home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Maj 2025, 12:50 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  12' Is It Worth It?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: 12' Is It Worth It?  (Læst 15843 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: 4' Is It Worth It?
« Svar #30: 30 Dec 2010, 11:56 »

...22.august2010 11am

Arsenal home

Første hjemmekamp i sæsonen, første gang man for alvor ser alle ens venner fra stadion i denne sæson og formentlig starten på at vi kan få oprettet et fort på Reebok Stadium i Bolton. Det ønsker vi i hvert fald, og i dag kan vi se om spillerne mener det samme, om vi virkelig skal prøve en sæson hvor Reebok Stadium er berygtet for ikke at give modstanderne mange chancer, og for at Bolton selv scorer på dem de så skaber. Ønsketænkning? Måske.

Før kampen skete der ikke det store, udover det obligatoriske besøg på pubben hvor alle som ikke er optaget af trælse svigerfamilie tager del i, suk...

Kampen skulle spilles klokken 15.00 den 21.august med imponerende 26 grader (Bolton t-shirten bliver helt sikkert smidt under kampen). Vi (læs: Bolton) havde ifølge bookmakerne ikke de største chancer for sejr, og oddset lød på 5,00 hvilket jeg ikke gad spilde mine penge på, da jeg også måtte se realiteterne i øjnene, hvilket jeg kunne nogenlunde klart, da dette ikke var en af de dage hvor jeg drak igennem, mærkeligt...

15:00
Kampen gik i gang, og Arsenal lagde allerede i starten et massivt pres på stakkels Bolton og allerede i det blot 2. minut havde van Persie et skud på stolpen, puha.

ELMANDER!!! Jublen brød ud efter 31 minutters intens herrefight, da Martin Petrov udfordrer på kanten og smider et fladt indlæg indover, hvilket Elmander kommer først til, og får skrabet bolden over stregen. Fest på bænken, fest på banen, fest i stuerne og ikke mindst fest på tribunen! Det er vildt, det hér!

Vi går til pause med hovederne højt over resten af vores krop foran 1-0 med Elmander som hovedpersonen. Pausen skal bruges fornuftigt sammen med vennerne, ”beer please!”.

60 minutter spillet udligner Arsenal med Arshavin som målscorer efter flot opspil af van Persie. Zat Knight så ret tung ud i den episode, satans, kom nu, fight for Bolton!

Efter målet reagerer Boltons manager med det samme og udskifter 3 mand, ind kommer Gardner på midtbanen, Riga på kanten og Klasnic i angrebet for at skabe ny energi og vilje. Ud gik Davies på mitbanen, Chung-Yong på kanten og Davies i angrebet. Alle 3 indskiftere får sæsondebut, kom så!

I det 80. minut er vi som fans nødt til at sende de varmeste hilsner og de kæreste sange ned til vores målmand Jääskeläinen da han redder et skud fra van Persie som er placeret helt oppe i krydset. Men den finske kriger er ikke bare lige at slå ud! ”We do love you!”, eller noget i den retning blev der sunget.

Kampen ender 1-1 og vi må erklære os ganske tilfredse og vi blev da også på stadion i noget tid efter kampen for at hylde vores helte. Måske for lang tid, for da vi kom ud var der ingenting at lave, ingen fulde Arsenal-fans at ”snakke” med eller så meget gang i den på de forskellige pubs, men hvad betyder det? Fest, det skal der da være!

Kampens spiller blandt fans blev ikke overraskende vores elskede finne i buret som ”næsten” holdte buret rent i en svær kamp mod et stærkt hold, han er gud!

We love you Bolton, we do
O Bolton we love you

Næste morgen vågnede jeg klokken 11:00 med en god mavefornemmelse, det bliver en god sæson!
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 16:03 af Yoggidk » Logged

dissing10
Reserveholdsspiller

Sv: 5' Is It Worth It?
« Svar #31: 30 Dec 2010, 12:10 »

Efter at have læst dine updates i smug, må jeg hellere springe ud af skabet. Jeg er helt vild med din blog, og jeg føler mig fanget som aldrig før. Jeg glæder mig allerede til den næste update.

