|
Wicked Sick!
|
|
Nogen, der har prøvet Pique eller Puyol og kan svare mig på, hvem jeg skal købe af dem?  Har god nok råd til begge, men vil kun købe den ene lige nu også opgradere andre dele af holdet før jeg køber den anden. Det skal lige nævnes at Pique er omk. 35k dyrere end Puyol.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Nogen, der har prøvet Pique eller Puyol og kan svare mig på, hvem jeg skal købe af dem?  Har god nok råd til begge, men vil kun købe den ene lige nu også opgradere andre dele af holdet før jeg køber den anden. Det skal lige nævnes at Pique er omk. 35k dyrere end Puyol. Har dem begge bare ikke afprøvet dem end nu 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Hvem skal jeg vælge som højreback til mit brasilianske mandskab, Rafinha fra Bayern eller Rafael fra United? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvor fedt var det lige et i første pakke fik jeg Manuel Neuer (86) Og i anden pakke kom Voronin (82) IF
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Hvem skal jeg vælge som højreback til mit brasilianske mandskab, Rafinha fra Bayern eller Rafael fra United?  hvis du vælger Rafael har jeg en til salg
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvem skal jeg vælge som højreback til mit brasilianske mandskab, Rafinha fra Bayern eller Rafael fra United?  Maicon Inter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
hvis du vælger Rafael har jeg en til salg
For hvor meget, formation og kontrakter? Maicon Inter  Ville jeg også gerne, men har ikke så mange coins pt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AaBFreak
|
|
hvordan tjener i coins  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Hvad gør jeg, hvis at jeg ikke kan forsætte i UT pga. manglende kontrakter eller mangel på coins??
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvad gør jeg, hvis at jeg ikke kan forsætte i UT pga. manglende kontrakter eller mangel på coins??
Så må du sælge  Er Fabio bedre end Rafinha?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Min næste spiller bliver da da da dadaaaaa.......... MESSI 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Seriøst?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Seriøst?
Hvis det er mig du mener , så ja da 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Må jeg se dit hold? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Må jeg se dit hold?  Ja det må du godt, det er ikke færdigt endnu, skal lige se om jeg kan komme på webén 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|