home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Best in Class
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Best in Class  (Læst 18277 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #15: 28 Dec 2010, 19:26 »

The academy|12. September 2010

Med en skrantende økonomi, og en høj sandsynlighed for at flere profiler i de kommende år vil forlade OB, har man internt i klubben besluttet sig for at øge integrationen af unge talenter og i fremtiden satse i langt højere grad på egne talenter og talentudvikling.

Odense Boldklub har nemlig i en lang årrække været kendt som et sted hvor unge talenter ikke fik chancen, og i
stedet spildte deres talenter på div. reserve og U-hold. Store talenter som Jens D. Kristiansen, Matti Lund Nielsen og Anders Jacobsen, også kendt som ”AK 87” er bare nogle af de seneste talenter som ikke for alvor fik chancen og nu i stedet har forladt klubben. Men med den seneste succesoplevelse med Christian Eriksen, håber man at man i fremtiden vil være i stand til at opforstre talenter i samme klasse, der fremover enten skal prydre Superliga mandskabet, eller sælges til udenlandske klubber som tilfældet var med Christian Eriksen.

I den nuværende trup er der ti spillere der alle betragtes som talenter og som OB fremover vil øge indsatsen, for at opnå den mest hensigtsmæssige udvikling for både spillerne og klubben. Disse spillere har derfor alle fået designet hver deres træningsskema for entet at forbedre deres spidskompetencer, øge bundniveauet eller tilpasse dem den nuværende taktik som der køres med i OB. En klassisk 4-4-2 med en alm. firebackskæde, en defensiv orienteret central midtbane, en avanceret playmaker, to offensive brede midtbanespillere samt en skarpretter og targetman i angrebet.

De ti unge talenter som der er tale om er: Kalilou Traore, Timmi Johansen, Rurik Gislason, Oliver Feldballe, Bashkim Kadrii, Martin Lund, Daniel Høegh, Casper Sloth, Rasmus Falk og Kasper Larsen. Disse talenter er nøje udvalgt fra både reserveholdet og U/19 holdet, og er dem man i fremtiden ønsker at få integreret på holdet og udviklet til at nå et superliga niveau.


”Vidste du at –Christian Eriksen er født og opvokset i Middelfart, men har haft sin fodboldopvækst i OB. Han nåede aldrig at få sin debut for OBs superliga mandskab trods sit enorme potientiale, inden at talentfabrikken Ajax købte ham fri for et sted mellem 8-10 millioner kr. OB er dog berretiget til 15% af et kommende skifte, ligesom de har 4 millioner kr. til gode efter x antal landskampe og ligaoptrædner.”


Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #16: 29 Dec 2010, 12:57 »

Endnu en kanon update. Er helt vild med dit sprogbrug og din flotte og modstanderne spiller over kanterne, hvad skal man så sætte holdinstrukserne til? Er det flydende, kontroller, bredt og høj forsvarslinje, eller er jeg helt galt på den? Og har også samme spørgsmål til når de spiller igennem midten. Kan ikke lige se det i din update, men det kan jo være jeg har overset det  Smiley men en kanon blog - helt klar fast læser  Peace
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #17: 29 Dec 2010, 20:21 »

Først og fremmest mange tak for dine fine ord. Til dine taktiske spørgsmål, så mener jeg at man skal spille enten kontrollerende eller offensivt når de spiller over kanterne, og spiller de igennem midten, så skal man enten spille kontra eller defensivt..  grunden til det er simpelthen for at lukke af for deres angreb.

Når du spiller kontra eller defensivt, så lukker du af mellem forsvaret og målmanden, og forhindre deres forsøg igennem midten. Angriber de i stedet over kanterne, så kan du ved at spille kontrollerende/offensivt gøre det sværere for deres angribere, da du øger den distance som deres angribere skal løbe og heade fra, hvilket kræver mere af deres angribere. Det er jo nemmere at score fra tæt hold, end fra kanten af feltet eller fra løb uden fra feltet.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #18: 29 Dec 2010, 21:15 »

Tak for dit svar. Lige et sidste spørgsmål. Det med høj- eller lav defensivlinje, er det ligemeget, eller vil det være godt at benytte når man vil lukke af?  Smiley

Håber snart der kommer endnu en update. Et meget spændende valg med ob, som altid er med i toppen, men ikke har heldet til at gå hele vejen. En spændende trup, og ser frem til du vinder Superligaen  Wink
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #19: 29 Dec 2010, 21:22 »

Det er klart at jo højere du står på banen jo højere vil du også presse dem, Dvs. at de får mindre plads og mindre tid til at udfolde sig på. Men det kræver mere af dine spillere, og det skaber huller bag dit forsvar.. Så det er også noget man skal have i tankerne når man sætter sin taktik.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #20: 30 Dec 2010, 11:01 »

Jeg har valgt at forsøge mig med et nyt layout da jeg ikke helt selv er tilfreds med det nuværende. Så kom endelig med jeres meninger om det nye (er set før) i forhold til det gamle.

Updaten er klar om et minuts tid..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #21: 30 Dec 2010, 11:03 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #22: 30 Dec 2010, 14:57 »

Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #23: 30 Dec 2010, 15:24 »

Denne blog fanger mig p.g.a. 2 ting. 1: Den handler om mit yndlingshold. 2: Det er dig der skriver den. Sproget er dejligt flydende og grafikken falder lige i min smag. Din sidste "vidste du" giver jo bare en lyst til at se den gamle vhs med alle kampene igen Smiley Man kunne dog også nøjes med Hemmingsens drømmehug på Betzenberger efter ved 1:30 http://www.youtube.com/v/r0F4ZvMlPBM Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #24: 30 Dec 2010, 20:56 »

Denne blog fanger mig p.g.a. 2 ting. 1: Den handler om mit yndlingshold. 2: Det er dig der skriver den. Sproget er dejligt flydende og grafikken falder lige i min smag. Din sidste "vidste du" giver jo bare en lyst til at se den gamle vhs med alle kampene igen Smiley Man kunne dog også nøjes med Hemmingsens drømmehug på Betzenberger efter ved 1:30 http://www.youtube.com/v/r0F4ZvMlPBM Wink
mange tak for dine fine ord. Er glad for at du kan lide grafikken og min blog. Håber jeg kan holde fast i dig som læser.

Iøvrigt vil jeg lige igen reklamere for at man kan skrive en PB til mig med små facts til min "vidste du at -" Så vil jeg vurdere om det er noget jeg ønsker at gøre brug af.

Hvad der skal stå er helt op til jer selv, bare det er relevant for en af superligaklubberne, spillerne, nogen omkring det danske landshold eller de europæiske turneringer.

På forhånd tak.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #25: 01 Jan 2011, 19:28 »

Bloggen her vil i nogle dage komme til at stå stille, da jeg i øjeblikket er i gang med et projekt i forbindelse med FMFreaks, som optager min tid i øjeblikket. Den er på ingen måder stoppet, og den vil komme til at forsætte så snart jeg er færdig med dette lille mini projekt. Men indtil da, må i væbne jer med tålmodighed.

Mvh Guldbrand
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #26: 02 Jan 2011, 19:00 »



- Havde lige en enkelt update liggende, som meget passende kunne blive postet i dag. Dog varsler jeg stadig om en mindre aktiv periode for mig i den kommende tid, da jeg stadig er i gang med projektet.


Mvh Guldbrand
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #27: 04 Jan 2011, 19:46 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Best in Class
« Svar #28: 06 Jan 2011, 14:20 »

Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Best in Class
« Svar #29: 06 Jan 2011, 22:14 »

Spændende.. håber du kan bevare overtaget i slut spurten Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010