home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:31:57 warmon Blogs [9] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 777 778 [779] 780 781 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1214929 gange)
Kratos
Ynglingespiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #11670: 28 Feb 2013, 15:41 »

Eller hm... Så lige han var i TOTW2.. Så prisen er nok presset mega op fordi han er sjældent efterhånden Skuffet

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #11671: 28 Feb 2013, 16:08 »

Hvad tænker folk, kunne dette fungere? http://www.futhead.com/fifa/squads/6560430/#squad-player

Jeg er ihf. selv ret stolt over at have fået det hele til at gå op Tunge tænker selv forsvaret er outstanding, og med to prototype defensive midtbanespillere foran (jeg ved de er sløve som ind i helvede), tænker jeg at det bliver et helvede at spille sig igennem? Og offensiven er vel heller ikke værst? Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #11672: 28 Feb 2013, 16:12 »

Hvad tænker folk, kunne dette fungere? http://www.futhead.com/fifa/squads/6560430/#squad-player

Jeg er ihf. selv ret stolt over at have fået det hele til at gå op Tunge tænker selv forsvaret er outstanding, og med to prototype defensive midtbanespillere foran (jeg ved de er sløve som ind i helvede), tænker jeg at det bliver et helvede at spille sig igennem? Og offensiven er vel heller ikke værst? Wink
Jeg er så stor fan af Balo i fifa, at jeg nærmest vil krølle ham ind på alle hold jeg kan komme afsted med det, så ville bytte enten Pato eller Muriel til Balo Peace

Edit: http://www.futhead.com/fifa/squads/6561256/#
Kunne være en mulighed Smiley
« Seneste Redigering: 28 Feb 2013, 16:17 af Ready123 » Logged

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11673: 28 Feb 2013, 17:04 »

Hey boys,

Kører med det her hold lige nu: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kFQgGlFFnI84j:ps3

Men synes ikke rigtig Neymar gør noget for mig som jeg ikke kunne klare med Nani, i hvert fald intet der retfærdiggør de 100k ekstra i pris!

Så hvis nogen har nogen ideer til andre hold eller omrokeringer hører jeg gerne efter! Smiley

Jeg vil så vidt muligt gerne holde 5* skillers på kanterne og så evt en på CAM pladsen hvis det kan lade sig gøre.

Af penge har jeg kun dem som sidder i holdet der, så omkring 500k vil jeg tro! Smiley

RM kunne fx være IF Lamela, ham har jeg ikke prøvet endnu!

Ellers bare skyd nogle bud afsted! Opstemt

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #11674: 28 Feb 2013, 17:14 »

Lamela virker ihvertfald til og være meget hurtigere end, hans 81-82 pace!

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11675: 28 Feb 2013, 17:30 »

« Seneste Redigering: 28 Feb 2013, 17:43 af Kratos » Logged

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #11676: 28 Feb 2013, 18:49 »

Puha...

Jeg stiller mig komplet uforstående overfor, hvorfor... Hvorfor!! Fifa match highlights er så elendige Skuffet

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #11677: 28 Feb 2013, 21:58 »

Hvis man vil sælge sit hold og købe et nyt. Hvornår synes folk så, at man skal sælge? Det er nok dumt at gøre om onsdagen, da der kommer TOTW. Og når happy hour indtræder. Men er der ellers frit slag, eller har folk bedre erfaringer med i weekenderne? Eller vil det være et godt tidspunkt at gøre det nu? Er der en stor forskel? Og måske også tidsmæssigt, om det er bedst fra morgenen eller aftenen, så man kan få flere spillere med (både fra Kina og USA)?

