home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Maj 2025, 12:50 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |10| Les Gones
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: |10| Les Gones  (Læst 13500 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: |1| Les Gones
« Svar #15: 30 Dec 2010, 17:34 »

Hold op med det takken Sulo og kom med en update til os istedet! Opstemt

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sulo
Landsholdsspiller

Sv: |2| Les Gones
« Svar #16: 30 Dec 2010, 23:46 »

Les Gones

Han sad med spillerlisten i hånden. Han skabte sig et hurtigt overblik over de forskellige positioners styrker og svagheder. Målmandsposten skulle oprustes med en habil backup til Hugo Lloris, mens forsvaret skulle tilføjes nogle spillere til bredden. Midtbanen var af yderst høj kvalitet, og derfor konkluderede han hurtigt, at der ikke skulle bruges penge på spillere til at besidde pladserne på midtbanen. Angrebet skulle heller ikke forstærkes, hverken i bredden eller på kvalitetsfronten.

For at skabe det komplette overblik har Enzo Barteau lavet en trupgennemgang. (Spillere markeret med fed er i startopstillingen)

Målmænd

Hugo Lloris +++++
Rémy Vercoutre +++++

Midterforsvarere

Pape Diakhate +++++
Dejan Lovren +++++
Cris +++++
Jérémy Toulalan +++++

Backs

Anthony Réveillére +++++
Lamine Gassama +++++
Aly Cissokho +++++
Thimothée Kolodzieczak +++++

Defensive midtbanespillere

Jean II Makoun +++++
Saïd Mehamha +++++
Maxime Gonalons +++++

Centrale midtbanespillere

Enzo Reale +++++
Yoann Gourcuff +++++
Miralem Pjanic +++++
Clément Grenier +++++
Kim Källström +++++

Wings

César Delgado +++++
Jérémy Pied +++++
Harry Novillo +++++
Alexandre Lacazette +++++
Michel Bastos +++++
Jimmy Briand +++++

Angribere

Bafétimbi Gomis +++++
Lisandro Lopez +++++
Ishak Belfodil +++++

« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 17:20 af Sulo » Logged

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #17: 31 Dec 2010, 01:44 »

Les Gones

Han sad med spillerlisten i hånden. Han skabte sig et hurtigt overblik over de forskellige positioners styrker og svagheder. Målmandsposten skulle oprustes med en habil backup til Hugo Lloris, mens forsvaret skulle tilføjes nogle spillere til bredden. Midtbanen var af yderst høj kvalitet, og derfor konkluderede han hurtigt, at der ikke skulle bruges penge på spillere til at besidde pladserne på midtbanen. Angrebet skulle heller ikke forstærkes, hverken i bredden eller på kvalitetsfronten.

For at skabe det komplette overblik har Enzo Barteau lavet en trupgennemgang. (Spillere markeret med fed er i startopstillingen)

Målmænd

Hugo Lloris +++++
Rémy Vercoutre +++++

Midterforsvarere

Pape Diakhate +++++
Dejan Lovren +++++
Cris +++++
Jérémy Toulalan +++++

Backs

Anthony Réveillére +++++
Lamine Gassama +++++
Aly Cissokho +++++
Thimothée Kolodzieczak +++++

Defensive midtbanespillere

Jean II Makoun +++++
Saïd Mehamha +++++
Maxime Gonalons +++++

Centrale midtbanespillere

Enzo Reale +++++
Yoann Gourcuff +++++
Miralem Pjanic +++++
Clément Grenier +++++
Kim Källström +++++

Wings

César Delgado +++++
Jérémy Pied +++++
Harry Novillo +++++
Alexandre Lacazette +++++
Michel Bastos +++++
Jimmy Briand +++++

Angribere

Bafétimbi Gomis +++++
Lisandro Lopez +++++
Ishak Belfodil +++++

Eneste kritik: Det med de blå/hvide krydser, synes jeg er lidt fejlet Smiley.. Men ellers gode updates indtil videre!

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #18: 31 Dec 2010, 01:45 »

Eneste kritik: Det med de blå/hvide krydser, synes jeg er lidt fejlet Smiley.. Men ellers gode updates indtil videre!
Jeg ville bare prøve noget nyt, i stedet for de efterhånden kedelige stjerner. Det lykkedes så ikke, at finde den bedre version af det, kan jeg regne ud. Men tak for kommentaren, A.  Wink

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 31 Dec 2010, 01:47 »

Syntes nu hvid og blå passer meget godt sammen Opstemt

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #20: 31 Dec 2010, 02:04 »

Gad vide hvorfor ? Rullende Øjne

RasmusA12
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 31 Dec 2010, 12:19 »

synes ellers det med stjernerne  er en god idé. fedt lavet Smiley

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

asj89
Gæst

« Svar #22: 31 Dec 2010, 12:27 »

synes ellers det med stjernerne  er en god idé. fedt lavet Smiley
Enig, men synes det skulle være omvendt. Sådan at blå var den "gode" farve, og hvid var den "onde", hvis du forstår min lidt mærkelige forklaring. Wink

Enig. Grin

*host* FCK *host*

Wild Dog
Gæst

« Svar #23: 31 Dec 2010, 17:11 »

Synes nu også det er meget godt lavet. Men er enig med asj om at de skulle være byttet rundt.

