|
Kratos
|
|
Ja okay. Det ville jeg helt klart også gøre hvis det var.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
I år er jeg også bedøvende ligeglad med det crash. Sidste år spillede jeg med lortespillere i et par måneder og kom til at vente for lang tid og pludselig var spillerne tilbage på deres normale niveau og jeg ''tjente'' ikke noget bemærkelsesværdigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Derudover syntes jeg det er sjovt så lidt coins koster i år. Sidste år tjente jeg flere tusinder kr. ved at sælge coins. Selv 1 måned før fifa 14 kom ud kunne jeg tage næsten det dobbelte pr. 100k, som fifa 14 coins koster nu. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvad har du af hold MG?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvad har du af hold MG?
Lige PT. et hold der ikke engang er værd at vise :p Tror det har kostet mig 7.000 samlet. Men startede også først i weekenden :-P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Ventede nemlig med at købe Fifa 14 til jeg fik købt mig en PS4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Så blev jeg sku mester i division 4 i mit andet forsøg. I den første sæson indkasserede jeg 5 nederlag lige til at starte med og holdte mig kun lige oppe i divisionen. Den her gang strøg jeg igennem 6-1-0.
Underligt nok var stort set alle sejre sådan noget 4-1, 4-2, 5-2 etc. Ikke nogle småfedtede 1-0'ere som jeg måtte klare mig i division 5 med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Jeg skal da love for at sværhedsgraden for CPU'en er blevet sat op i år. Havde det godt nok svært mod denne uges hold selv på legendarisk. De havde 16 skud hvor 15 var inden for rammen og en afleveringspræcisio n på 92  Tabte 4-3 -.-
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Tash
|
|
Jeg skal da love for at sværhedsgraden for CPU'en er blevet sat op i år. Havde det godt nok svært mod denne uges hold selv på legendarisk. De havde 16 skud hvor 15 var inden for rammen og en afleveringspræcisio n på 92  Tabte 4-3 -.- Deres offensiv er jo også ganske habil med Ribery, Zlatan, Balotelli og Suarez.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Priserne går dejligt amok lige nu.
Av av av der bliver lavet penge!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvad er der sket da?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ingen idè.
Jeg har tjent 33k på Suarez og 26k på Yaya.
Kontrakter gik lige en overgang for 2k og de almindelige for 1k.
Virkelig mærkeligt.
Solgte alt jeg ejede i den periode. Så nu ejer jeg kun penge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvordan unlocker man *FUT_QUEST_CREATE_SQUAD?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Har ingen anelse hvad det er, men Google har en tråd hvor en skriver: idk why this worked but i just went to the squads tab. selected squad selector and copied my active squad. it made it so i completed the task and it went away. hope this helps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang