home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FmF Eliten Kamprum FIFA 11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 183 Udprint
Forfatter Emne: FmF Eliten Kamprum FIFA 11  (Læst 169127 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller

Sv: FmF Eliten Kamprum FIFA 11
« Svar #1140: 02 Jan 2011, 02:40 »

jeg finder mig selv yderst morsom ja Smiley

Og det er da lidt underligt du bringer 6-0 kampen ind i debaten hvis du ikke snakker om kampene mod jer..
Det er da også lidt underligt, at I er så store tabere, at I vælger at 'lave en fake kamp'?

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

SørenA
Gæst

« Svar #1141: 02 Jan 2011, 02:41 »

Jeg vil mene, at du skal sætte komma.. Men igen, det er for sent for dig at lære det

Jeg erklærer mig enig, der mangler et komma i sætningen, dog er jeg hverken for stor eller bleg til at indrømme det, det håber jeg du vil tage ved lære af Smiley

Og med den, vil jeg trække mig tilbage, og kalde det en dag.

Håber i enten laver en ny tråd, eller flytter snakken over i jeres eget kamprum, da jeg tror de fleste fra vores hold, er forholdsvis trætte af ligegyldige indlæg skrevet af en flok homonforstyrrede fifa-spillere, der føler sig snydt for en kamp.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1142: 02 Jan 2011, 02:42 »

Det er da også lidt underligt, at I er så store tabere, at I vælger at 'lave en fake kamp'?

Sådan er det nu engang Wink Vi havde det sjovt og det gav os fremragende teamspirit vi connectede virkelig efter dette så det skal i have tak for Wink

N17
Manager

« Svar #1143: 02 Jan 2011, 02:42 »

Nu regner jeg ikke med, at skulle skrive så meget herinde, men tror godt, at du kan forvente, at det IKKE bliver mindre i fremtiden Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #1144: 02 Jan 2011, 02:44 »

Lol, kæmpe selvmål I har lavet. Hvis I vil have, at vi skal stoppe, så var det nok den dårligste ide nogensinde, at prøve på det pjat der.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1145: 02 Jan 2011, 02:44 »

Lol, kæmpe selvmål I har lavet. Hvis I vil have, at vi skal stoppe, så var det nok den dårligste ide nogensinde, at prøve på det pjat der.

Jeg nyder jeres kommentare Wink

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1146: 02 Jan 2011, 02:45 »

Sådan er det nu engang Wink Vi havde det sjovt og det gav os fremragende teamspirit vi connectede virkelig efter dette så det skal i have tak for Wink

I er nogle virkelige sørgelige mennesker..

PhilipFlink
Manager

« Svar #1147: 02 Jan 2011, 02:45 »

Teamspirit! haha, i er nok det dårligste hold vi har mødt ! 6-0..

En flok tabere at i gør sådan, og i har endda crew medlemmer med og alt muligt Wink

Og tror heller ikke i skal regne med der kommer mindre skriver'rier fra vores side af herinde..

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #1148: 02 Jan 2011, 02:46 »

Jeg nyder jeres kommentare Wink

Jeg nyder Sørens jeg-er-så-meget-bedre-end-alle-andre-kommentarer.

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

cjensen94
Gæst

« Svar #1149: 02 Jan 2011, 02:46 »

Jeg erklærer mig enig, der mangler et komma i sætningen, dog er jeg hverken for stor eller bleg til at indrømme det, det håber jeg du vil tage ved lære af Smiley

Og med den, vil jeg trække mig tilbage, og kalde det en dag.

Håber i enten laver en ny tråd, eller flytter snakken over i jeres eget kamprum, da jeg tror de fleste fra vores hold, er forholdsvis trætte af ligegyldige indlæg skrevet af en flok homonforstyrrede fifa-spillere, der føler sig snydt for en kamp.
Nu ligger landet sådan at det her er et offentlig forum, og vi derfor må skrive alt det vi har lyst til, i den her tråd. Kommentarene må faktisk være på grænsen til ligegyldige, da denne tråd ligger i noget der hedder børnehaven. Hvad det så end betyder, må du jo selv rode med.

Men at i siger i vil spille en kamp, og så bare lad os vente - Det vil jeg sige, det var saftsuseme modent gjort af siden seriøse fifa-folk. I er virkelig en gevinst for den her side.

