|
Marshall
|
|
Kan i komme på Web app ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Ja, men den er ultra langsom... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Samme her  Sygt de ikke kan køre bedre servere !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Efter jeg har skiftet lidt fra 352 til 4321 har det gået bedre end forventet det er sku en god formation  kunne godt tænke mig hvis nogen gad og lave et hold til ca 50.000 må gerne være pace på  spiller med 2 billige hold fra mexico og italien vi snakker om 10-15.000 pr hold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Evt Auba IF på RF og så Remy på toppen, han er nu engang en bedre afslutter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Efter jeg har skiftet lidt fra 352 til 4321 har det gået bedre end forventet det er sku en god formation  kunne godt tænke mig hvis nogen gad og lave et hold til ca 50.000 må gerne være pace på  spiller med 2 billige hold fra mexico og italien vi snakker om 10-15.000 pr hold http://www.futhead.com/fifa/squads/11713110/#
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Mange tak til jer tænke selv på ligue 1 så det er jo perfekt vil komme i gang med at købe ligue 1 hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Mange tak til jer tænke selv på ligue 1 så det er jo perfekt vil komme i gang med at købe ligue 1 hold  Så lidt skulle det være en anden gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Jeg ville også foreslå Remy på toppen af Aube IF på fløjen.. Pitro afslutter meget ringe, men nu tænkte jeg at jeg ikke ville lave det for dyrt  Har selv det ligue 1 hold jeg linkede til, men bare med de to ændringer der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Nogen der ved om det virker med FIFA og Ps3 igen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
lol, det handicap er altså bare for sjovt nogle gange. Taber på et WF langskudsmål hvor han er i ubalance og min SIF Handanovic parerer den ind.. Really EA?!
Edit: i det 90. minut selvfølgelig.
... og så crasher spillet selvfølgelig på vej ud af kampen. EA gør virkelig alt hvad de kan for ikke at sælge mig 14'eren.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jun 2013, 22:34 af Kratos »
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hold da op hvor virker det som om Neymar IF har + 10 i shooting ift. hans NIF version! Ham og Hulk IF som ST er fantastisk. Kombination af styrke og skills kombineret med to fantastiske skud. Især Hulks venstreben er der hug i.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hold da op hvor virker det som om Neymar IF har + 10 i shooting ift. hans NIF version! Ham og Hulk IF som ST er fantastisk. Kombination af styrke og skills kombineret med to fantastiske skud. Især Hulks venstreben er der hug i.
Lækkert  Hvorledes ser dit hold ud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|