|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Regner med at spille denne kupon imorgen. Your thoughts?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Oddser ALDRIG italiensk. Hvis jeg oddser 1 eller 2 ender den X, og hvis jeg oddser X ender den 1 eller 2, så det er ikke lige mig. Betis kunne også sagtens overraske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Jeg ville bestemt ikke råde dig til at spille på 7 kampe..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Oddser ALDRIG italiensk. Hvis jeg oddser 1 eller 2 ender den X, og hvis jeg oddser X ender den 1 eller 2, så det er ikke lige mig. Betis kunne også sagtens overraske  Er også klart mest bekymret for de italienske kampe. Den er jo lidt utilregnelig den liga. Ellers er jeg enig i at Betis godt kunne overraske, især fordi Zaragoza vidst vandt den første kamp. Men så vil Betis nok ikke investere noget i den kamp... Jeg ville bestemt ikke råde dig til at spille på 7 kampe..
Oddser normalt også kun på 2-3 kampe, men sådan en kupon skal også lige prøves synes jeg. Men jeg er helt enig, der er ikke så store muligheder for at den går hjem. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Ja, det er kun Inter man kan stole lidt på! Well, efter hvad jeg ved vandt Zaragoza kun 0-1, så jeg tror helt sikkert Betis satser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja, det er kun Inter man kan stole lidt på! Well, efter hvad jeg ved vandt Zaragoza kun 0-1, så jeg tror helt sikkert Betis satser  Og selv Inter smider dumme point som i weekenden mod Brescia.  Det gjorde de kun ja, men det kan også betyde at Zaragoza vil gå efter at lukke den hurtigt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Ja, også derfor jeg skrev "lidt"  Hmm, jaa. Giver dig helt ret. Vil dog også sætte min lid til Zaragoza hvis jeg selv oddser imorgen. Helt sikkert. Men det er bare der jeg umiddelbart kunne se overraskelsen, hvis man smider de italienske af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Lige før jeg ville oddse en tudse på at din kupon ikke gik hjem.  Sorry. :p
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Flot leeds!
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Lige før jeg ville oddse en tudse på at din kupon ikke gik hjem.  Sorry. :p Hehe forståeligt.  Men så er det jo heldigt at jeg kun spilder en tier. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Ja.  og respekt hvis den går hjem. :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Til i morgen.
Wigan - Liverpool 2 Newcastle - Blackburn 1 Odds: 2.88
Wolves - Arsenal (1-0) 1 2.15
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Synes lige jeg vil blære mig igen idag.  Espanyol - Valladolid - 1 - 1.50 Santander - Dordoba - 1 - 1.44 Atalanta - Modena - 1 - 150 Indskud 50 kroner Leeds - Hull - X - 3.50 Portsmouth - QPR - 1 - 2.50 Scunthorpe - Middlesbrough - 2 - 2.62 Indskud 10 kroner Jeg har lavet en 2 ud af 3 og en lige på. Så jeg er pt rimelig gal lige nu!! QPR udlignede (på straffe) i overtiden!! Skete også for mig med OB igår!!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 22:48 af Thomasnolesen »
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
36 STOKE-BIRMING 0-1 X 3.35 45 PORTSMO-Q.P.R. X 3.10 73 ESPANYO-VALLADO 1 1.48
TOTAL ODDS : 15.36
INDSKUD: 10 KR. X 1 VÆDDEMÅL TOTALINDSKUD 10 KR
KOM NU ESPANYOL!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallihallo
|
|
Morgendagens kupon.
Newcastle - Blackburn - 1 A.C. Milan - Palermo - 1
Odds - 2,98 Indskud - 300 Mulig gevinst- knap og nap 600 bobs
|