|
Kratos
|
|
Start med at have spillerne i den rigtige formation og position.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Start med at have spillerne i den rigtige formation og position.
This. Dit hold kommer til at spille langt bedre med 100 chem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Felipe Santana, central forsvarsspiller fra Dortmund, han er vild
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Felipe Santana, central forsvarsspiller fra Dortmund, han er vild
Hvem skulle jeg erstatte Santana med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvor mange coins har du? Pato i angrebet i stedet for Wagner Love ville jeg i hvert fald. Hader Helton, synes du skulle tage Alves fra Valencia i stedet.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ok dem har jeg råd til... har bare ikke råd til Neymar eller Tiago Silva...
jeg har 80.000 ca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Hvor mange coins har du?
Pato i angrebet i stedet for Wagner Love ville jeg i hvert fald. Hader Helton, synes du skulle tage Alves fra Valencia i stedet.
Synes Diego Alves er en forfærdelig målmand. 72 handling og 75 positioning er bestemt ikke gode stats, når der skal holdes rent bur ved henholdsvis hjørnespark og langskudforsøg. Helton og Bruno Moraes frem for Diego Alves ANY DAY!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Det er sku første og sidste gang jeg køber fifa, det er da noget af det værste lort og amatør agtig..
Den ene dag kan man ikke komme ind på UT og den anden dage kan man ikke komme ind i auktionhuset ja hvad bliver det næste.
Så sidder man her med helt nyt hold og skal spille og så mangler man kontrakter og man kan ikke komme vider fordi ders lorte server er L O R T!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Hvem skulle jeg erstatte Santana med?
Har ikke prøvet Naldo, men i hvert fald et forsvar bestående af Dede og Santana er vanvittigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
ok det vil jeg så prøve 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Det er sku første og sidste gang jeg køber fifa, det er da noget af det værste lort og amatør agtig..
Den ene dag kan man ikke komme ind på UT og den anden dage kan man ikke komme ind i auktionhuset ja hvad bliver det næste.
Så sidder man her med helt nyt hold og skal spille og så mangler man kontrakter og man kan ikke komme vider fordi ders lorte server er L O R T!!!
Nu er FIFA andet end UT, men det er der mange der glemmer, hvilket er meget sørgeligt, hvilket deres servere også er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
BTW det kører normalt nu....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekker
|
|
Det er forståeligt du er frustreret, men prøv og behersk dit sprogbrug fremover! Vh Nekker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvorfor bytter du ikke om på Kompany og Agger?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|