|
PEAST
|
|
jeg gør i hvertfald ikke jeg er på arbejde hehe EDIT: sådan hehe den første til at skrive på side 100 
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
hvad mener du med at det er en fornøjelse at se hehehe...  jeg står jo på venteliste så jeg tænkte lige at jeg ville skrive hvordan projektet skrider fremad Du skriver på en genial måde  Alle dine smileys osv.. Der kommer squ altid et lille smil når du skriver herinde  Men du skal da selvfølgelig have lov at fortælle hvordan det skrider frem osv.. Det var slet ikke det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Du skriver på en genial måde  Alle dine smileys osv.. Der kommer squ altid et lille smil når du skriver herinde  Men du skal da selvfølgelig have lov at fortælle hvordan det skrider frem osv.. Det var slet ikke det  nej nej hehe heller ikke ment som om jeg blev sur slet ikke  . ville bare lige fortælle hvorfor jeg skrev hvordan det går
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
nej nej hehe heller ikke ment som om jeg blev sur slet ikke  . ville bare lige fortælle hvorfor jeg skrev hvordan det går Jeg var godt klar over det var derfor  Men følte lige nu du altid lige giver mig et smil på læben, du skulle have et ord med på vejen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Jeg var godt klar over det var derfor  Men følte lige nu du altid lige giver mig et smil på læben, du skulle have et ord med på vejen  jamen så takker jeg da mange gange for de pæne ord
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
jeg gør i hvertfald ikke jeg er på arbejde hehe EDIT: sådan hehe den første til at skrive på side 100  Tillykke med de 100 Peast! Ville ønske det var mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Spiller I nu?  Ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Tillykke med de 100 Peast! Ville ønske det var mig  hehe sådan er det jo... så kan det da være at du når de 200 sider hehe når denne tråd når dertil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Andre der er klar nu? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Hansen, Dan og jeg starter vist her om snart, så du kan jo joine 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Hansen, Dan og jeg starter vist her om snart, så du kan jo joine  Det vil jeg da helt sikkert, 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|