KIU!

Yoggidk
Gæst

« Svar #32: 30 Dec 2010, 15:17 »

Efter at have læst dine updates i smug, må jeg hellere springe ud af skabet. Jeg er helt vild med din blog, og jeg føler mig fanget som aldrig før. Jeg glæder mig allerede til den næste update.

KIU!

Wow, flotte ord, mange tak Smiley

Jeg glæder mig skam også til at behage jer mere i fremtiden Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #33: 30 Dec 2010, 16:04 »

...24.august2010 10:30am

Exeter away – true fans will go everywhere to watch their heroes

De lettere tømmermænd var kun lige ude af kroppen da man igen skulle afsted 3 dage efter Arsenal-kampen, men hvad betyder det når man elsker det? Ikke en fløjtende fis!

11 fans på tur i bus lyder måske ret kedeligt når der er 400 km fra Bolton til Exeter, men nej det var skam meget underholdende og vi fik da også banket nogle øl imellem læberne, ikke dårligt.

5 timer tog turen hvis man tæller McDonalds-stop og rygepauser med. Turen startede allerede tidligt om morgenen klokken 10:30 og kampen skulle fløjtes i gang klokken 19:45 på det omkring 9000-mand store stadion som Exeter er besidder af.

Vi ankom til Exeter klokken 15:30 og havde derfor omkring 4 timer til at udforske byen og stille og roligt begive os mod stadion for at hylde heltene, ja, jeg ville sågar gå så langt som at kysse hver enkelt af deres fodboldstøvler og polere dem hvis dette fristede, men... ja.

Alle 4 timer i byen gik med bar-besøg og en hel masse sang i gaderne. Ja, vi tog endda os selv i at gå og hylde en gammel spansk legende i klubben, Hierro, som altid sidder i hjertet på ægte Bolton-fans.

”HE'S GOT THE SKILLS HE IS CAMPO
HE'S GOT THE HAIR HE IS CAMPO
HE'S GOT THE OOOOH OOOH OH
C.A.M.P.O

Denne sang og mange andre fik tit især ældre damer til at stoppe og nærmest stå og svinge med deres stokke, rollator, hunde eller mænd... eller nok mest bare deres stokke, men det andet kunne være ret cool alligevel...

19:00
Vi begynder lige så stille at vende snuden mod stadion i Exeter for at se noget fodbold, og mon ikke en sejr kunne være en mulighed i denne Ligacup-kamp anden runde mod Exeter fra League 1? Jo, fandme jo, en sejr skal der til, helst med et par mål! Da vi ankom til stadion mødte vi også nogle andre Bolton-fans som allerede boede her nede sydpå i landet og derfor ikke tog bussen med os andre. Kender jeg dem? Hmm, det ved jeg sgu ikke helt...

Kampen går i gang og man ser hurtigt at Bolton vil vinde, i hvert fald ud fra den opstilling man ligger for dagen med noget der ligner stærkeste hold som der netop har vundet over Fulham og fået et flot uafgjort resultat mod overmagten Arsenal.

Den første halve time skete der ikke en skid på banen, og sangene begyndte stille og roligt at blive mere og mere negative...

”COME ON U WHITE MEN!!!!!!!
COME ON U WHITE MEN!!!!!!!
COME ON U WHITE MEN!!!!!!!"

Efter 39 minutters spil brød unge Mark Davies isen i kampen, og bragte os foran 1-0 mod et Exeter-hold der stod rigtig langt tilbage i hele første halvleg hvilket var med til at gøre det svært for Bolton at skabe det helt store, men 1-0 (eller 0-1 helt rigtigt) stod der, og det kan ingen tage fra os, og selvom vi ikke var mere end omkring 50-styks Bolton-fans på stadion brød jublen ud ved scoringen, jeg elsker det sus!

