home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1058 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  12' Is It Worth It?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 12' Is It Worth It?  (Læst 15420 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: 2' Is It Worth It?
« Svar #15: 29 Dec 2010, 00:16 »

...16.juli2010 8pm

First signing is in the house, oh yea!

Sange, sange og atter sange. Der skal hele tiden være mange sange til at få tilskuere med på noget støj og for at opmuntre de 11 Bolton-mænd som løber inde på banen og kæmper til deres blod flyder (forhåbentligt). Ja, der skal hele tiden laves nye sange, helst en sang til hver spiller, og derfor kan man tit slette sange fra repertoiret ved spillersalg, imens sange skal laves til eventuelle spillerkøb hvilket vi står overfor netop nu.

En legende er i klubben!

37-årige Roberto Carlos skal nemlig de kommende, hold fast, 3 år have en Bolton-trøje trukket over hovedet, da hans klub Corinthians og Bolton blev enige om en overgang til en værdi af omkring 13 millioner danske kroner for den rutinerede Real Madrid-darling som vel må påskønnes en ret formidabel teknik hvad angår frispark.

Jeg fik nyheden at vide nede på pubben af Lee, som nærmest kom dansende ind med en ung dame under armen som senere forsvandt uden at give lyd. Men tilbage til dansen. Han kom som sagt ind dansende, og ja, sjovt nok også glad. Vi vidste selvfølgelig ikke i første omgang hvad dette handlede om, men vi tænkte at han blot trængte til en øl og bestilte en hurtigt, som nåede at komme over til bordet før Lee, da han på vejen skulle hilse på nogle af de andre supportere som sad tættere indgangen end os. Men han kom trods trafikken og nærmest råbte nyheden ”Ro-ro-roberto Carlos....... Signed, 3 yeeeeeears!!!”. Vi forstod hans sprog, og spurgte hvor han vidste det fra, hvorefter han så hurtigt hev hans iPhone op af lommen, hvor han havde The Sun på som hans startside i webbrowseren, og ja, ganske vidst var nyheden den første man mødte inde på The Suns' hjemmeside, awesome!

"4 øl tak" løs det hurtigt efter fra Morris om tilsyneladende også var helt oppe at ringe over dette!

Vi sad og snakkede lidt om ham (Carlos), og vi var ikke et sekund i tvivl, vi bliver mestre!

The twist of the ball
Will make us Roberto Carlos call!
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 00:31 af Yoggidk » Logged

niller122
Landsholdsspiller

Sv: 3' Is It Worth It?
« Svar #16: 29 Dec 2010, 00:23 »

god update endnu en gang...
- glæder mig til at læse din/jeres vej til mesterskabet!! Opstemt

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Fernando
Gæst

« Svar #17: 29 Dec 2010, 00:29 »

Er man ikke en smule optimistisk når i tror i kan blive mestre?

Vil råde dig til at læse dine updates igennem min ven Wink

asj89
Gæst

« Svar #18: 29 Dec 2010, 00:32 »

Er man ikke en smule optimistisk når i tror i kan blive mestre?

Tror det er lidt ironisk ment. Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #19: 29 Dec 2010, 00:32 »

Tror det er lidt ironisk ment. Smiley

Præcis

bennojensen
Ynglingespiller

« Svar #20: 29 Dec 2010, 00:40 »

fantastisk arbejde Smiley

Fc United of Manchester

Yoggidk
Gæst

« Svar #21: 29 Dec 2010, 09:17 »

...15.august2010 8am

Fulham Away

338 km i bus, lidt fattigere men møg hamrende fed tur med bus som tog et sted i mellem 3 og 4 timer med rigtig god stemning, som der altid er til åbningskampene, som betyder noget helt særligt for en sæson.

Vi glædede os alle sammen til kampen mod Fulham, og især til at se de 2 nye folk på venstrekanten, Roberto Carlos og Martin Petrov at kende, og se om de har niveauet til Premier League, hvilket jeg i den grad tror de er.

Kampen skulle spilles klokken 15:00 på Craven Cottage, så vi tog afsted ret tidligt for at komme ind til London og mærke stemningen omkring kampen som ikke rigtig var tilstedeværende. Først klokken 13 begyndte der at ske ting og sager da The Boss pludselig fik en opringning fra en af hans spioner om at nogle Fulham-fans var på en bar i nærheden, og altså, man har kun det sjov man selv skaber, så afsted, det skulle vi.

En halv time senere var vi ved baren, og vanen tro, gik Morris og jeg ind først for at tjekke ud hvad der skete. Der sad omkring 20 Fulham-fans ved et stort rundt bord, hvorefter Morris og jeg gik ud for at informere de andre. Vi valgte ikke at gøre det store ved det, andet end at Morris, alene, gik ind og gav et stykke papir med teksten ”meet us at the park, just after the match” til en tilfældig Fulham-fan. Og indtil da valgte vi at drikke os slørede og tage til kamp, KOM SÅ BOLTON!

Jeg nåede også lige at smide 100 pund på en sejr til os til odds 2,75, hvilket i mit hoved er et ganske horribelt odds, penge i lommen, tak!

15:00
Kampen er blot 2 minutter gammel da vi kommer foran på et mål af vores midtstopper Cahill efter et hjørnespark slået ind af Petrov, sikke en start, og pludselig var der romerlys overalt, jeg elsker det her!

