home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FmF Eliten Kamprum FIFA 11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 183 Udprint
Forfatter Emne: FmF Eliten Kamprum FIFA 11  (Læst 169125 gange)
N17
Manager

Sv: FmF Eliten Kamprum FIFA 11
« Svar #1155: 02 Jan 2011, 02:51 »

Jeg synes Muten gav en fin begrundelse inde i jeres tråd sidst og nej i skal for min skyld ikke sige han ikke må være med. Men i kunne da i det mindste have gjort jer den tanke at nævne han var med?

Men igen jeg gider ikke til at skrive frem og tilbage - vi finder aldrig en løsning.

# I snakker så meget om alder; frem om tilbage, men nævner hele tiden John er som eneste minus osv. Dette handler jo på ingen måde om alder. Benja er 16, Elmander 15 (prøvespiller). Så hold nu op og hæv nivaeu en tand eller ti. Come on boys.

Jeg har et sidste spørgsmål som i kan tænke over ; jeg gider faktisk ikke ha svar på noget. Men har tænkt på hvorfor i hele tiden vil udfordre os? Jeg fatter det ikke. I opsøger os, sviner os til og derudover spiller i bare pisse arogante gang på gang. Vi hygger os, kan i ikke bare gøre det samme?

Fremover er det tilladt at tænke selv; to timer venter man jo ikke. Vi bruger msn og derfor er lysten ikk så stor til tråden mere og det er I også en del af grunden til.

Alt herfra / Hansen ...  Smiley

Øhhhhhhhh...... Arrogante? Vi udfordre jer til kampe for den lir, som der nu engang ligger i det... I har vel ligeså stor chance for at vinde som os, I mener jo I er bedre!?

Nu er det jo ikke ligefrem fordi man kan skjule han er med - og I kunne jo have spurgt os, når I nu lod os vente i over 2 timer på bare et svar. Der blev jo også skrevet til jeres spillere på msn

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SørenA
Gæst

« Svar #1156: 02 Jan 2011, 02:52 »

er det til jeres små møder i snakker om eller hvad  funny funny
Du er så misundelig, det er slet ikke til at bære, vil du være med næste gang, vil det give dig selvtilliden tilbage i dit liv? Smiley

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1157: 02 Jan 2011, 02:54 »

Jeg har et sidste spørgsmål som i kan tænke over ; jeg gider faktisk ikke ha svar på noget. Men har tænkt på hvorfor i hele tiden vil udfordre os? Jeg fatter det ikke. I opsøger os, sviner os til og derudover spiller i bare pisse arogante gang på gang. Vi hygger os, kan i ikke bare gøre det samme?

Alt herfra / Hansen ...  Smiley

Vi hygger os da også fint, men det er da sjovt, at I skal skrive " 4 divisionen" "5 divisonen" and what so ever. Jeres klamme motto og alt muligt. Hvis I er så gode i tabellen, jamen så vis det dog i en kamp, istedet for det pjat. "Det siges vi er frygtet" Hvis I er så frygtet, så tag da imod en udfordring.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

PhilipFlink
Manager

« Svar #1158: 02 Jan 2011, 02:54 »

Du er så misundelig, det er slet ikke til at bære, vil du være med næste gang, vil det give dig selvtilliden tilbage i dit liv? Smiley

Nej tak du! springer elegant over!

Men hvis det giver jer selvtilliden tilbage ved at i tror i er så pisse gode, og hele tiden skriver: " vi er frygtet! - Ingen tør møde os"

Når der så er nogen der gerne vil møde jer, så tør i ikke..  men okay, sidste kamp må have været hård for jeres selvtillid  Thumbs Up Thumbs Up

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1159: 02 Jan 2011, 02:54 »

Kan godt være det giver dig selvtillid at tabe, men derfor behøver det ikke, at give andre selvtillid

HansenLFC
Gæst

« Svar #1160: 02 Jan 2011, 02:56 »

Vi hygger os da også fint, men det er da sjovt, at I skal skrive " 4 divisionen" "5 divisonen" and what so ever. Jeres klamme motto og alt muligt. Hvis I er så gode i tabellen, jamen så vis det dog i en kamp, istedet for det pjat. "Det siges vi er frygtet" Hvis I er så frygtet, så tag da imod en udfordring.

Du vælger selv at læse med herinde ; jeg betaler dig ikke!

N17
Manager

« Svar #1161: 02 Jan 2011, 02:57 »

Nu er det vel naturligt, at de skriver divisioner osv, det kan jeg ikke se problemet i, når de satser på at komme derop af... Men kommentarerene forstår jeg ikke, når de ikke vil tage imod en udfordring

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1162: 02 Jan 2011, 02:57 »

DU vælger også selv at læse med, når vi skriver indlæg; Vi betaler dig ikke

cjensen94
Gæst

« Svar #1163: 02 Jan 2011, 02:57 »

Nu betaler jeg godt nok heller ikke dig, men vil du evt. være flink at svarer på noget af det vi har skrevet til dig?

SørenA
Gæst

« Svar #1164: 02 Jan 2011, 02:58 »

Jeg vil godt pointere at jeg ikke være med i det seneste indbyrdes opgør, og derfor kan jeg ikke udtale mig om resultat, eller den uretfærdighed det tidligere er nævnt, så det lader jeg igen være med Smiley

Men en klog man har engang sagt: "Tabellen lyver aldrig" - Det må i da også ha hørt, eller?

cjensen94
Gæst

« Svar #1165: 02 Jan 2011, 02:59 »

Jeg vil godt pointere at jeg ikke være med i det seneste indbyrdes opgør, og derfor kan jeg ikke udtale mig om resultat, eller den uretfærdighed det tidligere er nævnt, så det lader jeg igen være med Smiley

Men en klog man har engang sagt: "Tabellen lyver aldrig" - Det må i da også ha hørt, eller?
Tabellen lyver nu rimelig meget i det her koncept. Hvorfor tænker du så? Fordi man ikke møder de samme hold, man har ikke samme vilkår mm.

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1166: 02 Jan 2011, 02:59 »

lol. Flot. I har spillet næsten dobbelt så mange kampe som os. I FIFA er ligasystemet: Spil mange kampe og kom i toppen. Og ikke: Vind mange kampe og tab få.

Man kunne vinde 49 kampe og stå en uafgjort og stadig være efter nogen som har spillet 300 kampe hvor de har tabt 80 af dem

N17
Manager

« Svar #1167: 02 Jan 2011, 03:00 »

Men I spiller så dobbelt antal kampe af os - og du kan jo komme op og være 1er hvis du bare gider spille nok kampe - så det kan du ikke give så meget for...

Så i FIFA kan du ikke gå efter stillingen, da det bare er et spørgsmål om hvor mange kampe man har tid til at spille... Så tag nu imod en reel udfordring og lad os tjekke hvem der er bedst... Måske er det jer, og så skal jeg da nok indrømme det!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

SørenA
Gæst

« Svar #1168: 02 Jan 2011, 03:03 »

Men I spiller så dobbelt antal kampe af os - og du kan jo komme op og være 1er hvis du bare gider spille nok kampe - så det kan du ikke give så meget for...

Så i FIFA kan du ikke gå efter stillingen, da det bare er et spørgsmål om hvor mange kampe man har tid til at spille... Så tag nu imod en reel udfordring og lad os tjekke hvem der er bedst... Måske er det jer, og så skal jeg da nok indrømme det!

Du er altid så diplomatisk, det kan jeg godt lide ved dig.. Smiley

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1169: 02 Jan 2011, 03:04 »

Godt at snakke udenom, når man ved man har tabt.

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 183 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010