83 minutter gammel skal kampen være for Bolton med en scoring til 2-0 sikrer sejren definitivt med svenske Elmander som manden med målet, med et placeret skud ikke så langt fra straffepletten! ”Swedish power, he's my lover” lød det fra os fans, fedt!

2 minutter inde i overtiden bringer Chung-Yong os så på 3-0 og gør at vi med en 3-måls sejr kan tage glade og tilfredse med bussen tilbage til Bolton, alle tiders. Jeg elsker virkelig de drenge!

Kampens spiller blev Lee Chung-Yong efter meget flot spil, oplæg til Davies' mål, mange gode udfordrende, flot defensivt spil, målet til ham selv og... en alt for fed fejring af målet hvor han stormer ud mod os fans, hvor vi så bare går helt amok. Resultatet af dette blev en øl eller to ud over mit tøj, lækkert...

We're the one and only Wanderers....

Yoggidk
Gæst

Sv: 6' Is It Worth It?
« Svar #34: 30 Dec 2010, 17:04 »

...30.august2010 20pm

Liverpool away

Efter en forholdsvis nem kamp mod Exeter fra den 3. bedste række kom der en uge senere en noget sværere modstander, idet man her skulle et smut til Liverpool for at bekæmpe Gerrard & co.

Turen derhen forløb uden problemer og vi ankom til Anfield cirka en time før kampstart så vi lige kunne nå at mærke vinden blæse og fuglene synge.

Liverpool stillede med et utroligt stærkt hold til denne kamp med Gerrard, Torres, Meireles, Agger som nogle af midterpunkterne i en uhyre skræmmende opstilling som fik os udefans til at ryste en lille smule i bukserne. Men mon ikke Muamba, Roberto Carlos, Kevin Davies, Johan Elmander & co. kan klare ærterne og få unikke point med hjem til Bolton.

20:00
Kampen fløjtes i gang en dejlig skyfri aften med lige godt 10 grader. Men kulde skal jo bare hoppes væk, ikke?

Vi nåede ikke at hoppe længe før vi igen bare stod helt stille, da der efter blot 2 minutters spil blev sendt et skud i netmaskerne bag Jääskeläinen, sjovt nok af ingen andre end Gerrard. Vi blev i nogle minutter ret stille, men sangen kom dog igen og humøret blev holdt højt trods det truende nederlag i tankerne.

15 minutter gammel bliver det ikke nemmere for Bolton, da en noget tung Zat Knight må se sig løbet over ende af Torres, hvorefter han trækker nødbremsen og fælder Torres lidt udenfor feltet med et rødt kort som resultat. Nu må de 10 der er tilbage bare arbejde endnu hårdere. Dette resulterede i at man skiftede anfører Kevin Davies ud for at få plads til en ny midtstopper, nemlig Andy O'Brien. Umiddelbart ikke det bedste udgangspunkt efter 15 minutter.

I det 39. minut gør Joe Cole så det hele endnu værre for os ved nemt at bringe Liverpool på 2-0 efter et flot angreb, surt, surt, surt!

1.halvleg slutter hvor vi er nede 2-0, og det ser for alvor rigtig svært ud for os, men vi kan godt, det er jeg sikker på! Bare syng!

3 minutter inde i 2. halvleg får Chung-Yong og Elmander det til at se noget lysere ud for Bolton, da de i samarbejde får bolden over stregen med Elmander som den egentlige målscorer. Endelig noget oprejsning, gogogo!

Det blev dog ved det, og derfor kom der ikke noget vildt comeback fra Boltons side da Gerrard i overtiden gør det til 3-1 efter opspil af Ryan Babel, desværre.

Turen hjem blev derfor med en lidt halvtræls stemning hvilket må siges at være klart da vi ingen point havde med tilbage i vores bagage som i starten var en masses six-packs, men de er væk nu? ”Who is the thief?”

