok er det eneste reelle trofæ, de kan stræbe efter, omend jeg på ingen måde ser dem have klassen til at gå langt i år.

Der er et statistisk og rent analystisk belæg for, at udebanehold går efter en uafgjort, og at meget få hjemmehold taber på dette tidspunkt i CL-regi, men jeg er næsten helt sikker på, at Bayern snupper en sejr i aften. Jeg tror også, de vinder med 2, men det tør jeg nok ikke smide mine penge på. Men jeg tror, jeg hopper ind, og smider lidt skillinger på en sejr til de kommende tyske mestre. Muligvis kombineret med nogle andre kampe, men det kan jeg skrive herinde, når jeg har spillet.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 17:59 af Daniel Nordentoft » Logged

AFC
Manager

« Svar #17050: 19 Feb 2013, 17:58 »

Thumbs Up

Jeg holder mig dog fra aftenens kampe. To spændende opgør, og har i stedet holdt mig til Championship i aften, hvor jeg tror det bliver til flg. hjemmeholdssejre:

Millwall - Peterborough 1.95
Cardiff - Brighton 2.05
Hull - Blackburn 2.00
Crystal Palace - Bristol City 1.53

Indskud: 50 kroner
Total odds: 12.23

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #17051: 19 Feb 2013, 18:00 »

Arsenal - Bayern       2 1.90
Cardiff - Brighton      1 1.90
Ipswich - Watford      2 2.50
St. John - Celtic        2 1.42
Crystal P. - Bristol C. 1 1.45
Total 18.58
Indskud 50kr
Mulig gevinst 929kr

Newton Heath
Manager

« Svar #17052: 19 Feb 2013, 19:16 »

Det er det måske. Desuden har jeg aldrig sagt, at vores defensiv ikke sejler.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #17053: 19 Feb 2013, 19:38 »

Det er det måske. Desuden har jeg aldrig sagt, at vores defensiv ikke sejler.

Der er bare forskel på at sejle og så være 2 mål dårligere end 'rystende ringe'. Er det så rystende elendigt, at Uniteds defensiv er?

Newton Heath
Manager

« Svar #17054: 19 Feb 2013, 19:47 »

Der er bare forskel på at sejle og så være 2 mål dårligere end 'rystende ringe'. Er det så rystende elendigt, at Uniteds defensiv er?

De første tre-fire måneder af sæsonen, ja. Vi har så været heldige med at have en offensiv, der har ikke fås meget bedre på verdensplan. Defensiven er dog heldigvis blevet forbedret betydeligt siden, hvilket tre indkasserede mål i de sidste syv kampe blandt andet også vidner om.

Sider: 1 ... 1135 1136 [1137] 1138 1139 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010