4 minutter gammel kommer vi ned på jorden igen efter den sindssyge start da Murphy fra Fulham hamrer et frispark i kassen, og ja, der må jeg indrømme at jeg mistede 2 pund, da min øl som lige var købt blev forsøget kasten mod linjedommeren, hvorfor lige ham vides ikke helt.

14 minutter gammel, og Bolton igen i front på et mål af kanten Lee Chung-Yong efter flotte kombinationer med publikumsfavoritten Kevin Davies. Dejligt mål og igen kan vi begynde med vores hånende sange ”can we hear the Fulham sing? nooo noooo, can we hear the fulham sing? I cant hear them fucking sing, noooo”. Suset er unikt!

Ved halvlegen stadig 2-1 til os, og bajerne er bare blevet hældt ned, ja, en ret god halvleg efter min mening!

Efter 55 minutter har vi vidst lov til at sige wow en ekstra gang, da vi med Martin Petrov som målscorer kommer på 3-1 efter et helt sindssygt langskud af Bulgareren som vi allerede nu elsker højt. Han kan sgu noget med en bold, hold da op! City må føle sig snydt... Men fuck dem, det her handler om Bolton, og KUN Bolton!

Mere spænding kommer der ikke, og vi vinder fortjent 3-1. Dejligt med en sådan start på sæsonen. Nu går turen til parken, hvilket jeg faktisk slet ikke kan huske noget fra, andet end at jeg næste morgen vågner klokken 8, hvor jeg så hurtigt kan se at resultatet af turen i parken var et blåt øje og lidt blod på min pude, småting sammenlignet med den odds-kupon der ligger i min baglomme, 275 pund, dejligt!

Jeg må bare høre historien fra parken til næste kamp, Arsenal home, den bliver hård, men vi kan klare det, jeg er ikke i tvivl!

Fernando
Gæst

Sv: 4' Is It Worth It?
« Svar #22: 29 Dec 2010, 11:18 »

Jeg elsker at du skriver for en fans vinkel Joakim og rigtig god update da den er lidt længere end de andre! Thumbs Up

KUTGW!

korzika
Gæst

« Svar #23: 29 Dec 2010, 15:59 »

Jeg syntes det er lidt for tydeligt, hvor du får din inspiration fra. Udover det, så syntes jeg det virker meget urealistisk.

Men syntes da, du skal fortsætte, så længe der er opbakning for det. Smiley

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #24: 29 Dec 2010, 16:20 »

Godt med en anderledes og interessant blog som skiller sig ud fra mængden. Smiley

Jeg syntes det er lidt for tydeligt, hvor du får din inspiration fra. Udover det, så syntes jeg det virker meget urealistisk.

Men syntes da, du skal fortsætte, så længe der er opbakning for det. Smiley

Nu er det ikke min blog.
Men...
Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor inspirationen kommer fra, alle som skriver en blog bliver inspireret...
Jeg forstår heller ikke det punkt hvor du synes det er urealistisk.
Uddyb dine kommentar istedet for bare at slynge noget ud.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #25: 29 Dec 2010, 16:45 »

God blog, dog må jeg give korzika lidt ret, det er sku ikke hver dag man ser romerlysi engelsk fodbold Wink

FCK

korzika
Gæst

« Svar #26: 29 Dec 2010, 16:57 »

Godt med en anderledes og interessant blog som skiller sig ud fra mængden. Smiley

Nu er det ikke min blog.
Men...
Det er da fuldstændig ligegyldigt hvor inspirationen kommer fra, alle som skriver en blog bliver inspireret...
Jeg forstår heller ikke det punkt hvor du synes det er urealistisk.
Uddyb dine kommentar istedet for bare at slynge noget ud.

Ja, naturligvis får alle inspirationen et sted fra. Det ved jeg naturligvis godt, men i denne blog, der bliver det alt for tydeligt.

Selve titlen Is It Worth It? og beskrivelsen af den ene ven (ham den lidt chubby) får mig til at tænke på The Football Factory.

Omkring det urealistiske, så syntes jeg ikke, at elementet omThe Boss virker realistisk, samt at romerlys er et meget sjældent syn på de engelske tribuner.

Derudover så kunne du måske også have fundet et bedre ord, end "spioner", da jeg forbinder det mere med efterretningstjenes te, eller noget i den dur.

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 29 Dec 2010, 17:04 »

rigtig god blog Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #28: 29 Dec 2010, 22:01 »

Tak for kommentarerne, og jeg kan til dels give dig ret Korzika, men det sker skam at der er romerlys, og jeg fortæller jo også kun om et enket, hvilket bestemt sker i nogle kampe, gemt i tarmen eller ej... Hehe

Men som sagt tak for det allesammen, updates i morgen!

EDIT:
Jeg vil også have svært at lave en sådan her blog uden inspiration fra Hooligans og The Football Factory, da jeg elsker filmene, og jeg føler at jeg på en eller anden måde kan føre det videre hvis man kan sige det sådan.. Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #29: 29 Dec 2010, 22:18 »

Bare du ikke går over i Hooligan filmen da den i mine øjne er forfærdelig, dog er Football Factory både filmen men også bogen fantastisk Smiley

FCK

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010