Men set i bakspejlet må 4 point i de 3 første ligakampe siges at være godkendt da det ikke har været de nemmeste modstandere man har stået overfor. Heller ikke næste kamp bliver nem når Sunderland kommer forbi Reebok Stadium til en kavalkade af sange. Men vi kan vinde, og vi vil vinde, det er det vigtigste!

”Eee iiii eee iiii eee iiii oh,
Up the table here we go.
When we win the league,
This is what we'll sing,
Bolton Wanderers, Bolton Wanderers we're the football kings"

Hmm, måske ikke den bedste sang efter et nederlag, men synges, det skal den!

Benjamiin
Førsteholdsspiller

Sv: 7' Is It Worth It?
« Svar #35: 30 Dec 2010, 18:38 »

Ikke bare fordi den fænger hos de fleste læsere, men også fordi den er lettere at skrive end den, der handler om det jævne, det nære og de små dramaer og rystelser, som ikke kan måles på Richter-skalaen, men ikke desto mindre mærker menigmands liv.

Hvis der fandtes sådan noget som den ultimative blog, så ville det være denne. Forfatteren har gennemgået sin blog og indført en række rettelser, så værket er helt frisk.

Det kunne være endt som en moraliserende affære eller som en kynisk udstilling af mennesker i krise, men ingen af delene sker. I stedet skriver Joakim alle sine karakterer frem med afrundet og dyb psykologisk indsigt, og det er én af grundene til, at bloggen er så fabelagtig.

Og at Joakims blog er stor, stor kunst, det ved en hel verden af forfattere, som lykkeligt har ladet sig inspirere.

Ja, tekst, tone og tematik indgår faktisk i så fuldendt en form, at - tør man sige det - »Is It Worth It?« skriver ind direkte ind i verdenslitteraturen .

Yoggidk
Gæst

Sv: 7' Is It Worth It?
« Svar #36: 30 Dec 2010, 19:29 »

...1.September2010 23:59pm

Transfers done and line-up have to get ready

Endnu et transfervindue er ovre, og det så længe ud til at Roberto Carlos skulle blive det eneste indkøb, men alligevel formåede klubben at hente flere forstærkninger ind den sidste dag i vinduet.

Jeg sad stille og roligt på pubben med The Boss for at overvære hvad der skete den sidste dag i vinduet, og vi sad da også og gættede med navne der måske var for store til at blive realiteter. Bendtner, Upson var bare nogle af de navne vi havde oppe at vende, men nej, det blev i en anden størrelsesorden, en helt anden.

Først lejede man Darwin Quintero i Santos Laguna hvorefter Barry Bannan fra Aston Villa ligeledes kom til på en lejebasis, begge for resten af sæsonen.
Begge to er meget spændende unge spillere, og det siges at der i aftalen med Santos Laguna skulle ligge en
købsoption på lige omkring 10 millioner kroner, hvilket ikke er utroligt meget for en ung og yderst spændende og udfordrende spiller som vil kunne bidrage med en del i fremtiden. Både ham og Bannan udtænkes dog som spillere som hovedsageligt vil komme til at bruge deres tid på bænken eller som eventuelle indskiftere, da man har måske endnu bedre spillere på deres pladser i forvejen. Men bredde, det skaber de.

Sidst men bestemt ikke mindst har vores elskede Bolton hentet en meget spændende spiller fra Groningen ved navn Leandro Bacuna som spiller på midtbanen eller højre kant. Da vi hørte dette kiggede vi hurtigt på YouTube, og ja, den er god nok, han er ekstremt spændende at have i klubben, især med den 5-årige kontrakt han har fået smidt i hovedet, dejligt! Også Bacuna får nok mest tid på bænken indtil han er vokset lidt med sin opgave, og fordi han skal kæmpe mod Chung-Yong om pladsen på højrekanten, og Chung-Yong er altså en klasse for sig i en klub som vores. Men en trøje med Bacuna på, det skal jeg have, og det kan kun gå for langsomt!

