|
Morten-Loft
|
|
Tak  Dejligt med nogle Liverpool Spillere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Hvornår i morgen kommer årets hold ? Altså hvornår på dagen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Tak  Dejligt med nogle Liverpool Spillere Lige præcis! Det gjorde også lidt ondt da jeg satte de to Utd spillere på  Lige her til sidst: Pas på med at spille for meget i din venstre side, da du helt sikkert vil få et par kort for at filme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Nogle ideer til at Premier League team til ca. 300k?  Er der en formation du bedst kan lide at spille med ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Og jeg ville vente et par dage med at bygge pga. TOTY!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Nogen der ved hvad kl det kommer op?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
Og jeg ville vente et par dage med at bygge pga. TOTY! Tvivler på at et par dage kan gøre det, det er jo de næste 3 uger hvor priserne bare vil falde og falde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Tvivler på at et par dage kan gøre det, det er jo de næste 3 uger hvor priserne bare vil falde og falde  Ja, men imorgen kommer til at gøre et kæmpe indtryk på crashet. Mange har sparet en masse penge de sidste par dage, som alle skal spenderes i håbet om at få en TOTY. Men ja, priserne vil nok falde og falde de næste par uger - tror dog det er marginalt. Når TOTY ikke kan fås i pakker længere, så vil pakkekøbet falde igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Jeg har stadig ikke helt gennemskuet om det er klogt at købe efter TOTY eller jeg skal vente helt til UPgrade senere på måneden/februar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
jeg tror det er en god ide og vente lidt endu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kris2625
|
|
Jeg har stadig ikke helt gennemskuet om det er klogt at købe efter TOTY eller jeg skal vente helt til UPgrade senere på måneden/februar?
Altså i princippet er det vel klogest(rent økonomisk) først at købe spillere til sommer, men det gider man jo ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Upgrades kommer udelukkende til at påvirke den individuelle spiller. Så du kan sagtens købe efter TOTY og holde dig fra spillere som du forventer/formoder, har gjort sig fortjent til at blive upgradet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|