|
Balkanos
|
|
ok tak for svarene altså CAM behøver ikke være top pace hamsik er jo heller ikke top pace spiller... kan bare godt lide at spillerne er højre end det der 175 cm ja ok ham diamanti ser sku vild ud... men jeg har lige kigget på hamsik og diamanti de er næsten lige høje men sjovt at hamsik har 74 heading og diamanti kun 56 hmmm??
men tror i ikke at cavani ville være god oppe? havde regnet med at hente Muriel men nu efter du siger det der så gider jeg nok ike hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
men ok hvis i nu ikke skal tænke på workrates højde og alt det der pis.. pace må gerne være over 80 hvilken angriber ville I så hente som kan spiller ved siden af Klose? pris højst 200.000 Serie A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Synes Di Natale er vanvittig. Han har det hele, undtagen i hovedspillet, hvor Klose som har sin styrke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Ja præcis han er vild. jeg er sku også dum nogen gange hehe der er jo ikke noget grund til at have 2 stor angriber kan sagtens nøjes med Klose til hovedspil og natale til alt andet hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Ja præcis han er vild. jeg er sku også dum nogen gange hehe der er jo ikke noget grund til at have 2 stor angriber kan sagtens nøjes med Klose til hovedspil og natale til alt andet hehe  Har haft Di Natale ved siden af bla. Cavani, Klose, Pato og Balotelli, og jeg bliver nødt til at sige, at Di Natale er pisse ligeglad, han scorer mål som det passer ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Ja kunne lige forstille mig det.. men hvad med når han skal løbe forbi sådan nogen stærke spiller som chiellini dede santana osv osv?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Har aldrig bemærket, at han skulle have (mere) besvær end så mange andre angribere. Han har høje stats i agility og balance bla. Synes han er fantastisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Diamanti - Klose - Di Natale vil være super giftigt ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Tror Cavani vil være lort som CAM, fordi han har så ringe pasningsstats. Desuden synes jeg ikke du skal være bange for at prøve Di Natale af. Han er en klasse angriber og klart den bedste i Serie A.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
hehe ok super så bliver der sku Klose og Natale i toppen  er så bare sadig i tvivl om CAM om det skal være Diamanti eller Hamsik(sort) hehe men kan høre på jer at i er mere til diamanti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Samme pris og samme fysiske stats, Diamantis tekniske evner er bare langt bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Hvem er bedst som CM (den centrale) i en 4-3-3 af Khedira og Song? Har lige solgt mit hold og købt det igen, bare som 4-3-2-1. Flere tusinde coins billigere og kan jo bare skifte formation in-game. Vigtige coins at spare for mig, nu når det er knapt med midlerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvem er bedst som CM (den centrale) i en 4-3-3 af Khedira og Song? Har lige solgt mit hold og købt det igen, bare som 4-3-2-1. Flere tusinde coins billigere og kan jo bare skifte formation in-game. Vigtige coins at spare for mig, nu når det er knapt med midlerne  Har kun prøvet Song og han er faktisk rigtig god i Fifa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Samme pris og samme fysiske stats, Diamantis tekniske evner er bare langt bedre.
ja det kan jeg se, men jeg er ikke en skills type kan ikke finde ud af og drible så ved ikke hvor meget det tekniske har og sige, er mest bekymret det med Heading i mellem de 2 for har hamsik normal... han score tit med hoved hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvis du scorer meget med hovedet på din CAM er 3-5-2 måske ikke helt den formation du burde bruge, i så fald er der nok en del andre du kunne få meget mere ud af.
Men bare fordi man ikke dribler betyder det ikke at man ikke skal kigge på de tekniske stats. Det betyder jo ligeså meget hvor gode afleveringer han kan lave, hvor godt hans first touch er og alt muligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|