Og så det modsatte spørgsmål, hvornår har folk bedst erfaringer med at købe et helt nyt hold, når man kigger på priserne. Er der stor forskel på weekenden og hverdagene, eller om morgenen og aftenen. Hvis folk har erfaringer med nogle af de ting, må i meget gerne dele dem, så jeg kan blive lidt klogere på dette område  crazy

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11678: 28 Feb 2013, 23:21 »

Hvis man vil sælge sit hold og købe et nyt. Hvornår synes folk så, at man skal sælge? Det er nok dumt at gøre om onsdagen, da der kommer TOTW. Og når happy hour indtræder. Men er der ellers frit slag, eller har folk bedre erfaringer med i weekenderne? Eller vil det være et godt tidspunkt at gøre det nu? Er der en stor forskel? Og måske også tidsmæssigt, om det er bedst fra morgenen eller aftenen, så man kan få flere spillere med (både fra Kina og USA)?

Og så det modsatte spørgsmål, hvornår har folk bedst erfaringer med at købe et helt nyt hold, når man kigger på priserne. Er der stor forskel på weekenden og hverdagene, eller om morgenen og aftenen. Hvis folk har erfaringer med nogle af de ting, må i meget gerne dele dem, så jeg kan blive lidt klogere på dette område  crazy
Nu når du selv påpeger det er dumt at sælge når det er HH, så kan jeg ikke forstå du er i tvivl om hvornår du skal købe Wink
Jeg køber selv onsdag aften. Jeg sælger på alle tider af døgnet. Synes ikke jeg kan mærke de største forskelle - udover om onsdagen.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11679: 28 Feb 2013, 23:40 »

Hey boys,

Kører med det her hold lige nu: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kFQgGlFFnI84j:ps3

Men synes ikke rigtig Neymar gør noget for mig som jeg ikke kunne klare med Nani, i hvert fald intet der retfærdiggør de 100k ekstra i pris!

Så hvis nogen har nogen ideer til andre hold eller omrokeringer hører jeg gerne efter! Smiley

Jeg vil så vidt muligt gerne holde 5* skillers på kanterne og så evt en på CAM pladsen hvis det kan lade sig gøre.

Af penge har jeg kun dem som sidder i holdet der, så omkring 500k vil jeg tro! Smiley

RM kunne fx være IF Lamela, ham har jeg ikke prøvet endnu!

Ellers bare skyd nogle bud afsted! Opstemt

Hvordan fungerer Fellaini og David Luiz for dig på CDM pladserne? Mangler du ikke noget speed eller klarer de den fint?

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11680: 01 Mar 2013, 01:54 »

Får ikke rigtig noget ud af Balotelli. Aguero derimod bomber.

Hvem kan jeg erstatte Balo med fra BPL? Walcott IF? Wink

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11681: 01 Mar 2013, 09:57 »

Hvordan fungerer Fellaini og David Luiz for dig på CDM pladserne? Mangler du ikke noget speed eller klarer de den fint?

Super fint. Fellaini er ren boss på den plads med sin fysik og sin høje DWR. Luiz er bare allround et bæst, men har høj AWR, så han stikker nogle gange lidt af, men det gør ikke noget. Meget sjældent jeg har følt at jeg er blevet fanget med dem for højt oppe på banen i hvert fald.

Ellers vil en IF Wilshere eller Toure også sagtens kunne bruges!

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11682: 01 Mar 2013, 10:00 »

Får ikke rigtig noget ud af Balotelli. Aguero derimod bomber.

Hvem kan jeg erstatte Balo med fra BPL? Walcott IF? Wink

Hvis du har råd, så IF Torres eller IF Suarez Opstemt

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #11683: 01 Mar 2013, 11:29 »

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#d6H6DF0nRYz:360

Det var hvad det blev til, hvad tænker i og nogen idéer til forbedringer? Smiley

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11684: 01 Mar 2013, 11:41 »

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#d6H6DF0nRYz:360

Det var hvad det blev til, hvad tænker i og nogen idéer til forbedringer? Smiley
Sirigu IF som målmand?
Mine erfaringer med Buffon er kun negative.

Sider: 1 ... 777 778 [779] 780 781 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010