|
nedzbedin10
|
|
kæft folk er begyndt at gå så meget op i hvordan man spiller FIFA og om man bruger PACE eller ej. Det vildt !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
kæft folk er begyndt at gå så meget op i hvordan man spiller FIFA og om man bruger PACE eller ej. Det vildt !
Den skal jeg lige ha igen ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
hvilken formation bruger i? og hvorfor?
Jeg bruger selv 4-2-3-1, men kan ikke rigtig få den til at fungere som den gjorte i 12eren....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Seriøst jeg kan slet ikke fatte det... jeg har X til at tackle spillerne... men hver gang jeg skal løbe efter en spiller så stopper min spiller bare op når jeg trykker på tackle.. er ved at blive sindsyg af det her spil hehe...
Holder i også bare X inde for at tackle eller hvordan??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Hold L2 nede når du forsvarer  ps. jeg bruger 4312 da den minder mest om 41212
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
skal jeg bare holde L 2 nede uden og trykke på X= tackle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Nogle der har en ide til et hold for ca 450k? Eller bare en liga. Har lige kørt premier league 4-3-3. Men vil prøve noget andet nu. :-)
Hvad med 4-4-2 La Liga? Muligvis --> http://futhead.com/fifa/squads/120627/ ? Du kunne lave nogle ændringer defensivt så du ikke har Song som cb. Er selv igang med at finde på et hold til ca. det beløb ( har 416k.. ) - ved dog ikke om La Liga passer til min spillestil..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
skal jeg bare holde L 2 nede uden og trykke på X= tackle
Nej men hold den nede i mens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
X = Cointain altså afvente.
Rund = Tackle.
:-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Kunne godt tænke mig at lave et liga bbva hold. men det er dælme svært ikke at ende med et komplet real hold.... (ikke ment som alle reals spillere er bedre end barcas, er bare real fan, og de formationer jeg har kigget på har real spillerne bare passet bedre. :-) )
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Kunne godt tænke mig at lave et liga bbva hold. men det er dælme svært ikke at ende med et komplet real hold.... (ikke ment som alle reals spillere er bedre end barcas, er bare real fan, og de formationer jeg har kigget på har real spillerne bare passet bedre. :-) )
Jeg spiller med 4-3-1-2 og der har jeg også flest Real spillere Dvs: Casillas - Marcelo - Ramos - Pique/Pepe (er ikke sikker endnu) - Alves Cesc - Busquets - Ozil Messi Benz - Ronaldo ville være min foretrukne 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Okt 2012, 16:06 af Ibraa »
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Av av AV en dårlig pakke... Følte mig lige så heldig, så NU skulle det da være jeg første gang fik en vanvittig god pakke. Men med 2 spillere, hvor den ene er sølv og har 69 mens den anden er keeper, så er det sq lidt op ad bakke... ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Jeg spiller med 4-3-1-2 og der har jeg også flest Real spillere Dvs: Casillas - Marcelo - Ramos - Pique/Pepe (er ikke sikker endnu) - Alves Cesc - Busquets - Ozil Messi Benz - Ronaldo ville være min foretrukne  Har du måde Ronaldo og Messi? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Har du måde Ronaldo og Messi?  Ja og så en på bænken også  Nej, men det ville være mit drømme Real/Barca hold  Har valgt Remy i stedet for Ronaldo og Nasri i stedet for Messi ind til videre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|