home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 746 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Best in Class
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Best in Class  (Læst 18271 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #30: 06 Jan 2011, 23:17 »

en elskværdig blog, der findes mange gode men denne er den bedste dont leave it Guldbrand Peace
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #31: 09 Jan 2011, 10:31 »

Spændende.. håber du kan bevare overtaget i slut spurten Smiley

en elskværdig blog, der findes mange gode men denne er den bedste dont leave it Guldbrand Peace

Mange tak begge to for de finde kommentere. Beklager den lidt sløje aktivitet de seneste dage, men har været til forskellige familie arrangementer hele weekenden, og skal afsted igen i dag til min fars fødselsdag. Men håber på at der kommer en update engang i aften når jeg er kommet hjem.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #32: 09 Jan 2011, 17:27 »


Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #33: 09 Jan 2011, 23:29 »

oh, spiller Sørensen stadig xD dit grafik er jo 1000 gange federe end alle andres Peace dog syndt med det Aab resultat:P kan kun sige Aab er røde djævle Peace
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #34: 09 Jan 2011, 23:36 »

God blog du har gang i her, og tillykke med mesterskabet.

Du scorer sku mange mål, men du har også lukket mange ind sammenlignet med FCK
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #35: 10 Jan 2011, 00:09 »

Guldbrand du kan altså noget med de der blogs  Shockeret Og elsker din "vidste du at?"  Smiley
Dog er der et par stave fejl hist og pist, men det er bestemt til at overleve Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #36: 10 Jan 2011, 09:16 »

oh, spiller Sørensen stadig xD dit grafik er jo 1000 gange federe end alle andres Peace dog syndt med det Aab resultat:P kan kun sige Aab er røde djævle Peace
mange tak, er glad for at du kan lide grafikken.. Smiley  Men ja det var ærgerligt at jeg tabte til AaB. Det skabte lidt nerver i de sidste to kampe.

God blog du har gang i her, og tillykke med mesterskabet.

Du scorer sku mange mål, men du har også lukket mange ind sammenlignet med FCK

Peter Utaka har i særklasse været suveræn i sidste sæson med sindsyg mange mål igennem hele sæsonen. Så han har været en væsentlig årsag til mesterskabet. Men ja har nok lukket lidt for mange mål ind, men i forhold til FCK har de også et klart bedre defensiv end jeg har.

Guldbrand du kan altså noget med de der blogs  Shockeret Og elsker din "vidste du at?"  Smiley
Dog er der et par stave fejl hist og pist, men det er bestemt til at overleve Peace
Ja jeg er også selv fan af "Vidste du at - " Det giver bloggen lidt ekstra, hvilket også er årsagen til at jeg har ladet mig inspirere fra andre blogs mht. dette..  Smiley
Logged

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #37: 11 Jan 2011, 08:16 »

Fantastisk blog og fantastisk sæson.

Er "vidste du at" en blanding af realisme og fiktion? Tænker bare på Silkeborg IF bronce i 2011?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #38: 11 Jan 2011, 09:14 »

Fantastisk blog og fantastisk sæson.

Er "vidste du at" en blanding af realisme og fiktion? Tænker bare på Silkeborg IF bronce i 2011?

Han har vel talt broncemedaljerne i hans spil med for at få den statistik som han har givet os.
Men det laver ikke om på at vi uanset hvad har været en del bedre end i måske lige går og tror. Eller det er vi. Problemet er bare vi er for svingende.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #39: 11 Jan 2011, 10:00 »

Fantastisk blog og fantastisk sæson.

Er "vidste du at" en blanding af realisme og fiktion? Tænker bare på Silkeborg IF bronce i 2011?

Vidste vil både indeholde data, historie etc. fra idag, men vil løbende blive opdateret jo længere frem i spillet som jeg kommer. Så alle statistikker, bedrifter, titler, osv. vil blive inkluderet i min "Vidste du at".

Det er dog ikke altid at jeg vil blande de to ting med hinanden, så nogle gange vil det bare være ren historie, mens det andre gange vil være ren FM data.
Logged

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #40: 11 Jan 2011, 10:35 »

Den grafik går i lige i..... Lækkert !!! Burde være placeret i Babe-tråden Wink

Nice work
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #41: 11 Jan 2011, 10:57 »

aaah Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #42: 12 Jan 2011, 17:39 »


Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #43: 12 Jan 2011, 17:57 »

feedt Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #44: 14 Jan 2011, 17:35 »

Jeg er kommet en godt stykke ind i 2. sæson, men har lige oplevet et crash der har sendt mig en håndfuld kampe tilbage. Det er ikke fordi det har den store betydning rent resultatmæssigt, da jeg stadig har samme afstand til nr. 2 som jeg havde før. Men jeg har nu prøvet at komme i gang igen, men jeg har desværre mistet lysten til at spille de samme kampe, hvorfor jeg er bange for at bloggen måske dør her..

Men jeg prøver lige at give det nogle dage, for at se om lysten kommer tilbage... Mvh Guldbrand
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010