Bliver spændende at se hvem du køber. Hvad siger transferbudgettet hvis vi må få det at vide?

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #24: 31 Dec 2010, 17:14 »

Synes nu også det er meget godt lavet. Men er enig med asj om at de skulle være byttet rundt.

Bliver spændende at se hvem du køber. Hvad siger transferbudgettet hvis vi må få det at vide?
Hvis du har nærlæst den første update (ikke introen) ville du vide, at transferbudgettet er på 4 millioner €.

Wild Dog
Gæst

« Svar #25: 31 Dec 2010, 17:21 »

Det har jeg skam. Havde bare glemt det  Peace

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #26: 31 Dec 2010, 17:22 »

Så har jeg taget kritikken af mine "plusser" til mig. Jeg har byttet om på farverne, som nogle påpegede, ville se bedre ud.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 17:36 af Sulo » Logged

Sulo
Landsholdsspiller

Sv: |3| Les Gones
« Svar #27: 02 Jan 2011, 22:33 »

Les Gones

Fodbold. Dette forunderlige spil med de fantastiske spillere, der beundrer fans over alt på jordkloden. De jernhårde tacklinger, de finurlige og snævre driblinger og de suveræne mål. Alt sammen aspekter i dette vidunderlige spil, de kalder for fodbold.

De ovennævnte facetter ville Enzo Barteau mestre til fulde, før han var tilfreds. Viljen og holdet var der til både at udføre og fuldføre projektet. Derfor gik Barteau med stor motivation ind til hans første kampe som Lyon-manager. Træningskampene betegnede han som det vigtigste element i opbyggelsen af det grundfundament, som Lyon-holdets præstationer skulle
baseres på. 

Den første kamp hvor Enzo Barteaus evner som manager skulles testes var mod den tunesiske samarbejdsklub, Club Africain. En kamp der blev domineret overlegent af Barteaus tropper, som dog kun fik en kneben 1-0-sejr ud af anstrengelserne. Målet blev scoret af angrebsreserven, Ishak Belfodil, som fik bevist sit værd over for Enzo Barteau, som nu besidder tre angribere, der alle bejler til den ene plads i front.

De efterfølgende fire kampe mod fire portugisiske modstandere blev alle vundet overbevisende med cifre på henholdsvis 3-0, 3-0, 6-0 og 3-0. Enzo Barteau havde så sandelig fået gang i målscoringen efter den tandløse offensive indsats mod Club Africain.

I den sidste træningskamp mod de upåagtede Giurare Yokohama vandt Lyon med sikre 3-0 og Enzo Barteau kunne hermed

Målscorere, træningskampe:
Michel Bastos, 4 mål
Ishak Belfodil, 3 mål
Bafétimbi Gomis, 3 mål
Cris, 2 mål
Jérémy Pied, 1 mål
Jean II Makoun, 1 mål
Dejan Lovren, 1 mål
Yoann Gourcuff, 1 mål
Pape Diakhate, 1 mål
Jérémy Toulalan, 1 mål
Selvmål, 1 mål
gøre status efter en forrygende optakt til den kommende sæson. Han kunne konkludere, at angrebet havde slået til, når chancerne bød sig, og at forsvaret og i særdeleshed målmanden, Hugo Lloris, havde vist det høje niveau, der var forventet af dem. Ligeledes kunne han glæde sig over, at holdet var blevet forskånet for diverse skader. Dog var stjerneangriberen, Lisandro Lopez, og kanten, Cesar Delgado, ude i forvejen med skader. Lopez i fire uger og Delgado i to uger.

Med disse konklusioner kunne Enzo Barteau se frem mod premierekampen i Ligue 1 mod fyrstedømmet Monaco på hjemmebane, hvor Barteau skulle stå sin første rigtige prøve over for et andet fuldtidsprofessione lt fodboldhold. Ikke som i de gamle dage med håbefulde unge fodboldspillere, der kun tjente penge nok til lige at kunne overleve dagligdagen. De havde ikke de samme privilegier som de spillere, som Enzo Barteau trænede i dag. Han var bare glad for, at de gamle dage var lagt bag ham. Nu skulle han kun se fremad. Fremad mod nye mål og triumfer.

Han fandt sig selv liggende i sengen med den slumrende computer stående skævt på sengens kant, mens vinglasset var væltet på natbordet. Tøjet flød på gulvet, og flere af hans møbler stod og vippede på det vandrette gulv. Han havde været godt bedugget aftenen før. Han havde fejret de gode resultater i træningskampene med rødvin og andre berusende drikke. Han kunne ikke huske noget fra den foregående aften og nat. Han prøvede langsomt at stykke historien sammen, men minderne stod stadig uklart i hovedet på ham. Han lagde sig i sengen igen og tænkte på den kamp, som han med sit hold skulle spille dagen efter. Det ville være starten på en forhåbentlig succesfuld trænerkarriere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #28: 02 Jan 2011, 22:36 »

God update. :-)

Jeg glæder mig til at høre mere.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #29: 03 Jan 2011, 17:40 »

God update. :-)

Jeg glæder mig til at høre mere.
Tak, E.  Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010