home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:39:22 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 897 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 788 789 [790] 791 792 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1214688 gange)
0603anderss
Ynglingespiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #11835: 12 Mar 2013, 13:57 »

Fordi jeg ikke kunne lave en hybrid der var god i den formation. Men 4-2-2-2 er også en genial formation Smiley

Jeg må erklære mig enig i, at 4-2-2-2 er en super formation. Selvom det er CAM'er og ikke kanter, som sammen med angriberne præger offensiven, så ligger de alligevel ret bredt, hvorfor de nærmest fungerer som kantspillere. Det betyder så, at de selvfølgelig skal være hurtige, hvilket ikke er normalt for de typiske CAM'er. Men der er alligevel en del muligheder. Nu skal jeg ikke sige, om det kun er mig, men jeg har kun haft succes med den formation, hvis de offensive midtbanespillere er hurtige. Prøvede eksempelvis med Aimar i en periode, og det fungerede slet ikke. Moralez fra Atalanta i den modsatte side fungerede dog perfekt.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2013, 15:17 af 0603anderss » Logged

Simply Arsenal.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11836: 12 Mar 2013, 14:26 »

Jeg må erklære mig enig i, at 4-2-2-2 er en super formation. Selvom det er CAM'er og ikke kanter, som sammen med angriberne præger offensiven, så ligger de alligevel ret bredt, hvorfor de nærmest fungerer som kantspillere. Det betyder så, at de selvfølgelig skal være hurtige, hvilket er normalt for de typiske CAM'er. Men der er alligevel en del muligheder. Nu skal jeg ikke sige, om det kun er mig, men jeg har kun haft succes med den formation, hvis de offensive midtbanespillere er hurtige. Prøvede eksempelvis med Aimar i en periode, og det fungerede slet ikke. Moralez fra Atalanta i den modsatte side fungerede dog perfekt.

Præcis. Dog har jeg mere succes med Taarabt IF end Lucas. mens synes det er lækkert at de ikke ligger helt bredt, men alligevel nok. Da de ofte befinder sig mellem backs og CB'er, hvilket gør at angriberne har nemt ved at rykke sig fri til stikninger. Men mit hold er strikket nøje op. En agriber med 5* skills i en side, hurtig angriber i modsatte side. I 5* angriberens side skal der være en hurtig CAM(Lucas), mens der bag ved den hurtige angriber skal være en 5* skiller (Taarabt). Det fungerer perfekt Smiley

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11837: 12 Mar 2013, 14:44 »

Cool, tak for analyserne. skal have lavet mit 4-2-2-2 forsøgs hold iaften eller imorgen.

Håber godt nok, at EA en dag tilføjer Assist statistikker på spillerne, så det ikke kun er antal mål man kan følge med i.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11838: 12 Mar 2013, 15:13 »

Præcis. Dog har jeg mere succes med Taarabt IF end Lucas. mens synes det er lækkert at de ikke ligger helt bredt, men alligevel nok. Da de ofte befinder sig mellem backs og CB'er, hvilket gør at angriberne har nemt ved at rykke sig fri til stikninger. Men mit hold er strikket nøje op. En agriber med 5* skills i en side, hurtig angriber i modsatte side. I 5* angriberens side skal der være en hurtig CAM(Lucas), mens der bag ved den hurtige angriber skal være en 5* skiller (Taarabt). Det fungerer perfekt Smiley

Hov. Der skulle stå ''ikke'', da jeg nævnte det med, at CAM'er normalt ikke er de typiske hurtigere spillere. Men du fangede tydeligvis min pointe.  Smiley

Jeg bruger den normale Taarabt pt., og han gør det også eminent.

Ellers er jeg helt enig. Stærkt undervurderet formation.

Simply Arsenal.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11839: 12 Mar 2013, 15:15 »

Cool, tak for analyserne. skal have lavet mit 4-2-2-2 forsøgs hold iaften eller imorgen.

Håber godt nok, at EA en dag tilføjer Assist statistikker på spillerne, så det ikke kun er antal mål man kan følge med i.

Lyder lækkert. Del gerne dine erfaringer.

Og ja. Det er faktisk røvirriterende, at man ikke kan se antal assists.

Simply Arsenal.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11840: 12 Mar 2013, 15:18 »

Hov. Der skulle stå ''ikke'', da jeg nævnte det med, at CAM'er normalt ikke er de typiske hurtigere spillere. Men du fangede tydeligvis min pointe.  Smiley

Jeg bruger den normale Taarabt pt., og han gør det også eminent.

Ellers er jeg helt enig. Stærkt undervurderet formation.
Hvordan ser dit hold ud? Smiley

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11841: 12 Mar 2013, 15:30 »

Hvordan ser dit hold ud? Smiley

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#gqqTwaVZnJdYg:ps3
Ved godt, at Belhanda ikke er den hurtigste. Men han gør det stadig tilpas fint, og så passede han ind, og får 9 chem. Ved ikke, hvem jeg ellers kan tage. Pastore passer ind, men ham har jeg brugt før.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#cXHJ8xySnJdYh:ps3
Det her hold spiller jeg bedst med, hvilket bl.a. er et resultat af, at de to CAM'erne har voldsomt meget speed.

