|
PalleJR
|
|
Utrolig dumt at smide 500 kroner væk på det der...
what the hell, hvis du kigger lidt længere oppe, så vandt jeg 10.000kr igår, som du ka se;D så det skader da ikk og satse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
i skal ikke tage fejl a hull  Nej selvfølgelig ikke, de har overrasket mod alle indtil videre, så hvorfor ikke i dag?  I øvrigt tillykke med i går, dejlig kupon du hev hjem der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Nej selvfølgelig ikke, de har overrasket mod alle indtil videre, så hvorfor ikke i dag?  I øvrigt tillykke med i går, dejlig kupon du hev hjem der  mange tak mester (: Ja blev godt nok glad imorges da jeg tjekkede den  Så det var en dejlig dag på jobbet idag (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GhettoKlinac
Gæst
|
|
Har også selv smidt 30 kr på denne kupon:
United - West ham > Minimum 1 straffe Hamburger - Stuttgart > 1 Heerenveen - Vitesse > (0-1) 1 Fiorentina - Inter > 2
Mulig gevinst: 705,52 DKK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
bare vent og se champ  jeg vandt igår  og gør det igen idag (: Yeah, nice igår må jeg sige.. Var oss ved at hive odds 105 hjem i weekenden.. Havde Juve med præcis én (1-0), X i Toulouse - Monaco (0-0), X i Villarreal - Atl. Madrid (4-4), og så li Inter med præcis én... (0-0)..  Tvivler stærkt på den idag.. 
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Yeah, nice igår må jeg sige.. Var oss ved at hive odds 105 hjem i weekenden.. Havde Juve med præcis én (1-0), X i Toulouse - Monaco (0-0), X i Villarreal - Atl. Madrid (4-4), og så li Inter med præcis én... (0-0)..  Tvivler stærkt på den idag..  Jeg håber (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Jeg håber (:
- Du skuffer mig ved ikk at spille OB ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
86 KAISERS-OSN 0-1 1 2.05 102 HVIDOVR-NOR 1-0 2 1.90 125 BOCHUM-HOFFENH 2 1.95 140 OB-AGF 1 1.42 173 LIVERPO-PORTSMO 1 1.32 176 MANCH.U-WES 0-1 1 1.60 TOTAL ODDS : 22.77
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
- Du skuffer mig ved ikk at spille OB !  det fordi jeg er i tvivl ang deres hold  hvordan de stiller ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
110 NANTES-MARSEIL 2 1.95 112 PARISSG-TOU 0-1 X 3.35 114 SOCHAUX-LYO 1-0 X 3.40 126 FC KÖLN-DORTMUN 2 2.35 144 CATANIA-UDINESE 2 2.35 TOTAL ODDS : 122.65
INDSKUD: 50 KR. X 1 VÆDDEMÅL Samlet gevinst: 6132.5 kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
det fordi jeg er i tvivl ang deres hold  hvordan de stiller .. De 15 mand der er udtaget, er klart stærkeste trup ! Og du kan godt regne med at vi spiller for at vinde den kamp... Jeg tvivler på at der blir rokeret alt for meget rundt... Vi spillede også med vores profiler ude mod FC Amager.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
De 15 mand der er udtaget, er klart stærkeste trup ! Og du kan godt regne med at vi spiller for at vinde den kamp... Jeg tvivler på at der blir rokeret alt for meget rundt... Vi spillede også med vores profiler ude mod FC Amager..  det er så selvfølgelig rigtig nok ..  men hva søren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
110 NANTES-MARSEIL 2 1.95 112 PARISSG-TOU 0-1 X 3.35 114 SOCHAUX-LYO 1-0 X 3.40 126 FC KÖLN-DORTMUN 2 2.35 144 CATANIA-UDINESE 2 2.35 TOTAL ODDS : 122.65
INDSKUD: 50 KR. X 1 VÆDDEMÅL Samlet gevinst: 6132.5 kr.
Tak..  Tak fordi du tror på Dortmund..  Det er mit hold, og dog sys jeg alligevel det ligner et sikkert X ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Tak..  Tak fordi du tror på Dortmund..  Det er mit hold, og dog sys jeg alligevel det ligner et sikkert X !  Dortmund er HOLDET i tyskland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Dortmund er HOLDET i tyskland  Yep.. Deltag gerne i vores tråd her på forum... Den er ved at gå lidt død..  Men vi har spillet mange uafgjort på det sidste... Men men.. Alt kan ske..  Held og lykke i hvert fald.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|