| 

| 

| 0603anderss |  | 
 Første kamp spillet med TOTS Diamanti. Han sparker de ondeste dødbolde. Tre assist på hjørne og så er han derudover vanvittig til at drible, og havde også et par utrolige langskud, som ramte træværket og røg lige over. Udmærket start. |  
											| 

|  |  
														| « Seneste Redigering: 10 Maj 2013, 22:12 af 0603anderss » |  Logged |  
 Simply Arsenal. |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 Præcis dette. Tidligere idag brugte jeg en offentli computer og kunne ikke huske vejen ind til Web App'en, så jeg søgte bare på google og fandt en side der (så vidt jeg husker) var fuldstændig som den plejer at se ud.Eneste var dog, at den spurgte mig direkte efter mit Sikkerhedsspørgsmål,  hvilket jeg i min travlhed, ikke tænke over (dumt). En time senere havde "jeg" købt en spiller ved navn Garmendia for 1,225.000 coins. Og nogle andre ukendt spillere for latterlige beløb Har nu 4600... Har skrevet til EA, men tvivler at det hjælper    Ligner ikke mig, er altid mistroisk overfor hjemmesider. Men de fik mig godt nok de svin.Det plejer den første gang man logger ind på FUT på en anden computer. Er du sikker på du har fjernet fluebenet i automatisk login. Det kan være du har været uheldig at den næste bruger af den pc, automatisk loggede ind på din og blev fristet til at tage dine coins. Havde nøjer på da jeg læste det og skyndte mig ind og tjekke at jeg havde alle mine coins. Det er godt nok træls at miste sine coins pga. folk er idioter. |  
											| 

|  |  
														| « Seneste Redigering: 10 Maj 2013, 22:16 af MoneyGang » |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 Første kamp spillet med TOTS Diamanti. Han sparker de ondeste dødbolde. Tre assist på hjørne og så er han derudover vanvittig til at drible, og havde også et par utrolige langskud, som ramte træværket og røg lige over. Udmærket start.
 Lyder ikke dårligt, hvordan ser resten af dit hold ud?  |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Dios |  | 
 Det plejer den første gang man logger ind på FUT på en anden computer. Er du sikker på du har fjernet fluebenet i automatisk login. Det kan være du har været uheldig at den næste bruger af den pc, automatisk loggede ind på din og blev fristet til at tage dine coins.
 Havde nøjer på da jeg læste det og skyndte mig ind og tjekke at jeg havde alle mine coins. Det er godt nok træls at miste sine coins pga. folk er idioter.

YEAH not fun. Kunne næsten ikke bære det da jeg lige opdagede det   Men nu må jeg op på hesten og arbejde mig op fra bunden. |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Sir Jeppe |  | 
 YEAH not fun. Kunne næsten ikke bære det da jeg lige opdagede det   Men nu må jeg op på hesten og arbejde mig op fra bunden.Ellers kan du jo begynde at forberede dig på Fifa 14.   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 YEAH not fun. Kunne næsten ikke bære det da jeg lige opdagede det   Men nu må jeg op på hesten og arbejde mig op fra bunden.Var sgu også gået meget amok! Tror sagtens de vil tage din anklage seriøst, selvom det, desværre, kommer til at tage lidt tid. :S  |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Balkanos |  | 
 nogen der ved hvorfor kontrakter på 28  er så billige i dag?? det plejer jo koste 800-900 nu har jeg lige købt for 500-600
 burde man købe ind nu og sælge for 800 eller falder priserne bare ned af nu?
 |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Balkanos |  | 
 jeg synes at vi alle her inde skal samle lidt ind til dios  alle kommer frem med 10.000 mønter så han kan komme igang igen    hehe |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Morten-Loft |  | 
 nogen der ved hvorfor kontrakter på 28  er så billige i dag?? det plejer jo koste 800-900 nu har jeg lige købt for 500-600

Har vel noget at gøre med TOTS og MOTM kortene:)  |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 

Der kommer til at gå lang tid før prisen er oppe på 8-900 igen.    Så længe TOTS kører vil alle ting være billigere, sikkert også billigere end 5-600   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Balkanos |  | 
 Hej alle sammen  Jeg har dette 2 hold nu men det er bare normale guld kort, men jeg kunne godt tænke mig og give dem noget upgrade så de ser sådan her ud; Serie A : http://www.futhead.com/fifa/squads/10535419/# Bundesliga : http://www.futhead.com/fifa/squads/10535790/# Hvad synes  i om dem? eller  burde jeg bruge pengene på noget bedre hold hvis i har nogen gode ider så må i gerne komme nogen hold som i synes ville være bedre til de penge... Mine krav er bare: 1 pace angriber den anden høj og stærk forsvar spillerne må godt have noget pace der det er jo 352   Håber  i kan komme med ider til mig  |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 Hej alle sammen  Jeg har dette 2 hold nu men det er bare normale guld kort, men jeg kunne godt tænke mig og give dem noget upgrade så de ser sådan her ud; Serie A : http://www.futhead.com/fifa/squads/10535419/# Bundesliga : http://www.futhead.com/fifa/squads/10535790/# Hvad synes  i om dem? eller  burde jeg bruge pengene på noget bedre hold hvis i har nogen gode ider så må i gerne komme nogen hold som i synes ville være bedre til de penge... Mine krav er bare: 1 pace angriber den anden høj og stærk forsvar spillerne må godt have noget pace der det er jo 352   Håber  i kan komme med ider til mig Har du coins til et af de 2 hold eller hvordan? I så fald kan jeg bedst lide det sidste med Thiago Silva istedet for Luiz !    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Balkanos |  | 
 Nej overhoved ikke men så vil jeg  jo have en mål med at bygge 2 hold hvis du forstår..  ja ok klar silva havde helt glemt ham hehe   jeg har de 2 hold der bare i normale kort vil bare upgrader lidt men ville bare spørg jer om jeg måske sku lave noget bedre for de coins der |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 Nej overhoved ikke men så vil jeg  jo have en mål med at bygge 2 hold hvis du forstår..  ja ok klar silva havde helt glemt ham hehe   jeg har de 2 hold der bare i normale kort vil bare upgrader lidt men ville bare spørg jer om jeg måske sku lave noget bedre for de coins derJeg er ikke sikker på jeg forstår. Du har begge hold? Bare uden TOTS, IF og MOTM? I såfald ville jeg ikke have tålmodigheden til at spare så mange coins op. Men jeg skifter også tit hold    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Balkanos |  | 
 lige præcis jeg har de 2 hold her bare uden tots if og motm... uhhaaa jeg har skiftet 100000 hold ud men er sådan set tilfreds med de 2 hold her så gider ikke mere skifteri men vil bare upgrader isted for... ahh jeg nu heller ikke tænkt mig og spare alle pengene op til hele holdet. men bare spare pr spiller op og så købe    så har jeg sådan ligesom en plan hehe.. grunden til jeg har de 2 hold det er  mest pågrund af at jeg synes at de 2 hold har de bedste forsvar spiller når man tænker på pace også. |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  |