home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeres nytårsaften
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Jeres nytårsaften  (Læst 36088 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: Jeres nytårsaften
« Svar #105: 30 Dec 2011, 20:44 »

Min er meget stille og rolig må man sige. Det er sammen med min kone og søn. Heldigvis er der Man Utd tidligt på eftermiddagen, det løfter ligesom tingene lidt. Jeg glæder mig dog enormt til i morgen, for igår var jeg ude at spille lidt hygge poker med en flok gode venner og jeg tømte heldigvis deres lommer og vandt lidt småpenge. Så nu har jeg været ude at købe den her til min søn i gave, fordi han bare er dejlig og skal være storebror snart og så er man gammel nok til at få den, selvom man kun er 4 ½ år.

Det er hans nytårsgave og han har snakket om den i over et år nu og vi ville negentlig have ventet til når hans lillesøster kom til verden, men nu var pengene der og den var på tilbud i Ønskebørn. Så den skal vi samle i morgen og det går det meste af aftenen nok med. Det bliver fedt..!

Fedt!.. Det kan jo kun blive super hyggeligt!

Szczesny
Manager

« Svar #106: 30 Dec 2011, 20:50 »

Vi sidder 5 gutter hjemme hos mig. Vi har bestilt forret og hovedret. Derudover er der en der laver dessert, og jeg laver så natmad i form af hoddoks!

Alle skal medbringe en drink (eller lave den her) og alle skal også have en selskabsleg. Det bliver rigtig hygge med god mad, "champagne", og verdens bedste snaps kommer selvfølgelig også på bordet!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #107: 30 Dec 2011, 21:02 »

Skal først spise med familien derhjemme og tager derefter med nogle venner ud til en stor nytårsfest ude på landet på en eller anden gammel fabrik Peace Det skal nok blive hyggeligt! Smiley

FC Barcelona

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 30 Dec 2011, 21:05 »

Skal først spise med familien derhjemme og tager derefter med nogle venner ud til en stor nytårsfest ude på landet på en eller anden gammel fabrik Peace Det skal nok blive hyggeligt! Smiley

Det lyder som techno-helvede Wink

Gungner
Gæst

« Svar #109: 30 Dec 2011, 21:05 »

Jeg tager hjem til forældrene i Horsens, så vi bliver kun os tre.
Jeg gider simpelthen ikke det helt store, så det bliver et godt måltid mad og så lige se fyrværkeriet til midnat og så i seng omkring kl. 01 Smiley

Yessir
Manager

« Svar #110: 30 Dec 2011, 21:39 »

Min er meget stille og rolig må man sige. Det er sammen med min kone og søn. Heldigvis er der Man Utd tidligt på eftermiddagen, det løfter ligesom tingene lidt. Jeg glæder mig dog enormt til i morgen, for igår var jeg ude at spille lidt hygge poker med en flok gode venner og jeg tømte heldigvis deres lommer og vandt lidt småpenge. Så nu har jeg været ude at købe den her til min søn i gave, fordi han bare er dejlig og skal være storebror snart og så er man gammel nok til at få den, selvom man kun er 4 ½ år.

Det er hans nytårsgave og han har snakket om den i over et år nu og vi ville negentlig have ventet til når hans lillesøster kom til verden, men nu var pengene der og den var på tilbud i Ønskebørn. Så den skal vi samle i morgen og det går det meste af aftenen nok med. Det bliver fedt..!

Adopter mig?

Szczesny
Manager

« Svar #111: 30 Dec 2011, 21:45 »

Adopter mig?

Grin Der grinte jeg sgu højt Opstemt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Seller95
Manager

« Svar #112: 30 Dec 2011, 21:45 »

Min nytårsaften kommer til at foregå på Lanzarote. Så det bliver en lidt anerledes af slagsen. Jeg ankom til Lanzarote i dag, så jeg håber på godt vejr. Og så ellers på en pub eller to og så se folk skyde krudt af klokken 01.00 (Canarisk tid) Det er åbenbart først der, at de skyder af hernede.. Smiley

Godt nytår til jer alle!

Arsenal <3

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #113: 30 Dec 2011, 21:50 »

Jeg tager hjem til forældrene i Horsens, så vi bliver kun os tre.
Jeg gider simpelthen ikke det helt store, så det bliver et godt måltid mad og så lige se fyrværkeriet til midnat og så i seng omkring kl. 01 Smiley

Pas på! Det bliver vildt i Horsens i morgen, hvert fald i nærheden af hvor jeg bor!! ;-)

Jamen, jeg skal drikkes lambi også bare fyre den maks af sammen med venner og veninder. Det bliver sgu' lækkert nok. Orker egentlig ingen ting i år, hvilket jeg ikke rigtig føler nogen gør af dem jeg kender, men det skal blive blive dope!

