home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herrehåndbold VM 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint
Forfatter Emne: Herrehåndbold VM 2011  (Læst 84256 gange)
Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #420: 30 Jan 2011, 19:14 »

Så hvis Spanien nu var kommet i finalen i stedet for Danmark, du havde besluttet dig for at holde med dem og de vandt. Ville du så også sige vi om Spanien?

Neeeej! Overhovedet ikke! Det er da kun fordi jeg bor i Danmark jeg tillader mig at sige vi.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #421: 30 Jan 2011, 19:17 »

Neeeej! Overhovedet ikke! Det er da kun fordi jeg bor i Danmark jeg tillader mig at sige vi.
Men det er bare mærkeligt. Du har svinet landsholdet til hele turneringen, også vender du rundt på en tallerken fordi vi er i finalen, at så nu er du dansker og siger vi om Danmarks landshold.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #422: 30 Jan 2011, 19:19 »

Men det er bare mærkeligt. Du har svinet landsholdet til hele turneringen, også vender du rundt på en tallerken fordi vi er i finalen, at så nu er du dansker og siger vi om Danmarks landshold.

Jeg undre mig også.   Rullende Øjne

Han har svinet dem til overalt. I tråden her og på chatten og fortalt gud og hver mand om at Island bare var total vanvittige og Danmark var direkte lort!

Ungdommen nu om dage... Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #423: 30 Jan 2011, 19:20 »

Men det er bare mærkeligt. Du har svinet landsholdet til hele turneringen, også vender du rundt på en tallerken fordi vi er i finalen, at så nu er du dansker og siger vi om Danmarks landshold.

Jeg har aldrig sagt jeg er dansker. Og det ønsker jeg da heller ikke at blive. Men jeg skriver da vi når jeg holder med dem. Det kan jeg ikke se det hele store problem i.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #424: 30 Jan 2011, 19:20 »

Fantastisk slutrunde, og jeg er sgu en stolt dansker. Hold kæft vi er seje.

Vi tvang verdens bedste landshold helt ud i tovene. Sikke en finale. Jeg råbte og skreg hver gang Danmark scorede eller Landin lavede en redning hele 2. halvleg + forlænget spilletid. Det var en fantastisk medrivende kamp. Landin slog om nogle igennem, og det er fantastisk at se ham stå sådan. Jeg hader vi skal tabe til de her arrogante franskmænd, men de var foran stort set hele kampen, så sejren er vel fortjent, selvom det er helt ude i marginaler. Jeg er sgu skuffet og ked af det, for jeg brænder sgu for håndboldsporten, og elsker slutrunder. Det er en underlig følelse. Især når det er herrene. Men sådan er det jo. Fantastisk af Danmark.

Slutrundens skuffelser må være Polen, Tyskland og Kroatien, mens der var overraskelser som Sverige og Argentina. Hansen, Søndergaard og Landin var Danmarks bedste under slutrunden, mens Kasper Nielsen og René Toft også skal have stor stor ros. Jeg glæder mig allerede til OL og EM næste år. Jeg kan ikke vente. Nu skal skuffelsen lige ligge sig, og så vil jeg fortsat følge den danske liga, samt den tyske Bundesliga med stor spænding.

Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #425: 30 Jan 2011, 19:20 »

16 bruger og 12 gæster læser dette emne Shockeret

Men det har været en helt fantastisk slutrunde, og er aldrig blevet grebet så meget af håndbold, som jeg er blevet under denne slutrunde.
Logged

FCK

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #426: 30 Jan 2011, 19:22 »

Jeg undre mig også.   Rullende Øjne

Han har svinet dem til overalt. I tråden her og på chatten og fortalt gud og hver mand om at Island bare var total vanvittige og Danmark var direkte lort!

Ungdommen nu om dage... Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne

Tror nu også at jeg de gange jeg har sagt at DK var direkte lort var ment lidt i sjov og at jeg altid havde en Kys smiley med for at symbolisere at det ment i sjov. Men hvis Island ikke skulle vinde så skulle Frankrig i hvert fald ikke og nu var det så DK som var i finalen imod dem.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #427: 30 Jan 2011, 19:36 »

Jeg synes også det er en smule dobbeltmoralsk. Man siger "vi" om et land, og det er sit eget. Du har gang på gang ønsket det gik dårligt for Danmark, men nu er Island ude, og så du er lige pludselig dansker. Det fatter jeg intet af. Men okay. Danmark er jo bedre end Island, du kunne bare have valgt rigtigt.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #428: 30 Jan 2011, 19:39 »

Jeg synes også det er en smule dobbeltmoralsk. Man siger "vi" om et land, og det er sit eget. Du har gang på gang ønsket det gik dårligt for Danmark, men nu er Island ude, og så du er lige pludselig dansker. Det fatter jeg intet af. Men okay. Danmark er jo bedre end Island, du kunne bare have valgt rigtigt.

Så trækker jeg mit "VI" tilbage så vi slipper for det der fis. Damn...
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #429: 30 Jan 2011, 19:44 »

Nu har jeg så prøvet at vende den om. Hvis der foreksempel var FA Cup finale som hed Blackburn - Chelsea. Og jeg holdte med Blackburn i den kamp. Og at jeg så begyndte at skrive VI til Blackburn. Det ville jo være helt forkert. Så i får ret. Kys
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #430: 30 Jan 2011, 19:49 »

Nu har jeg så prøvet at vende den om. Hvis der foreksempel var FA Cup finale som hed Blackburn - Chelsea. Og jeg holdte med Blackburn i den kamp. Og at jeg så begyndte at skrive VI til Blackburn. Det ville jo være helt forkert. Så i får ret. Kys

Godt, synes du burde sende en PB rundt til folk og undskylde.

Ikke alle som ser dette jo.


Du tog fejl!  Wink
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #431: 30 Jan 2011, 20:28 »

Frankrig er bare de bedste Skuffet

Det var dog kun maginaler der gjorde udfaldet som var Frankrigs kæmpe erfaring. Vis det ikke var for at Landin endnu engang var dobbelt så god som modstanderens målmand, var vi aldrig kommet så tæt på. Karabatic viste i finalen hvorfor han bare er verdens anden bedste spiller pt og den bedste i verden set på de sidste ca 5år. Han var jo næsten lige så god som Mikken Hansen Wink Vis det ikke var for Mikkel Hansen og Niklas Landin så var vi aldrig kommet i nærheden af Frankrig og selvfølgelig også det at vi er på "hjemmebane"

Frankrig er pt stadig de klart bedste.. Men Danmark har fremtiden foran sig, med det meget unge hold.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #432: 30 Jan 2011, 20:30 »

Hvis det ikke var for Karabatic, havde vi vundet. Mikkel og Landin er bare så gode, så man næsten forventer sådan en præstation.
Logged

Liverpool F.C

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #433: 30 Jan 2011, 20:33 »

Hvis det ikke var for Karabatic, havde vi vundet. Mikkel og Landin er bare så gode, så man næsten forventer sådan en præstation.

Ja, og hvis vi ikke havde haft Mikkel Hansen havde vi fået tæsk Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herrehåndbold VM 2011
« Svar #434: 30 Jan 2011, 20:38 »

Hvis det ikke var for Karabatic

Hvis ikke deres målmand stod der, ville boldene være gået ind!!

Oh, come on.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010