|
bøvle
|
|
Hvilken division spiller folk herinde i ? Synes selv det er overraskende "let" at blive i 1. division, for bil bestemt ikke kalde mig selv rigtig god fifa spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Kan en LW/RW ændres via formationskort til ST? har ikke kunnet finde sådane et kort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvad sker der for, at Ribery skal koste så meget 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Kan en LW/RW ændres via formationskort til ST? har ikke kunnet finde sådane et kort.
Nej, der findes ikke sådan et kort, desværre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Nej  jeg prøvede at købe en HW -> HA men de kan ikke spiller på ANG/ST pladsen alligevel  øv Jeg spiller i 2. division eftersom at jeg hellere vil rykke op og ned i 1. division og 2. division da det giver flere penge at vinde 2. division, plus det er nemmere  Når jeg er i 1. divi går jeg efter titlen, men ligeså snart den ikke er inde for rækkevidde slacker jeg lidt i det 
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Forstår ikke hvordan Ibra kan være 400k værd når han kun har 77 i pace?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Forstår ikke hvordan Ibra kan være 400k værd når han kun har 77 i pace?
Han er stor, god pace(for den størrelse af spillere), boldsikker og har 4-5 stjernet i dribling. Prøv ham i 1vs1 og du vil vide hvorfor  - Ved godt 1vs1 og UT ikke 100% er det samme...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Er det muligt at få en HW til at blive VM? Ved godt man ikke kan med et enkelt kort, men kan man via et par stykker? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Er det muligt at få en HW til at blive VM? Ved godt man ikke kan med et enkelt kort, men kan man via et par stykker?  Nej, desværre. :-/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Er det muligt at få en HW til at blive VM? Ved godt man ikke kan med et enkelt kort, men kan man via et par stykker?  Nej og det er åndsvagt. Man kan gøre en CDM til ST, men ikke en HW til VM. Eller en CDM til CB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Nedern. Så er der jo ikke andet for at spare 400k op i stedet for at bruge 30k i alt for at få Ben Afra derover. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phata
|
|
Hvorfor fik jeg dog Cesc Fabregas, den eneste mand fra Barca som, jeg faktisk har stor sympati for. Næste en skam at sætte ham til salg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner