|
MoneyGang
|
|
Taarabt IF som ST havde jeg stor succes med. Han har genialt skud 5*skills + 5*weak foot. Ellers minder det meget om mit gamle hold. Ved ikke hvor glad du er for Ramos, men jeg var mere vild med Pepe, og hans iF er ikke meget dyere end Ramos, så det kunne du måske også kigge på. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Taarabt IF som ST havde jeg stor succes med. Han har genialt skud 5*skills + 5*weak foot. Ellers minder det meget om mit gamle hold. Ved ikke hvor glad du er for Ramos, men jeg var mere vild med Pepe, og hans iF er ikke meget dyere end Ramos, så det kunne du måske også kigge på.  Er ekstremt glad for Ramos' faktisk. Synes hans pris er høj, men han er hurtig og hans heading stats er outstanding. Hvilket er meget vigtigt med kun 3 mand i forsvaret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvis jeg skifter en spillers WRs i min formation, er de så altid gemt sådan eller er det noget jeg skal gøre altid?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvorfor ikke istedet for Muriel? Jeg ville nok købe Natale og så spare det sidste op til Chiellini 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Jeg er nu oppe på 2 sejr i træk i 3. division. Det er ny rekord tror jeg. En af dem var endda mod et hold der ikke havde 99 i chem. Så det var endnu en personlig rekord der.
Hold da op hvor er der et eller andet galt med FIFA for tiden. Ingen af mine spillere fatter noget, udover Bale. Hold op hvor er han god. Hvis man dog bare havde råd til en IF :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Hvorfor ikke istedet for Muriel? Jeg ville nok købe Natale og så spare det sidste op til Chiellini  Grunden til det ikke er istedet for Muriel er pga hans pace 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Hvorfor ikke istedet for Muriel? Jeg ville nok købe Natale og så spare det sidste op til Chiellini  Muriels TOT er så kraftigt undervurderet. Han er virkeligt god, og jeg ville uden tøven vælge ham over Pato. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Grunden til det ikke er istedet for Muriel er pga hans pace  Nu er Pato heller ikke langsom. Personligt har jeg sværere ved at lukke ned for Pato end Muriel. Muriels TOT er så kraftigt undervurderet. Han er virkeligt god, og jeg ville uden tøven vælge ham over Pato.  Så må det være dem jeg spiller mod der er dårlige med ham, for han er godt nok usynlig i mine kampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Jeg er nu oppe på 2 sejr i træk i 3. division. Det er ny rekord tror jeg. En af dem var endda mod et hold der ikke havde 99 i chem. Så det var endnu en personlig rekord der.
Hold da op hvor er der et eller andet galt med FIFA for tiden. Ingen af mine spillere fatter noget, udover Bale. Hold op hvor er han god. Hvis man dog bare havde råd til en IF :/
Bruger du Bale i en 3-5-2 på LM?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Nu er Pato heller ikke langsom. Personligt har jeg sværere ved at lukke ned for Pato end Muriel. Så må det være dem jeg spiller mod der er dårlige med ham, for han er godt nok usynlig i mine kampe.
Kan heller ikke huske at Muriel nogensinde har scoret imod mig. Pato har derimod scoret MANGE mod mig og ofte i positioner jeg troede var umulige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Jeps Bale som LM i 3-5-2 og Valencia som højre. De to bedste defensive LM/RM i BPL og så spiller jeg enten på balanced eller attacking alt efter hvordan jeg synes modstanderen er så de ikke bliver alt for defensive.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
FUCK§!"!#"!¤¤"!!!! Latterlige lorte spil  Kører derud af og vinder de første 6 kampe i 1 div.. så har 4!!! kampe til at få 3 point... Jeg får skrabet 2 sammen... For helvede man!! Shit hvor er jeg bitter!!! og det har bare været kampe, med stolpe ud, og RVP der lige pludselig bliver boldmongol... Shit, hvor er jeg tiltet!!! Sorry, jeg skulle lige ud med noget galde, et eller andet sted, da jeg er tæt på at eksplodere, og magter ikke at skulle købe nyt joystick eller et eller andet...1!! aaaaaaaaarrrrh...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|