|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Gør hvad? opkøber alle dem der er til salg billigt nu?
Jep 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Sanchez IF - gotta have it.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Af dem man kommer til at have råd til er der sku ikke så meget spændende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Nogen der ved hvornår Team Of The Season kommer? Er det ligesom da TOTY blev annonceret, hvor spillerne falder i værdi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hvad ender prisen på Alexis på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvad ender prisen på Alexis på?
Tror omkring Pedro SIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boeknaes
Gæst
|
|
Nogen der ved hvornår Team Of The Season kommer? Er det ligesom da TOTY blev annonceret, hvor spillerne falder i værdi? Man ved endnu ikke hvornår det kommer, men det skulle gerne komme i midten af maj. Og ja markedet crasher.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Nogen der kan seriøst forklare mig hvordan criscito kan være hurtigere end Walcoot og hvordan lichtsteiner kan være hurtigere end Young?? det er ikke kun 1 gang men hele kampen - han havde ikke pace card - mit hold har 100 moral og spillerne har 9 chem - mit hold havde 95 fitness Kan seriøst ikke fatte det, tror i nogen bruger pace cheat? er virkelig træt af dette spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Fordi de har elendig boldkontrol og mister meget fart når de skal drible.
Den eneste spiller jeg ikke kan indhente som regel er Welliton. Han er så OP.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Man ved endnu ikke hvornår det kommer, men det skulle gerne komme i midten af maj. Og ja markedet crasher.
Falder prisen også på IF spillere selvom man ikke kan få dem i pakker mere?  Gjorde de det ved TOTY?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Falder prisen også på IF spillere selvom man ikke kan få dem i pakker mere?  Gjorde de det ved TOTY? Som regelt gør de, men stiger igen efterfølgende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvad er TOTS? Er det et hold ala TOTY bare bedre? Eller er det et hold fra hver liga?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Wow markedet er godt nok sløvt idag.
Må være fordi auktionshuset er oversvømmet med spillere pga. de mange pakker der er åbnet igår.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|