Godt nytår alle sammen! Giv den gas i det kommende år, gerne her på FmFreaks!

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #114: 30 Dec 2011, 21:59 »

Har faktisk ikke rigtig nogen idé om hvad der skal ske på min Nytårsaften i morgen. Det starter vel ved ca. 2 tiden, hvor jeg skal til at snakke med mine forældre over skype, hvor de er til en nytårsfest, sammen med en masse venner af familien, så det skal nok blive sjovt. Bagefter ved 3. tiden tror jeg der er et eller andet specielt mexicansk mad, håber det er tacos og så tager jeg hjem til "ranchen" sammen med min værtsfamilie. Jeg bor ude på en ranch, ca. 10 km væk fra byen herovre i Mexico. Der kommer der så noget familie over og har fået at vide, at der kommer et par stykker på min alder.

Så om aftenen tror jeg at vi skal til at spille kalkun, for lige at afslutte året på god stil, før der bliver skudt fyrværkeri i ægte mexicaner stil Smiley

Men hvad der skal ske imellem måltider osv. Har jeg ikke rigtig nogen idé om.

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #115: 30 Dec 2011, 22:00 »

Så om aftenen tror jeg at vi skal til at spille kalkun, for lige at afslutte året på god stil, før der bliver skudt fyrværkeri i ægte mexicaner stil Smiley
Seriøst? Jeg har også hørt at det skulle lyde pisse godt Grin

Citat
Pas på! Det bliver vildt i Horsens i morgen, hvert fald i nærheden af hvor jeg bor!! ;-)

Jamen, jeg skal drikkes lambi også bare fyre den maks af sammen med venner og veninder. Det bliver sgu' lækkert nok. Orker egentlig ingen ting i år, hvilket jeg ikke rigtig føler nogen gør af dem jeg kender, men det skal blive blive dope!

Godt nytår alle sammen! Giv den gas i det kommende år, gerne her på FmFreaks!

Bor du i Horsens? Hverhenne i byen? Smiley

Og i modsætning af alle jer andre skal jeg drikke mig pisse stiv i morgen Wink
« Seneste Redigering: 30 Dec 2011, 22:03 af jskovc » Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #116: 30 Dec 2011, 22:11 »

Jeg skal først til noget middag, hvor vi sidder fem drenge og drikke os godt visne. Så tager vi ud og fyrer noget krudt af, og derefter tager vi videre til privatfest for de 50 stykker cirka. Det skal nok blive en festlig aften som altid!

Hala Madrid!

DeBuur
Manager

« Svar #117: 30 Dec 2011, 23:03 »

Ubeslutsom efter 7 dage med sygdom er man endelig ved at være i julehumør... men opdager nu at det er lige lidt sent... så ringer gæsterne til nytårsaften sgu og fortæller at de er influenza ramt  Ubeslutsom tja nytårs aften bliver nu stille og rolig med fokus på gode vine og godt mad - heldigvis får den gamle "sprængstofs ekspert" lov at lege idet mine unger nu er nået en alder hvor de kræver fyrværkeri.... så.... der venter sgu en oplevelse for nabolaget imorgen  Wink

Nå ja.... glemte lige at nævne at disse whisky er på menuen imorgen:

http://www.vildmedvin.dk/finlaggan-single-malt-original-peaty-cask-strength-58-70cl.aspx

Til den søde tand  Wink

http://www.vildmedvin.dk/makers-mark-kentucky-straight-bourbon-whisky.aspx

Aftenens høje punkt....

http://www.masterofmalt.com/whiskies/longrow-7-year-old-gaja-barolo-cask-finish-whisky/

Godt nytår til alle

YNWA

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #118: 30 Dec 2011, 23:10 »

Bor du i Horsens? Hverhenne i byen? Smiley

Og i modsætning af alle jer andre skal jeg drikke mig pisse stiv i morgen Wink

Østbyen, ved Hybenvej, gør du da? :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #119: 30 Dec 2011, 23:26 »

ååååååååhr tusindårs falken  Opstemt.. Hvem af jer skal så lege Han og hvem skal være Chewbacca  Grin  Opstemt.. Lyder virkelig hyggeligt..

Personligt skal jeg være sammen med et par venner og veninder i Herlev, hvor vi skal have en riiigtig god gang mad, drikke og alt hva dertil hører.. Vi skal naturligvis se dronningens nytårstale, fyre lidt krudt af osv, og efter 00.00 tager vi så til KBH og giver den gas til den lyse morgen..

Skal nok blive pisse fedt!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010