|
|
|
ptrN
|
|
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nogle der vil prøve at lave et hold med TOTS Ribery og IF Neymar? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snowflake
|
|
Så har jeg endelig fundet det hold jeg vil ha http://www.futhead.com/fifa/squads/8581707/Eneste mangel er IF Danilo - han bliver købt så snart jeg har råd. Der er en del TOTS-spillere der kunne pynte på holdet, men dem får jeg nok aldrig råd til...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Balo er bare den vildeste angriber i Fut!, han skal 100% være på holdet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Happy Hour i aften mellem 20 og 21 (7-8 UK)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Lol, første gang i lang tid man orker at spille fifa så ender det med jeg når at spille en kamp og så er FUT ellers ikke rigtig samarbejdsvillig. Ryger ud af det konstant og det tager bare 5 mins for den at gøre alt ca.. Andre der har problemer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Lol, første gang i lang tid man orker at spille fifa så ender det med jeg når at spille en kamp og så er FUT ellers ikke rigtig samarbejdsvillig. Ryger ud af det konstant og det tager bare 5 mins for den at gøre alt ca.. Andre der har problemer?
Det er lige startet med at drille.. jeg sidder og byder på en RvP TOTS til underpris <3 Og kan ikke byde! YES SIR! - Dvs. tror jeg havde det sidste bud på 505k - han koster normalt ca. +620k  Håber jeg fik ham! Fra EAs Twitter; "EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA 1m We're currently investigating the connectivity issues some users are experiencing on PC & PS3. Apologies for the inconvenience."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Det er lige startet med at drille.. jeg sidder og byder på en RvP TOTS til underpris <3 Og kan ikke byde! YES SIR! - Dvs. tror jeg havde det sidste bud på 505k - han koster normalt ca. +620k  Håber jeg fik ham! Fra EAs Twitter; "EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA 1m We're currently investigating the connectivity issues some users are experiencing on PC & PS3. Apologies for the inconvenience." Web appen kan jo stadig bruges?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Den fejler også her.. og når den ikke melder fejl er den ekstrem langsom...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Jeg kan ikke komme på Web app. Den siger jeg er logget ind på konsol. Har jeg ikke været i snart en halv time  Skal have happy hour pakker !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Glæder mig til at få prøvet nyerhvervet Neymar IF  Tror han er kæmpe boss.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|