home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeres nytårsaften
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Jeres nytårsaften  (Læst 36060 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Jeres nytårsaften
« Svar #150: 01 Jan 2012, 14:21 »

Kæft jeg glæder mig.

Det var fandme hyggeligt. Det må vi gøre igen.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #151: 01 Jan 2012, 14:38 »

Havde en vild fest med årgangen igår. Tror vidst det var godt at kæresten kiggede forbi ved kl. halv to, for da var jeg ved komme galt afsted med en anden pige Wink

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #152: 01 Jan 2012, 14:44 »

Havde en vild fest med årgangen igår. Tror vidst det var godt at kæresten kiggede forbi ved kl. halv to, for da var jeg ved komme galt afsted med en anden pige Wink

Thats the life of a player

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #153: 01 Jan 2012, 15:01 »

Udover at jeg væltede rundt i byen med nogle kammerater kan jeg ikke huske så meget. Jo, jeg snakkede i telefon med Jakob E på et tidspunkt. Kan dog ikke huske hvad vi snakkede om.

Vågnede op i en lejlighed jeg har aldrig før har været i på en madras i køkkenet med to jakker som dyne, og styrtede som det første ud i hans køleskab og åbnede en karton mælk. Fem dage for gammel var den.

Vellykket nytårsaften!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #154: 01 Jan 2012, 16:06 »

Udover at jeg væltede rundt i byen med nogle kammerater kan jeg ikke huske så meget. Jo, jeg snakkede i telefon med Jakob E på et tidspunkt. Kan dog ikke huske hvad vi snakkede om.

Vågnede op i en lejlighed jeg har aldrig før har været i på en madras i køkkenet med to jakker som dyne, og styrtede som det første ud i hans køleskab og åbnede en karton mælk. Fem dage for gammel var den.

Vellykket nytårsaften!

Lyder fedt. Men, FYI, hvis du skal vågne i en lejlighed som du aldrig har været i før, skal det ikke være en fyrs..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #155: 01 Jan 2012, 16:11 »

Lyder fedt. Men, FYI, hvis du skal vågne i en lejlighed som du aldrig har været i før, skal det ikke være en fyrs..

Opstemt

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #156: 01 Jan 2012, 16:11 »

av mit hoved Skuffet
godt nytår alle sammen Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #157: 01 Jan 2012, 16:14 »

Fantastisk aften igår. Kan ikke huske det store, men det var en super fed fest, hvor jeg virkelig tror at ingen anede hvad de lavede, men det var vanvittigt sjovt!

I dag har jeg ondt i hovedet, men så er det godt med frysepizza og cola!

Godt nytår alle sammen! Smiley

Hala Madrid!

Newton Heath
Manager

« Svar #158: 01 Jan 2012, 16:15 »

Tror næppe at kæresten deler den mening.  Tunge

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #159: 01 Jan 2012, 16:19 »

jeg var så nede ved en af mine venner hvor en af mine venner gik under kl 22:30 ca og der sad vi på skift ved ham, så jeg gik glip af 00:00, en pige jeg har noget kørende med blev sur på mig, smadrede min hånd, blev meget stiv, gik i koma derhjemme og hun havde svært ved at vække mig Tunge

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #160: 01 Jan 2012, 16:21 »

Fantastisk aften igår. Kan ikke huske det store, men det var en super fed fest, hvor jeg virkelig tror at ingen anede hvad de lavede, men det var vanvittigt sjovt!

I dag har jeg ondt i hovedet, men så er det godt med frysepizza og cola!

Godt nytår alle sammen! Smiley

er det ikke sådan at man bare ved at det har været en super fest Tunge

Tidligere: Baloo38

verdenskrig
Manager

« Svar #161: 01 Jan 2012, 16:24 »

Hold kæft en fed nat, er først vågnet nu det var ikke meget fridag jeg fik Grin..

Plørestiv fra 19-20 aften til den lyse morgen.. Tør slet ikke tjekke min konto i dag, for kan desværre huske at jeg var ALT for gavmild i går Grin.. Det sjoveste var nok da dem jeg var sammen med tog en KÆMPE bordbombe og prøvede at springe  den i s-toget lige inden vi gik ud, men fandme om lortet så ikke ville gå af.. PIS OGSÅ Grin..

Det eneste negative var da en eller anden andengenrations indvandrer kl 6 om morgenen i S toget begynder at chikanere en pige der bare sad for sig selv.. Det fik en ven og jeg heldigvis sat en hurtig stopper for, så var han pludselig ikke så smart mere.. Idiot  Huh

Men alt i alt en helt perfekt og uartig nat Grin.. Godt nytår alle

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #162: 01 Jan 2012, 16:25 »

Vellykket nytårsaften!
Hvad snakkede vi om? Kan heller ikke huske det. Men hold da kæft hvor har jeg det bare, som to små dværge der fyrer mig i hovedet med en hammer. Hvad gør man?

Jeg havde en god fest med venner og veninder i går og den fik sgu ikke for lidt. Hold kæft det var sjovt.

Og godmorgen!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #163: 01 Jan 2012, 16:29 »

det blev sgu ikke til noget vildt, blev bare derhjemme hvor vi fik besøg af min onkel, så jeg drak mig pisse stiv, så det var sgu hyggeligt nok Smiley også havde vi selvfølgelig også lidt krudt, som der var rimelig meget skrald på.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2012, 16:34 af Enged » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #164: 01 Jan 2012, 16:30 »

Altid en hyggelig beskæftigelse, når man er fuld Grin..
I snakkede nok om hvor fantastisk Lampard var i går ved 1-3 målet Wink Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010