|
Dios
|
|
Nogen der har et bud på det stærkest mulige hold overhovedet i FUT?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
hvad har du givet for eriksen og kjær?
23.500 for Christian Eriksen og 9.700 for Kjær 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
23.500 for Christian Eriksen og 9.700 for Kjær  Xbox ikke? Jeg gav 45k for Eriksen lige da han var kommet ud!  Skulle bare have ham, og så må jeg jo tage tabet når engang jeg sælger  Nuværende hold: http://www.futhead.com/fifa/squads/1638768/Kan absolut anbefales! Mertens er et monster, og Eriksen og Strootman er eminente! Hvis i skal prøve et nyt hold, er det her alt for overpowered!
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Tubbe, jeg er nød til at høre hvordan du får så mange coins!!! How? trading?
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
23.500 for Christian Eriksen og 9.700 for Kjær  Hmm jeg måtte slippe 27.000 for Eriksen og 10.500 for Kjær....
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Hmm jeg måtte slippe 27.000 for Eriksen og 10.500 for Kjær....
Så må jeg have fået dem meget billigt åbenbart 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
9.7 for Kjær må da i hvert fald siges at hver ganske billigt taget i betragtning af, at han kan discardes for 10 k 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Ja jeg har været okay heldig i pakker og lavede så min gode investering i Suarez IF som jeg købte for 160k og solgte nu her for 270k det gav godt i kassen eller bare lidt små trading
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Ja jeg har været okay heldig i pakker og lavede så min gode investering i Suarez IF som jeg købte for 160k og solgte nu her for 270k det gav godt i kassen eller bare lidt små trading
Er Suarez god?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hvorfor er handlen så ekstrem sløv??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Cool! Har siddet og savlet over dine hold! Jeg har dig trods alt på friendlist på UT!  Vi må have en kamp en af dagene!
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Pga. de to hold? Bevares, det er gode hold - minder meget om det jeg selv har. Men jeg spiller kun måske 5-6 timer om ugen og trader lidt, men har da stadig et hold der kan måle sig med et af de der. På highscoren kan jeg se, at der er spillere da her tjent flere mio. coins bare på kampe!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Pga. de to hold? Bevares, det er gode hold - minder meget om det jeg selv har. Men jeg spiller kun måske 5-6 timer om ugen og trader lidt, men har da stadig et hold der kan måle sig med et af de der. På highscoren kan jeg se, at der er spillere da her tjent flere mio. coins bare på kampe!!  Må jeg se dine hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|