N17
Manager

« Svar #1150: 02 Jan 2011, 02:46 »

Nu ventede man så i over to timer inden I overhovedet svarede... Tror I at vi siger til Mathias, at han ikke må være med overhovedet eller hvad?? Hvad hvis I møder andre hold med målmand, så tuder I også eller hvad?

I har ikke svarede på det?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst

« Svar #1151: 02 Jan 2011, 02:46 »

Nu ventede man så i over to timer inden I overhovedet svarede... Tror I at vi siger til Mathias, at han ikke må være med overhovedet eller hvad?? Hvad hvis I møder andre hold med målmand, så tuder I også eller hvad?

Jeg synes Muten gav en fin begrundelse inde i jeres tråd sidst og nej i skal for min skyld ikke sige han ikke må være med. Men i kunne da i det mindste have gjort jer den tanke at nævne han var med?

Men igen jeg gider ikke til at skrive frem og tilbage - vi finder aldrig en løsning.

# I snakker så meget om alder; frem om tilbage, men nævner hele tiden John er som eneste minus osv. Dette handler jo på ingen måde om alder. Benja er 16, Elmander 15 (prøvespiller). Så hold nu op og hæv nivaeu en tand eller ti. Come on boys.

Jeg har et sidste spørgsmål som i kan tænke over ; jeg gider faktisk ikke ha svar på noget. Men har tænkt på hvorfor i hele tiden vil udfordre os? Jeg fatter det ikke. I opsøger os, sviner os til og derudover spiller i bare pisse arogante gang på gang. Vi hygger os, kan i ikke bare gøre det samme?

Fremover er det tilladt at tænke selv; to timer venter man jo ikke. Vi bruger msn og derfor er lysten ikk så stor til tråden mere og det er I også en del af grunden til.

Alt herfra / Hansen ...  Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #1152: 02 Jan 2011, 02:47 »

Teamspirit! haha, i er nok det dårligste hold vi har mødt ! 6-0..

En flok tabere at i gør sådan, og i har endda admins med og alt muligt Wink

Og tror heller ikke i skal regne med der kommer mindre skriver'rier fra vores side af herinde..

Derfor kan man godt have godt sammenhold Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #1153: 02 Jan 2011, 02:50 »

Jeg synes Muten gav en fin begrundelse inde i jeres tråd sidst og nej i skal for min skyld ikke sige han ikke må være med. Men i kunne da i det mindste have gjort jer den tanke at nævne han var med?

Men igen jeg gider ikke til at skrive frem og tilbage - vi finder aldrig en løsning.

# I snakker så meget om alder; frem om tilbage, men nævner hele tiden John er som eneste minus osv. Dette handler jo på ingen måde om alder. Benja er 16, Elmander 15 (prøvespiller). Så hold nu op og hæv nivaeu en tand eller ti. Come on boys.

Jeg har et sidste spørgsmål som i kan tænke over ; jeg gider faktisk ikke ha svar på noget. Men har tænkt på hvorfor i hele tiden vil udfordre os? Jeg fatter det ikke. I opsøger os, sviner os til og derudover spiller i bare pisse arogante gang på gang. Vi hygger os, kan i ikke bare gøre det samme?

Fremover er det tilladt at tænke selv; to timer venter man jo ikke. Vi bruger msn og derfor er lysten ikk så stor til tråden mere og det er I også en del af grunden til.

Alt herfra / Hansen ...  Smiley

Du kan da ikke bare komme med et indlæg, og så du ikke efterfølgende vil forsvare dine synspunkter. Det er sgu da for dumt.

Og vi vil gerne spille mod jer fordi vi er rivaliserende klubber, som vel har en form for derby. Svineriet kommer kun fordi i netop har lavet sådan en stunt? Det kan du så prøve at tænke lidt over.

Der har været op til flere af jeres holds medlemmer inde at tjekke tråden, efter vi har udfordret jer. Så MSN undskyldningen holder ikke vand, sorry to say.

PhilipFlink
Manager

« Svar #1154: 02 Jan 2011, 02:50 »

Derfor kan man godt have godt sammenhold Smiley

er det til jeres små møder i snakker om eller hvad  funny funny

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 183 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010