JKJ
Gæst
|
|
Gider ikke svarer på din lorte kommentar som fik mig banned for ingen ting U-4-E
Hehe og hvis du fortsætter i samme stil for du nok en mere Ja taaaaaak! Island fører 16-14 ved halvlegen mod Kroatien! Vi taget den 5. plads! <3
Hmmm nu er vi danskere mere interesseret i medalje kampene fremfor de der ligegyldige placerings kampe Landin har vært fantastisk.. Nu er jeg ikke så tit enig med dig generelt men her er jeg. Det er ihf ikke hans skyld at vi ikke førte med 3-4 mål ved pausen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Landin har vært fantastisk.. Ja man forstår godt Kasi-Jesper vil have ham BTW prøv og hør når han siger Bo Spillerberg ham halspeakeren det lyder som om han siger : BuuuuH
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
PEAST
|
|
det gør han sku også hehe det lyder skægt
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Mikkel Hansen er bare verdens bedste håndboldspiller pt
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hmmm nu er vi danskere mere interesseret i medalje kampene fremfor de der ligegyldige placerings kampe Nu er jo fuldstændig ligeglad med jeres kamp mod Spanien og det er mig der har startet tråden! Ergo! Mig det bestemmer!
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
PEAST
|
|
Mikkel Hansen er bare verdens bedste håndboldspiller pt helt enig du... stor styrke god teknik og et hårdt skud
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jan 2011, 21:59 af Messi1987 »
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Og Island fik da 6. pladsen ved dette VM. Omspil ved OL ja tak! Lort at Danmark er i finalen!
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Og Island fik da 6. pladsen ved dette VM. Omspil ved OL ja tak! Lort at Danmark er i finalen! bedre held til island næste gang
|
|
|
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Det er da flot af Island, de er jo bare ikke bedre.. Danmark og Franrkig er pt et niveau over alle de andre.. Landin verdens bedste målmand pt og Hansen verdens bedste spiller pt
|
|
« Seneste Redigering: 28 Jan 2011, 22:10 af Messi1987 »
|
|
|
|
|
|
TheHansibush
|
|
Kronprinsen går amok sådan skal det være! Det så sgu lidt sjovt ud, da han nærmest stod og hoppede af glæde
|
|
|
|
|
|
|
|
|