|
Sarold
|
|
Køber du guldpakker??  ja da for coins
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Har valg at lave et Bundesliga hold, med en lille undtagelse mht. Özil. Jeg regner med holdet kommer til at så sådan her ud, og spille en 4-3-1-2: Målmand: Adler (3,5k) HB: Rafinha (1k) CB1: Hummels (10k) CB2: Subotic (3k) LB: Lahm (30k) CM: Kagawa (5k) CM: Ballack (2k) CM: Götze (10k) COM: Özil (50k) ANG: ANG: Gomez (27k) Skal bare lige have fundet en angrebs kollega til Gomez.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Okt 2011, 22:50 af Soeby »
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Har valg at lave et Bundesliga hold, med en lille undtagelse mht. Özil. Regner med holdet kommer til at så sådan her ud, og spille en 4-3-1-2: Målmand: Adler (3,5k) HB: Rafinha (1k) CB1: Hummels (10k) CB2: Subotic (3k) LB: Lahm (30k) CM: Kagawa (5k) CM: Ballack (2k) CM: Götze (10k) COM: Özil (50k) ANG: ANG: Gomez (27k) Skal bare lige have fundet en angrebs kollega til Gomez. Ham fra Leverkussen ... Shcurrie eller sådan noget mærkeligt noget.. Kan jeg varmt anbefale  og han er billig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Common jeg må ha en guld ske i røven i aften fik G.Rossi (85)
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Okt 2011, 22:58 af Enzo »
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det ligner en rode butik sorry 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Det ligner en rode butik sorry  Hvad mener du? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Common jeg må ha en guld ske i røven i aften fik G.Rossi (85)
det gider vi ikke høre på, er ikke særlig jaloux
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvad mener du?  Ingen af dine spillere spille i den rigtige formation og det var et kæmpe mix af bronze,sølv,guld spillere !  Du sprugte jo om vores mening og jeg syntes det ligner en rode butik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Ingen af dine spillere spille i den rigtige formation og det var et kæmpe mix af bronze,sølv,guld spillere !  Du sprugte jo om vores mening og jeg syntes det ligner en rode butik  Det er også iorden  Mit hold er heller ikke specielt færdigt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det er også iorden  Mit hold er heller ikke specielt færdigt.  Troede bare dit hold var mere iorden , efter som du har spurgt efter spillere hele dagen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Før idag havde jeg kun 2 brasillianere i truppen, og én af dem var IKKE guld.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Før idag havde jeg kun 2 brasillianere i truppen, og én af dem var IKKE guld..  OKi doki 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Nogle der har Néne i 4-4-1-1 i VM?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Det værste er godt nok, når man lige præcis misser en god handel på 59th.  Har lige misset Arbeloa til 1.5k og Glenn Johnson til 2.5k 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|