|
PalleJR
|
|
Yep.. Deltag gerne i vores tråd her på forum... Den er ved at gå lidt død..  Men vi har spillet mange uafgjort på det sidste... Men men.. Alt kan ske..  Held og lykke i hvert fald..  det vil jeg da gøre (: jamen mange tak og i lige måde mester (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Ahøm... Der er vi uenige.. Wolfsburg ftw  Men har den her til i dag.. Lok. moskva-Shrinnik 1 0-1 2.00St.Etienne- Lorient 1 0-1 2.70Kommentar: Lokomotivet møder det absolutte bundhold i den russiske liga.. Lokomotiv ligger mit i, men en sejr med to eller mere til odds 2 er for godt til at afvise  St.Etienne kommer med masser af selvtillid efter deres sejr mod Fck  .. Den vil de forhåbentligt bruge til at rundbarberer Lorient.. Syntes også odds 2.70 var for godt til at afvise her  Indskud: 100 Gevinst: 550 kr sådan ca  Håber på det bedste  edit: Og så står det 0-0 mellem loko- shrinnik efter 43 min 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Okt 2008, 17:44 af verdenskrig »
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
simonob
|
|
det vil jeg da gøre (: jamen mange tak og i lige måde mester (:
Super.. Vi er ikk så mange nemlig..  Takker..  Smid nu ikk alle dine penge væk fra igår.. Hehe..  Hvis du vinder 58 k eller hvor meget det var, så gir du en bajer på Fionia Park ! 
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Ahøm... Der er vi uenige.. Wolfsburg ftw  Men har den her til i dag.. Lok. moskva-Shrinnik 1 0-1 2.00St.Etienne- Lorient 1 0-1 2.70Kommentar: Lokomotivet møder det absolutte bundhold i den russiske liga.. Lokomotiv ligger mit i, men en sejr med to eller mere til odds 2 er for godt til at afvise  St.Etienne kommer med masser af selvtillid efter deres sejr mod Fck  .. Den vil de forhåbentligt bruge til at rundbarberer Lorient.. Syntes også odds 2.70 var for godt til at afvise her  Indskud: 100 Gevinst: 550 kr sådan ca  Håber på det bedste  jeg tror på den, St.Etienne viste skræmmende styrke i parken må man sige ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Super.. Vi er ikk så mange nemlig..  Takker..  Smid nu ikk alle dine penge væk fra igår.. Hehe..  Hvis du vinder 58 k eller hvor meget det var, så gir du en bajer på Fionia Park !  haha self  så må jeg lige komme til odense en dag og se en kamp ;d
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Ahøm... Der er vi uenige.. Wolfsburg ftw  Men har den her til i dag.. Lok. moskva-Shrinnik 1 0-1 2.00St.Etienne- Lorient 1 0-1 2.70Kommentar: Lokomotivet møder det absolutte bundhold i den russiske liga.. Lokomotiv ligger mit i, men en sejr med to eller mere til odds 2 er for godt til at afvise  St.Etienne kommer med masser af selvtillid efter deres sejr mod Fck  .. Den vil de forhåbentligt bruge til at rundbarberer Lorient.. Syntes også odds 2.70 var for godt til at afvise her  Indskud: 100 Gevinst: 550 kr sådan ca  Håber på det bedste  edit: Og så står det 0-0 mellem loko- shrinnik efter 43 min  Tabte St. Etienne ikk i weekenden ? Det er ikke umuligt.. Sys bar tit franske kampe ender uafgjort.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
haha self  så må jeg lige komme til odense en dag og se en kamp ;d Er du nødt til.. Om du så bor i Skagen.. Hehe.. Nå, back to topic... Nogle der har overvejet Killmarnoc hjemme mod Celtic i Liga-cuppen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Tabte St. Etienne ikk i weekenden ? Det er ikke umuligt.. Sys bar tit franske kampe ender uafgjort..  jeg ved det faktisk ikke :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Er du nødt til.. Om du så bor i Skagen.. Hehe.. Nå, back to topic...
Nogle der har overvejet Killmarnoc hjemme mod Celtic i Liga-cuppen ?
arg bor bare i køge  på sjælland .. hehe arg den vil være celtic sejr i mine øjne ! men måske spare de spillere til chl kampen hjemme mod united næste uge ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Tabte St. Etienne ikk i weekenden ? Det er ikke umuligt.. Sys bar tit franske kampe ender uafgjort..  Kan godt være det skal den bare ikke i dag 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
simonob
|
|
jeg ved det faktisk ikke :/
Det gjorde de... 2-0 hjemme til Grenoble... Så selvtilliden fra fck-kampen må være dalet lidt... Kan godt være det skal den bare ikke i dag  Det håber vi så ikke i dagens anledning 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Er du nødt til.. Om du så bor i Skagen.. Hehe.. Nå, back to topic...
Nogle der har overvejet Killmarnoc hjemme mod Celtic i Liga-cuppen ?
Haha ja jeg har  ... Men tog et par andre kampe på en syg / pengespildende kupon som i får HVIS jeg nu skulle vinde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Haha ja jeg har  ... Men tog et par andre kampe på en syg / pengespildende kupon som i får HVIS jeg nu skulle vinde  Hehe.. Dem kender jeg godt.. Var ved at ramme en i weekenden.. ^^  Idag ville min nok hedde 126 FC KÖLN-DORTMUN X 2.95 141 OB-AGF 0-1 X 3.40 146 FIORENT-INTER X 2.80 164 FULHAM-WIGAN X 3.20 TOTAL ODDS : 89.86 Så hvis den holder nu ^^, så går jeg amok ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Haha hvad var der på den  Kan så afslører at min hedder : Hull- chelsea 1 Bochum- Hoffenheim 1 Breda- twente x For 50, og kan vinde over 3000  Så håber at hull og hoffenheim henholdsvis holder, og bryder deres stime i dag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Haha hvad var der på den  Kan så afslører at min hedder : Hull- chelsea 1 Bochum- Hoffenheim 1 Breda- twente x For 50, og kan vinde over 3000  Så håber at hull og hoffenheim henholdsvis holder, og bryder deres stime i dag  Havde Juve med præcis én (1-0), X i Toulouse - Monaco (0-0), X i Villarreal - Atl. Madrid (4-4), og så li Inter med præcis én... (0-0)... Til odds 105... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|