Modsat købene har klubben også været nødt til at sælge ud i resterne som ikke var udtænkt en rolle i sæsonen da pengene aldrig har lagt i store bunker i Bolton. Derfor røg Jlloyd Samuel til Reading for 12 millioner kroner, Tamir Cohen til Fulham for 19 millioner kroner, Joey O'Brien til Ipswich for 15 millioner kroner og Matty Taylor til Aston Villa for flotte 28 millioner kroner på en plads hvor Roberto Carlos blev hentet. Faktisk havde jeg gerne set Tamir Cohen blive i klubben, da jeg altid har syntes han har været en god spiller, og på mange måder en rigtig fighter som altid har givet sig 100%, men nu må vi se om der er andre der kan tage over dér.

Efter disse nyheder sad vi i lang tid og puslede med en mulig startopstilling med en øl ved vores sider, og det vi nåede frem til var en flad 4-4-2 med det sikre 1.valg Jussi Jääskeläinen på mål, uden tvivl. Så med et forsvar
bestående af Roberto Carlos til venstre, Grétar Steinsson til højre og Gary Cahill og Zat Knight i midten, hvilket må sige at være et også ganske habilt forsvar. På mitbanen kommer Lee Chung-Yong til at være i højre side og Martin Petrov som det klare førstevalg til venstre. Helt midterst kommer Fabrice Muamba og Mark Davies sikkert til at ligge og kæmpe om spilovertaget i kampene, imens publikumsfavoritten Kevin Davies og svenske Johan Elmander kommer til at være på toppen.

Dette synes vi selv lyder ret godt, især når man udover dette ejer en bænk bestående af spillere som Paul Robinson, Barry Bannan, Leandro Bacuna, Mustapha Riga, Ivan Klasnic og mange flere.

Så alt i alt er vi meget optimistiske omkring den nuværende sæson og vi tror og håber på det bedste for klubben. Alt kan ske, og vi står ved klubbens side i tykt og tyndt, og ja, det er det hele værd!

Efter denne samtale stod resten af aftenen på FIFA-turnering med de andre hvilket endte med lettere tømmermænd dagen efter og ifølge de andre en sidsteplads til mig i turneringen, men skal jeg virkelig tro på sådan nogle drukkenbolte? Nah.

Nu venter Sunderland på hjemmebane om nogle dage og det bliver vildt, det kan jeg allerede mærke nu!

Lets go fucking mental!
Lets go fucking mental!
« Seneste Redigering: 30 Dec 2010, 19:31 af Yoggidk » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: 8' Is It Worth It?
« Svar #37: 30 Dec 2010, 19:46 »

Konge blog! Kan godt li måden du laver det hele på, og fine transfers.. Smiley
Men, tror du ikke at én kamp pr update bliver lidt for lang tid at komme igennem en sæson?

Kolo Abib Touré

Yoggidk
Gæst

« Svar #38: 30 Dec 2010, 19:56 »

Konge blog! Kan godt li måden du laver det hele på, og fine transfers.. Smiley
Men, tror du ikke at én kamp pr update bliver lidt for lang tid at komme igennem en sæson?

Tudsind tak Smiley

Og jo det kan godt være, og jeg tror også at jeg "springer nogle kampe over", hvor jeg bare lige kort opsummerer  Rullende Øjne

Yoggidk
Gæst

« Svar #39: 31 Dec 2010, 00:33 »

...11.september2010 3pm

Sunderland home

Vi har altid været kendt for at komme op at toppes med Sunderlands tilhængere, og optakten til denne kamp var ingen undtagelse. Parker, pubber, ja alle mulige mærkelige steder blev gerningssteder for interne slagsmål og uroligheder generelt.

Jeg gik hele dagen indtil kampen med omkring tyve andre fans fra pub til pub, hvor vi til tider rundede en park eller to for at se hvad der skete, og tit skete der en del. Vi mødte tit syngende Sunderland-fans som ikke var ude på andet end at provokere, helt ligesom vi selv er, men jeg hader det som pesten, og pest skal smadres, synder sammen.

