|
MoneyGang
|
|
Kan godt komme på, men bliver smidt af efter hver kamp...... Hvilket har resulteret i nederlag og færre coins pr. kamp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Nogen som er interesseret i en Pepe IF ??
Formation : 4-3-2-1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meyer-13
Mikroputspiller
|
|
Overvejer lige nu der er hold: http://www.futhead.com/fifa/squads/8338112/Hvad syntes i om det. Skal der ændres noget. Syntes selv det er irreterne at Di Maria ikke kan være på RW men kan ikke gøre andet eller har i nogen forslag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Overvejer lige nu der er hold: http://www.futhead.com/fifa/squads/8338112/Hvad syntes i om det. Skal der ændres noget. Syntes selv det er irreterne at Di Maria ikke kan være på RW men kan ikke gøre andet eller har i nogen forslag?  Hvorfor bytter du ikke bare om på Navas og Di Maria?
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
meyer-13
Mikroputspiller
|
|
Så for Pepe ikke 9 i chem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hold da op hvor lamt. Vinder en kamp 4-0, i oversigten bagefter hvor man kan se skud på mål etc hopper den af og jeg får et loss for kampen. Latterlige spil altså.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Det loss gjorde så også at jeg ikke kunne nå mere i min sæson for den gang. De penge fik jeg heller ikke. Flot spil. 5000 coins eller hvad det nu var gider jeg faktisk slet ikke have....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Kæft hvor burde folk der bare køber spillere med 90+ pace og så bruger L1+trekant bare brænde op i helvede. De kan jo intet udover bare vente og håbe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle48
|
|
Nogen der har et godt hold med pace, som man kan lave? Har et budget på omkring 100k. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nogen der har et godt hold med pace, som man kan lave? Har et budget på omkring 100k.  I Rusland kan man lave gode og hurtige hold til ca. 30.000. Er selv positivt overrasket over hvor konkurrencedygtigt holdet er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
EAs servere er så lækre, 2 disconnects i træk. Begge hvor jeg førte. Havde sku ikke brug for den DNF modifier anyway...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a-fonne
|
|
Det samme er sket for mig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
EAs servere er så lækre, 2 disconnects i træk. Begge hvor jeg førte. Havde sku ikke brug for den DNF modifier anyway...
2... det ingen ting. Tror jeg har fået 10+ de seneste 2 dage. Godt nok træls. Derudover var der maintenance da der var 5 min tilbage af min auktioner... og havde sat mine spillere til salg for underpris for at få en budkrig igang. Tak EA. De røg alle sammen til underpris.... -.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Har i gode bud til et Serie A hold til en 352 formation?
- Helst ikke for langsomme spiller - Højst 250.000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meyer-13
Mikroputspiller
|
|
Har i gode bud til et Serie A hold til en 352 formation?
- Helst ikke for langsomme spiller - Højst 250.000
http://www.futhead.com/fifa/squads/8502719/#squad-playerDette ville hold jeg foretrække. Hvis det er lidt for dyrt kan du skifte målmand til NIF Marchetti som jeg symtes gør det godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|