|
Ready123
|
|
Hvor træls er det at man i den her uge får en inform også er det ham CDM fra Cagliari.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Hvor meget vil i sige en CAM>CM er værd? har set nogle til 11500 og 7500? men er den så meget værd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Sæt den på bid til 5-7k og se hvad den ender på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Sæt den på bid til 5-7k og se hvad den ender på  Den endte med at gå for 8.6k  troede sku ikke den var så meget værd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Nå det endelig bevis på at morale betyder meget er vist at jeg nu har ladet mig tabe en hel masse kampe i træk bare for at prøve at komme ned i divisonerne for sjov og selv nu hvor jeg prøver kan jeg ikke vinde over nogle af dem i 3. division  Enten det eller også er alle de gode dernede!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nå det endelig bevis på at morale betyder meget er vist at jeg nu har ladet mig tabe en hel masse kampe i træk bare for at prøve at komme ned i divisonerne for sjov og selv nu hvor jeg prøver kan jeg ikke vinde over nogle af dem i 3. division Enten det eller også er alle de gode dernede!Tvivler  Hvis du så gerne vil være der nede kan du vel bare lave en 2nd account? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Ah, man kan nu godt mærke om modstanderen er bedre end dig eller ej, men nah.. Kedede mig bare, så ville lige tage turen  Og det ret sjov at "give" modstanderen en sejr nogle gange faktisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Plus jeg øver mig i 5* finter og lave sådan nogle lange soloture, så det går nu ret godt i spænd med at tabe kampe med vilje  Det der så irriterer mig er jo så når jeg nu prøver at vinde at det så ik sker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Dog har jeg fundet ud af at skudfinten med en 5* ca snyder ALT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Dog har jeg fundet ud af at skudfinten med en 5* ca snyder ALT
Ja det er vanvittigt for god boldbehandling de har på skudfintet, hvor flere spillere mister bolden så har 5star skillers styr på det! Dog hader jeg lidt EA for at ødelægge Ronaldo imo... hans måde at løbe på gør ham jo langsommere...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Nogen der har prøvet IF Koscielny? Lidt eneste mulighed jeg har for upgrade på mit hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nogen der har prøvet IF Koscielny? Lidt eneste mulighed jeg har for upgrade på mit hold  Nej men har prøvet Sagna IF, han er genial i et 3 mandsforsvar som HCB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Oh ja.. Men 100k mere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Oh ja.. Men 100k mere  Ja okay :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Men hm.. Tror jeg vil forsøge mig med IF Kos først når nu pengene er der  .. Dat jumping stat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|