|
csllsccsl
|
|
Sidste spørgsmål, hvor køber man det og hvordan får man det altså download ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det vil sige at hvis jeg køber season ticket nu, så kan jeg spille FIFA 14 i aften og frem til d.27 ?
hmmm
|
|
« Seneste Redigering: 21 Sep 2013, 16:53 af Sarold »
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvorfor kun frem til den 27 ? det forstår jeg simpelhen ikke, spillet kommer jo den 26 Kan godt være jeg ikke fatter en skid men det lyder lidt underligt
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Sarold
|
|
Skal det forståes sådan at hvis jeg køber Season Ticket nu, og så downloader Fifa 14 på min PS3 så kan jeg allerede spille Fifa 14 fra i aften ? Men forstår ikke det med frem til den 27 ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Nogen der har gjort sig tanker om hvilken formation de satser på i 14'eren?
Jeg tænker at spille 4-2-3-1(bred)
|
|
|
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Skal det forståes sådan at hvis jeg køber Season Ticket nu, og så downloader Fifa 14 på min PS3 så kan jeg allerede spille Fifa 14 fra i aften ? Men forstår ikke det med frem til den 27 ?? Jeg betaler 189kr for at kan spille spillet en lille uge før det udkommer + jeg for en guldpakke i UT hver uge i 24 uger + jeg for 20% rabat på alle ea ting. Når spillet så udkommer, skal jeg købe spillet "igen" og season ticket giver mig 20% rabat 110kr. Så det koster mig kun 79kr ekstra at få det en lille uge før + 24 guldpakker i ut
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg betaler 189kr for at kan spille spillet en lille uge før det udkommer + jeg for en guldpakke i UT hver uge i 24 uger + jeg for 20% rabat på alle ea ting. Når spillet så udkommer, skal jeg købe spillet "igen" og season ticket giver mig 20% rabat 110kr. Så det koster mig kun 79kr ekstra at få det en lille uge før + 24 guldpakker i ut Skal man såkun købe season ticket? eller skal man også købe Fifa 14 for 549 i butikken idag? Sorry jeg forstår det ikke helt rigtigt
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
når man har købt season ticket hvordan får man så fat i spillet (Det er jo om 5 min.!)
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
når man har købt season ticket hvordan får man så fat i spillet (Det er jo om 5 min.!)
Lige det jeg også tænkte
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Jeg betaler 189kr for at kan spille spillet en lille uge før det udkommer + jeg for en guldpakke i UT hver uge i 24 uger + jeg for 20% rabat på alle ea ting. Når spillet så udkommer, skal jeg købe spillet "igen" og season ticket giver mig 20% rabat 110kr. Så det koster mig kun 79kr ekstra at få det en lille uge før + 24 guldpakker i ut Du skal tænke på om den rabat du får ved at købe spillet over PSN til 550 kr er 100 kr dyrere end at købe det i elgiganten. Så det regnestykker holder vidst ikke rigtigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Hvor køber man season ticket henne?
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Du skal tænke på om den rabat du får ved at købe spillet over PSN til 550 kr er 100 kr dyrere end at købe det i elgiganten. Så det regnestykker holder vidst ikke rigtigt.
Nej den på PSN er Ultimate Edition udgaven
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg betaler 189kr for at kan spille spillet en lille uge før det udkommer + jeg for en guldpakke i UT hver uge i 24 uger + jeg for 20% rabat på alle ea ting. Når spillet så udkommer, skal jeg købe spillet "igen" og season ticket giver mig 20% rabat 110kr. Så det koster mig kun 79kr ekstra at få det en lille uge før + 24 guldpakker i ut Du skriver du kan spille spillet en uge før, men hvordan får du spillet ??
|
|
|
|
|
|
|
|