|
Dios
|
|
Du skal tænke på at der er grænser for hvor billige spillere kan blive. Det er så nemt at tjene coins i FUT 13, hvilket også er med til at holde priserne forholdsvis højt oppe. Det får jeg at se, når TOTS holdet kommer  OK. Du har haft Robben flere gange, har du prøvet ham i 4-3-3?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Det kan godt være du har ret  Du må meget gerne lave et bud mere  Evt. kan du også udelukke Reus. Pato er den foretrukne angriber, så bare han ihvertfald er med er det fint  og så må holdet også godt være lidt dyrere, for jeg regner med at kunne få omkring 20000 minimum for Reus. Et med Reus som CF: http://www.futhead.com/fifa/squads/11313185/#
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Tak for forslagene  Jeg prøver at se om jeg kan få stablet et af holdene på benene 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
OK.
Du har haft Robben flere gange, har du prøvet ham i 4-3-3?
Har kun haft ham som RM i en 352 og der var en vanvittig. Har store problemer når modstandere har ham som RW i 433, så ham tror jeg ikke du går galt i byen med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Tak for forslagene  Jeg prøver at se om jeg kan få stablet et af holdene på benene  Det sidste med Welliton ville være min farvorit fordi han er et beast!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Det sidste med Welliton ville være min farvorit fordi han er et beast!
Så bliver det nok det. Har heller ikke prøvet Welliton endnu 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Du skal tænke på at der er grænser for hvor billige spillere kan blive. Det er så nemt at tjene coins i FUT 13, hvilket også er med til at holde priserne forholdsvis højt oppe. Det får jeg at se, når TOTS holdet kommer  hvad tid har priserne generelt været lavest efter TOTS? Onsdag aften eller er det først fredag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
hvad tid har priserne generelt været lavest efter TOTS? Onsdag aften eller er det først fredag?
Sidste uge var det før TOTS, da alle folk blev snydt  Må ærligt indrømme at jeg ikke har tjekket priserne så meget under TOTS. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Sidste uge var det før TOTS, da alle folk blev snydt  Må ærligt indrømme at jeg ikke har tjekket priserne så meget under TOTS.  Desværre ender det jo også ofte med man bruger mere tid på at spekulere i priserne end at spille spillet. Hehe. Har du prøvet Robben i 4-3-3?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Desværre ender det jo også ofte med man bruger mere tid på at spekulere i priserne end at spille spillet. Hehe.
Har du prøvet Robben i 4-3-3?
Har kun haft ham som RM i en 352 og der var en vanvittig. Har store problemer når modstandere har ham som RW i 433, så ham tror jeg ikke du går galt i byen med  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Beklager, havde ikke set dit svar.
Regner med at købe ham idag/iaften. Vil dog have hans pris ned på 285.000 så det bliver nok Open Bid krig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|