Men hvad er det ved når man er i overtal, tyve mod cirka femten stykker, intet, det er alt for nemt, især når vi havde Morris Hank blandt vores tyve og ja, han tæller nok for et par mænd eller sytten, utroligt men sandt.

Moses Gate Country Park blev stedet hvor de største optøjer fandt sted, da vores chef havde planlagt et ”clash” mod Sunderland-bumserne, og resultatet havde vi allerede udtænkt på forhånd, smadre dem uden at blive taget af politiet, for vi skal fandme nå på stadion, det er trods alt det der er vigtigst, ikke alle de her tosserier før kampen, det er sekundært, eller øl kommer nok egentlig også før tosserierne. Men det er nu meget sjovt alligevel.

Det endte alt sammen godt og uden at blive opdaget fik næsten alle vores tyve mand sneget sig til stadion uden alvorlige skader.

Nu skal vi altså vinde, så vi også under og efter kampen kan håne dem (i stedet for dem burde der stå mange grimme ting, modsætninger til de søde drenge, sukkerfyrerne mm., men dette har jeg valgt at undlade i dette uddrag).

fejl: eat=easy
15:00
11 minutter gammel er kampen da der for alvor sker noget da profilen i denne sæson, Lee Chung-Yong bringer Bolton Wanderers foran 1-0 efter flot spil fra Elmander og Kevin Davies. Jublen var massiv på Reebok Stadium og Sunderland-tilhængerne begyndte at se noget sure ud, haha, så kan de lære det... Men en sang til Chung-Yong, det er fandme svært, jeg kan ikke kinesisk...

i det 29. minut bliver der dog lidt mere larm ovre hos Sunderland-fansene da Lee Cattermole bringer balance i regnskabet, suk. Åha, robotdans, jeg hader ham godt nok endnu mere nu!

Ved halvlegen var stillingen stadig 1-1 i en halv kedelig præstation fra begge mandskaber. Bolton brugte pausen på at give debut til Quintero i angrebet i stedet for en halv-sløv Kevin Davies som kun har vist noget ved vores mål i denne kamp. Det bliver spændende at se Quintero i aktion.

2.halvleg blev dog aldrig nogen mindeværdig præstation heller, og kun enkelte dybdeløb fra Elmander og Quintero blev højdepunkterne, lidt småkedeligt efter min mening, men dog med 1 point mere på kontoen, det er tilfredsstillende, men heller ikke mere end det.

Efter kampen så vi ikke mere til Sunderland-fansene som havde taget bussen eller toget direkte hjem efter kampen, lidt kedeligt måske, men det kan vi ikke gøre så meget ved, eller jo, drikke en øl og se hvad der sker.

Næste kamp er West Bromwich Albion away og 3 point er vi nødsaget til at trække med til Bolton i den kamp, ingen tvivl der.

And it's Bolton Wanderers,
Bolton Wanderers F.C,
We're by far the greatest team,
The world has ever seen...

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

Sv: 9' Is It Worth It?
« Svar #40: 31 Dec 2010, 01:09 »

Har lige læst det hele igennem! Rigtig flot, bestemt en blog der fanger mig, spændende vinkel, og flot skriftligt! KIU!

Yoggidk
Gæst

« Svar #41: 31 Dec 2010, 01:12 »

Har lige læst det hele igennem! Rigtig flot, bestemt en blog der fanger mig, spændende vinkel, og flot skriftligt! KIU!

Tudsind tak for kommentaren, det varmer Smiley Jeg vil gøre alt der står i min magt for at fortsætte med at skrive i denne blog Smiley!

Yoggidk
Gæst

« Svar #42: 31 Dec 2010, 01:30 »

...22.september2010 23pm

West Bromwich away 18/09
Vi får en træls start på denne kamp, da vi allerede efter 7 minutter kom bagud på et mål af Chris Brunt, trist.

