|
MoneyGang
|
|
Har lige købt Messi  Det er første gang jeg har ham  Håber han er de mange coins vær (1.331.000) Du må meget gerne melde tilbage omkring hvordan han gør det. Hvordan ser dit hold ellers ud? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Synes det lader til at priserne har fundet et niveau at ligge på igen. De falder i hvert fald ikke mere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Jeg bruger Hazard som LM, er lidt hip som hap med om det er Nani eller Hazard synes jeg umiddelbart. Begge har et godt skud, er hurtige og holder bolden tæt på fødderne. Den eneste grund til jeg har Hazard er faktisk pga min kærestes lillebror var på weekend hos os og gerne ville spille med Hazard, så jeg købte ham. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Åh, synes det er synd der ikke er en H2H mulighed i FUT når man har lavet et eller andet billigt, men sjovt hold!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Du må meget gerne melde tilbage omkring hvordan han gør det. Hvordan ser dit hold ellers ud?  Holdet jeg bruger ham på ser således ud: http://www.futhead.com/fifa/squads/9582506/Jeg syntes han gør det godt, men palacio if overskygger ham dog en del. har også tænkt på at ændre formation og lave ham om til ST...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Holdet jeg bruger ham på ser således ud: http://www.futhead.com/fifa/squads/9582506/Jeg syntes han gør det godt, men palacio if overskygger ham dog en del. har også tænkt på at ændre formation og lave ham om til ST... Lækkert hold. Men målmanden skal da udskiftes?  Ja jeg tror også en ST position vil gøre ham mere farlig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Mødte Idag en modstander med dette hold: Benzema IF C. Ronaldo Ribery Iniesta TOTY Ozil Robben Alba SIF Ramos T. Silva Dani Alves Casillas Dyrt hold  spillede 1-1 mod ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Mødte Idag en modstander med dette hold: Benzema IF C. Ronaldo Ribery Iniesta TOTY Ozil Robben Alba SIF Ramos T. Silva Dani Alves Casillas Dyrt hold  spillede 1-1 mod ham. Men virker da til at være lorte kemi og underlig formation
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Hej drenge og piger  Jeg har tænkt lidt over workrate og spiller til en LM og RM 352 serie A har læst nogen steder på nettet om det.. Nogen siger at fx til LM ville Lulic og Asamoah og estigarrbia ville være perfekt andre siger Robinho or Giovinco og til RM siger nogen at Maggio, Isla, Pepe ville være perfekt andre siger Biabiany og Palacio ville være perfekt. Hvad mener i her inde? Hvorfor sku man fx tage Maggio når man fx kan have en pace biabiany? Hvad for nogen spiller ville i tage hvis det var?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Han spillede 4-5-1. Ronaldo som CF.
Ja kemi var ikke i top. Han scorede også et heldigt mål med Cr7, som skovlede den over målstregen efter 3 forsøg.
Dog vilde spillere på et hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
@Balkanos, det kommer bestemt an på hvad du gerne vil have at din LM/RM skal gøre. Dem du nævner i starten har alle lige WRs, altså H/H eller M/M. Det vil sige de løber utroligt meget i begge retninger, hvilket jo er ganske fint, men hvis du skal slå en hurtig kontra kan det godt være de er for langt tilbage i forhold til at kunne hjælpe i den situation. Det tærer også meget på deres stamina og de skal oftest have hvil.
De andre har den fordel de har en højere Attacking WR end defensiv WR. Det vil sige at de ofte bliver hængende lidt fremad og ikke løber med helt tilbage, med mindre du styrer dem manuelt. Det giver dig ikke automatisk overtal i defensiven, men omvendt har du flere spillere hvis du skal slå en kontra.
Personligt foretrækker jeg at have dem som har H/M eller M/L fx.. Bare så den er en højere. Hvis jeg vil have dem længere tilbage på banen kan jeg altid bare sætte den på "Defensiv" in game.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Så skulle der gerne være en god chance for en RVP IF på onsdag  Det er jo super godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Håber den bliver billig med tanke på hans fart etc. Tvivler dog stærkt :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Håber den bliver billig med tanke på hans fart etc. Tvivler dog stærkt :/
Tror jeg ikke han bliver. Netop RVP behøver ikke mere fart da hans positioning og finishing er så ekstrem. Hans venstreben kan vitterligt hugge bolden ind alle steder fra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Nej desværre, han bliver virkelig giftig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|