|
Dios
|
|
Ok too bad.
David Villa IF ligger stadig på over 200k.
Vil den pris falde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Ok too bad.
David Villa IF ligger stadig på over 200k.
Vil den pris falde?
Har set ham under 200k. Han var på 180k og ingen bød på ham. Det var i samme uge som han kom ud. Tror kun hans pris vil stige(dog ikke så meget)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvilken BPL cam skal jeg have? Har prøvet Taarabt og er tilbøjelig til at prøve ham igen. Omvendt har jeg ikke prøvet nogle Cazorla IF eller Silva fx, har dog nok ikke råd til SIF Santi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slindj93
|
|
Hvilken BPL cam skal jeg have? Har prøvet Taarabt og er tilbøjelig til at prøve ham igen. Omvendt har jeg ikke prøvet nogle Cazorla IF eller Silva fx, har dog nok ikke råd til SIF Santi  Vil helt klart mene IF Taarabt. 5x skill og 5x weak foot. Samtidig er han den hurtigste af disse 
|
|
|
|
|
|
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4 Vinder af pokalen: 3 (5 finaler) Vinder af CHL: 2 Balance (økonomi): 4,48 mia. Anslået klubværdi: 12,06 mia. Klubrangliste: Nr. 2 Stadionkapacitet: 102.980 Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Hej drenge Jeg har lavet et fint hold http://www.futhead.com/fifa/squads/8237597/#Reserverne er: Ang: Muriel Cam: Miccoli Lm og Rm: Robinho og Biabiany Cdm: Rossi Cb: Gamberini og Campargano Mm: Stekelenburg har et par spørgsmål: 1: har i andre gode forslag til spillerkøb? 2: Hvad med ham di natale er han bedst som Cam eller angriber og burde jeg have ham? 3: har i nogen gode fif til når man spiller mod 433 har svært og spille mod denne formation ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hej drenge Jeg har lavet et fint hold http://www.futhead.com/fifa/squads/8237597/#Reserverne er: Ang: Muriel Cam: Miccoli Lm og Rm: Robinho og Biabiany Cdm: Rossi Cb: Gamberini og Campargano Mm: Stekelenburg har et par spørgsmål: 1: har i andre gode forslag til spillerkøb? 2: Hvad med ham di natale er han bedst som Cam eller angriber og burde jeg have ham? 3: har i nogen gode fif til når man spiller mod 433 har svært og spille mod denne formation ? Jeg havde købt Marchiso også havde jeg sat Gamberini ind i forsvaret istedet, og holdt en Italiener i CB midt position og købt Sirigu fra PSG som målmand istedet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Hvem ville i bruge af Palacio IF og Miccoli IF som HA i en 4-2-2-2? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvem ville i bruge af Palacio IF og Miccoli IF som HA i en 4-2-2-2?  IF Palacio kan jeg klart anbefale 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
IF Palacio kan jeg klart anbefale  Ham har jeg og han gør det også ganske fint, men Miccoli ser bare crazy ud! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Andre der har problemer med serverne? Er ved at gå fuldstændig grasat.
Vinder to kampe i træk 3-2 ved at score i overtiden. Mister så forbindelsen, da jeg lige skal til at klikke fortsæt. Kan ikke klare mere.
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hader folk med 5 i forsvaret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Hader folk med 5 i forsvaret.
Gør jeg også, og det er derfor jeg overvejer at prøve det af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle48
|
|
Nogen der har et hold man kan lave for 65k? Gerne et specialt hold, som man ikke ser tit. Altså ikke guld Premier League eller Serie A eller sådan noget lignende. Håber nogen kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|