Bud på forbedringer? Har spillet en del med holdene efterhånden, og kunne godt tænke med lidt fornyelse. Cissé vil jeg dog gerne beholde. Han er voldsom!  Wink

Simply Arsenal.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11842: 12 Mar 2013, 15:45 »

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#gqqTwaVZnJdYg:ps3
Ved godt, at Belhanda ikke er den hurtigste. Men han gør det stadig tilpas fint, og så passede han ind, og får 9 chem. Ved ikke, hvem jeg ellers kan tage. Pastore passer ind, men ham har jeg brugt før.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#cXHJ8xySnJdYh:ps3
Det her hold spiller jeg bedst med, hvilket bl.a. er et resultat af, at de to CAM'erne har voldsomt meget speed.

Bud på forbedringer? Har spillet en del med holdene efterhånden, og kunne godt tænke med lidt fornyelse. Cissé vil jeg dog gerne beholde. Han er voldsom!  Wink
De ser spændende ud Smiley Du kan tage Nasri og Remy i stedet for Belhanda og din anden angriber Smiley

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11843: 12 Mar 2013, 15:53 »

De ser spændende ud Smiley Du kan tage Nasri og Remy i stedet for Belhanda og din anden angriber Smiley

Det kunne sagtens være en mulighed. Kan godt være, at jeg laver et bytte der inden længe. Selvom jeg hader Nasri, så har jeg altid haft en lyst til at prøve ham i FUT.

Nu gik jeg et par sider tilbage og så dit 4-2-2-2-hold med Zlatan. Det hold, har jo en voldsom værdi. Zlatan, Silva, Sirigu IF. Hvordan får man nogensinde råd til det? Ibra i særdeleshed? Jeg er ved at spare op til ham, men det tager jo en evighed.  Smiley

Simply Arsenal.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11844: 12 Mar 2013, 17:23 »

Åh ffs.. Hvorfor overhovedet prøve at gå efter andet end pace? Det er jo konstant det man taber på. Bliver sjældent gennemspillet eller noget af en modstander. Konstant bare en der afventer at lave L1-trekant.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11845: 12 Mar 2013, 17:30 »

Det kunne sagtens være en mulighed. Kan godt være, at jeg laver et bytte der inden længe. Selvom jeg hader Nasri, så har jeg altid haft en lyst til at prøve ham i FUT.

Nu gik jeg et par sider tilbage og så dit 4-2-2-2-hold med Zlatan. Det hold, har jo en voldsom værdi. Zlatan, Silva, Sirigu IF. Hvordan får man nogensinde råd til det? Ibra i særdeleshed? Jeg er ved at spare op til ham, men det tager jo en evighed.  Smiley
Har fået spillere som Vidic, Falcao IF, Sagna IF, Kompany, Natale og sådan nogle i pakker Smiley

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11846: 12 Mar 2013, 17:38 »

Åh ffs.. Hvorfor overhovedet prøve at gå efter andet end pace? Det er jo konstant det man taber på. Bliver sjældent gennemspillet eller noget af en modstander. Konstant bare en der afventer at lave L1-trekant.
Ja... dog synes jeg at jeg er blevet bedre til at undgå pace-abusers. Møder dem ikke så tit, men når jeg gør så det altid folk med 5 forsvarsspillere, og så er det bare til at få lange nosser af. Man føler lige meget hvilken vej man løber har han en forsvarsspiller -.-

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #11847: 12 Mar 2013, 19:46 »

Har prøvet og kigge på et Serie A hold til under 300k. mit eget bud indtil videre er:
http://www.futhead.com/fifa/squads/7251539/#squad-player

men ville gerne hører fra andre om de har noget jeg ellers kunne prøve Smiley

Edit: og ja det skal være 4-1-2-1-2 fordi jeg lige pt spiller 3-5-2 men vil prøve den anden igen Smiley
« Seneste Redigering: 12 Mar 2013, 19:48 af Ready123 » Logged

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11848: 12 Mar 2013, 20:32 »

Nu vil jeg altså også prøve og se om der er noget om det hele.

Nogen ideer til forbedringer: http://www.futhead.com/fifa/squads/7255279/ ?

I forstår sikkert temaet Wink

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #11849: 12 Mar 2013, 21:14 »

Nu vil jeg altså også prøve og se om der er noget om det hele.

Nogen ideer til forbedringer: http://www.futhead.com/fifa//7255279/ ?

I forstår sikkert temaet Wink

Hvis du kun kigger efter pace, kan jeg foreslå dette mesterværk: http://www.futhead.com/fifa/squads/4897220/

Pace uden sidestykke og hele 3 spillere med 5* finter!!!

Sider: 1 ... 788 789 [790] 791 792 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010