|
Heskey
|
|
Har ikke været på FmF på det seneste så har først læst det nu, men det er jeg ked af at høre Benja.  God bedring til din mor, håber det ender godt, og du kan spille med igen, når det hele er godt igen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvor er FMF Legends egentlig? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
De er væk. Ligesom din værdighed i skolegården <3
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
De er væk. Ligesom din værdighed i skolegården <3
hehe den sad lige i skabet
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nogen fra onsdagsholdet klar?
Muten? CP? Dan? Ja... HansenLFC? Ja...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Jeg er klar
Ved 15-tiden (a)
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Jeg er klar om en halv times tid ca. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg er klar om en halv times tid ca.  Hvad bilder du dig ind? Eneste mand fra onsdagsholdet som ikke mødte op... Skam dig CP 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
hold da kæft det tager sku på tålmodigheden at træne en Venstre Back... er kun 76 OVR på nuværende tidspunkt men 81 eller 82 som CB hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
hold da kæft det tager sku på tålmodigheden at træne en Venstre Back... er kun 76 OVR på nuværende tidspunkt men 81 eller 82 som CB hehe
Lyder godt...Bare klø på!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Du er og vil altid være en fornøjelse at se skrive i forum PEAST  Når det er sagt, skal i have tak for at vinde over en klub ved navn: Rykketid. En af de mest provokerende personer jeg kender er i den klub  Og det lyder da okay at vende et 2-0 nederlag til en 4-2 sejr  Thumbs up boys! Håber det går jer godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Du er og vil altid være en fornøjelse at se skrive i forum PEAST  Når det er sagt, skal i have tak for at vinde over en klub ved navn: Rykketid. En af de mest provokerende personer jeg kender er i den klub  Og det lyder da okay at vende et 2-0 nederlag til en 4-2 sejr  Thumbs up boys! Håber det går jer godt  hvad mener du med at det er en fornøjelse at se hehehe...  jeg står jo på venteliste så jeg tænkte lige at jeg ville skrive hvordan projektet skrider fremad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Spiller I nu? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|