1 minut før 1. halvlegs ende udligner Chris Brunt dog for hans egen scoring ved at begå straffe på Klasnic som før kampen havde erstattet Kevin Davies. Dette spark eksekverer debutanten Barry Bannan sikkert og udligner til 1-1 hvilket også bliver pausestillingen, det ser lyst ud synes vi på lægterne. Igen i denne halvleg får Quintero et indhop i angrebet, og i denne omgang erstatter han Klasnic som fik straffespark kort før pausen.

Men efter pausen ville Brunt mere endnu, og efter 58 minutter sætter han et frispark i nettet bag Jääskeläinen til stor ærgrelse fra os, satans! Kom nu Bolton, FIGHT!

Men Quintero og Elmander ville ikke tabe denne kamp, og i det 73. minut viser de stor forståelse for hinanden, da Elmander sender Quintero dybt og selv løber med i feltet og får den så fladt indover og sender den sikkert i mål. Elmander som målscorer, Quintero i omlæggerens rolle, lækkert og massiv jubel! Adrenalinen kører rundt, kom nu, 1 point er ikke nok!

Det bliver dog ved det ene point og altså et 2-2-resultat som vi ikke kan stille os helt tilfredse med, men vi må bare få det bedste ud af situationen og kæmpe videre! I kampen bliver Martin Petrov også skadet da han falder og brækker armen. Han er ude i omkring 8 uger, ærgerligt da han ellers har spillet godt for Wanderers.

Arsenal away 22/09
Vi har allerede mødt Arsenal en gang i denne sæson. Dengang var det i ligaen og det endte uafgjort. Denne gang er det i Ligacuppens 3. runde i noget der nemt kan blive en svær kamp for Elmander & co.

Det var et meget ungt Arsenal-hold Bolton skulle op i mod i en kamp hvor Bolton ikke havde sparet noget som helst. Flere 16-18 årige havde fundet vej til Arsenals holdopstilling hvilket kunne give muligheder for Bolton, uden tvivl.

1.halvleg forløber uden de store problemer for nogle af holdene og resultatet ved pausen var som da kampen startede, 0-0.

I det 53. minut bringer vi os dog foran på et mål af Elmander efter forarbejde af Quintero som var foretrukket i stedet for Kevin Davies og Ivan Klasnic i angrebet til denne kamp. Flot spil af begge to og fortjent føring og jubel blandt os Bolton-tilhængere og pludselig var man helt drivvåd af øl, fedt.

Efter 84 minutters spil lukker Gary Cahill kampen definitivt, da han efter et hjørnespark sætter panden på bolden og fører den i nettet uden store problemer, jubel, jubel og atter jubel! Jeg elsker Bolton, jeg elsker Wanderers!

"Cahill for England,
(Clap, clap, clap, clap),
Cahill for England,
(Clap, clap, clap, clap)"

Kampen ender 2-0 og de knap 50.000 tilhængere må tage hjem med en tom følelse, i hvert fald Arsenal-fansene efter en skuffende præstation fra deres helte, i denne kamp unge helte.

Men vi er glade og videre til næste runde hvilket er vigtigst. Så kan Arsenal og deres fans være så sure de overhovedet vil, who cares?

I 4. runde venter Sheffield United på udebane, spændende...

"Brazil,
It's just like watching Brazil,
It's just like watching Brazil,
It's just like watching Brazil..."

« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 01:35 af Yoggidk » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: 10' Is It Worth It?
« Svar #43: 31 Dec 2010, 01:31 »

Fed blog, og utrolig fed stil skrivemæssigt. Fortsæt, Joakim. :-)

Yoggidk
Gæst

Sv: 10' Is It Worth It?
« Svar #44: 31 Dec 2010, 01:33 »

Fed blog, og utrolig fed stil skrivemæssigt. Fortsæt, Joakim. :-)

Tudsind mange gange tak for det, og jeg klør bare på og håber på det bedste, tak Smiley!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010