home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 962 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Usain Bolt - Chasing The Dream /Stopper
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Usain Bolt - Chasing The Dream /Stopper  (Læst 2809 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Usain Bolt - Chasing The Dream /Stopper
« : 20 Dec 2010, 16:19 »

Usain Bolt - Chasing The Dream

Vi kender ham alle sammen, som verdens hurtigste mand på 100 meter. Han kaldes lynet, og ja han er lynet. Det er ikke, hvilken som helst person nej det er verdensstjernen Usain Bolt. Usain er mest kendt for, at have sat rekorder i atletik på 100 meter og 200 meter. Da han slog verdensrekorden i 2009 i Berlin cementerede han, hvorfor han er den bedste. Da han slog sin gamle rekord fra OL i Beijing.

Usain Bolt er en mand, som lever, og ånder for sin sport. Samtidig har han også en anden passion, for en endnu større sport. Nemlig fodbolden, og især fodboldholdet Manchester United som er hans hold. Usain har tidligere udtalt, at han måske godt kunne finde på, at trække i fodboldtrøjen. Har han potentialet er en anden ting i, hvert fald kunne han godt tænke sig at trække den røde trøje over hovedet.

Så derfor har han valgt at stoppe med, at løbe for, at udleve drømmen som professionel fodboldspiller. Men har han taget munden for fuld det vil vise sige i hans nye eventyr, som professionel fodboldspiller. Velkommen til Usain Bolt og hans drøm om at blive professionel fodboldspiller.

Skrevet af Mikkel 2765

PS. kunne være super fedt, hvis der var en som ville lave et par topbannere til de næste par updates Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 00:22 af Mikkel 2765 » Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

PhilipFlink
Manager

Sv: Usain Bolt - Chasing The Dream
« Svar #1: 20 Dec 2010, 16:22 »

"Så derfor har han valgt at stoppe med, at spille fodbold for, at udleve drømmen som professionel fodboldspiller."

skulle måske rettes Wink

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 20 Dec 2010, 16:26 »

"Så derfor har han valgt at stoppe med, at spille fodbold for, at udleve drømmen som professionel fodboldspiller."

skulle måske rettes Wink

Det vil nok være en god idé

retter det lige med det samme Grin

The Gunners - Arsenal FC

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #3: 20 Dec 2010, 16:29 »

Udmærket idé, ved bare ikke, hvorvidt den vil holde......

Jeg er ikke så vild med layoutet, og der er en nogle fejl; her tænker jeg især på kommaer Peace

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 20 Dec 2010, 16:31 »

Udmærket idé, ved bare ikke, hvorvidt den vil holde......

Jeg er ikke så vild med layoutet, og der er en nogle fejl; her tænker jeg især på kommaer Peace

Hvis du ser i bunden referer jeg til at jeg godt kunne tænke mig et topbanner, og når det kommer vil layoutet blive bedre Wink

The Gunners - Arsenal FC

Fernando
Gæst

« Svar #5: 20 Dec 2010, 16:57 »

Man skal jo lære af sine fejl og fejl er til for at, blive rettet Peace

Men glæder mig til at læse mere.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 21 Dec 2010, 18:43 »

Hej Freaks det kunne være super fedt hvis der var en af jer der kunne fixe et topbanner eller to til min blog da mit egte potentiale inden for grafik ikke rigtig kan blive bedre end det nuværende.

Så hvis nogen lyster kan i så ikke lige smide mig et brev om det så kan vi snakke i nærmere detajler. Smiley

Mvh Mikkel

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 21 Dec 2010, 21:27 »

Usain Bolt - Chasing The Dream

Pressemødet

Kameraerne blitzede ved pressebordet sad atletik udøveren Usain Bolt. Han sad med blikket rettet mod journalisterne som sad i kø for, at spørge ham. Usain Bolt havde indkaldt til et pressemøde omkring hans tilbagetrækning fra atletikken.

Han rømmede sig og begyndte at snakke, ”ja jeg har valgt at trække mig fra atletikken fordi jeg har lyst til at udleve min drøm, som professionel fodboldspiller”. Journalisterne stod på den anden ende, og begyndte at spørge løs. En mand fik ro på dem, og de begyndte en af gangen.

Journalist fra New York Times: Usain tror du at du har kvaliteterne til at få en professionel kontrakt?

Usain Bolt: Jeg mener bestemt jeg har kvaliteterne, ellers ville jeg ikke gøre det her.

Journalist fra Marca: Tror du at der er nogle hold, som vil have dig ind på kontrakt?

Usain Bolt:
Ja det håber jeg da der er, chancerne er også større for mig end andre da jeg allerede har et stort navn internationalt.

Journalist fra The Guardian: Usain hvilke kvaliteter kan du bringe til det hold, som skriver kontrakt med dig?

Usain Bolt:
Jeg vil mene, at jeg kan bringe min hurtighed og erfaring selvom jeg kun er 23 år så ved jeg, hvordan det er, at have pres på sig.

Journalist fra Kingston Lokalavis: Usain tror du ikke, at du vil skuffe mange af dine jamaicanske fans?

Usain Bolt: Jo jeg vil nok skuffe dem en del, men jeg håber at vinde dem tilbage ved godt spil på banen.

Journalist fra Beijing News: Hvilke klubber har kontaktet dig omkring et job i deres klub?

Usain Bolt: Det kan jeg ikke oplyse om, men der er flere klubber i spil til min underskrift, men jeg ville ikke nævne nogen bestemte klubber.

Journalist fra The Sun: Er en af klubberne Man Utd?

Usain Bolt: Haha, det kan jeg ikke oplyse om men det ville da være en ære, at optræde for dem.

Den presseansvarlige brød ind, og stoppede pressekonferencen. Tilbage i rummet sad kun en enkelt fotograf, som fik de sidste billeder af Usain Bolt. Usain stod med et smil på læben, han virkede tilfreds.

Skrevet af Mikkel 2765

The Gunners - Arsenal FC

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 21 Dec 2010, 21:46 »

Kunne man få et SS af Usain Bolt?

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 21 Dec 2010, 22:33 »

Ja i næste update har jeg planlagt at putte et SS ind Wink

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 29 Dec 2010, 19:14 »

Næste Update ude i aften Peace

The Gunners - Arsenal FC

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010