home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Koflok's Goal galore :D
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Koflok's Goal galore :D  (Læst 28952 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #45: 20 Dec 2010, 18:40 »

Under taktik kan du gå ind i arkiverede vidst nok, og så finde den :-)
Logged

:-)

whale
Gæst
 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #46: 20 Dec 2010, 18:53 »

Jeg er fandme forundret over, hvor populært det her emne er.  Rullende Øjne Forstår slet ikke, hvorfor folk gider at downloade en taktik i stedet for at lægge kræfter i at udvikle sin egen spillestil.  Ubeslutsom Er det kun mig, der synes, at det er uendeligt meget federe at opnå succes med sin egen taktik?  Forlegen
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #47: 20 Dec 2010, 19:01 »

Nej det er ikke kun dig. Jeg har kæmpe krise med Chelsea lige nu, så har brug for lidt hjælp.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #48: 20 Dec 2010, 19:04 »

Jeg er fandme forundret over, hvor populært det her emne er.  Rullende Øjne Forstår slet ikke, hvorfor folk gider at downloade en taktik i stedet for at lægge kræfter i at udvikle sin egen spillestil.  Ubeslutsom Er det kun mig, der synes, at det er uendeligt meget federe at opnå succes med sin egen taktik?  Forlegen

Jeg er helt enig. Jeg vil ikke kritiserer folk der downloader taktikker, men jeg kan slet ikke forstå hvorfor man gør det. Det er jo derfor man spiller FM, fordi når man lige har en dårlig periode i en klub, så lave taktikken om, og få vendt den dårlige periode. Synes ikke det er sjovt at bruge en taktik, som en anden virkelig har haft stor held med, så vil jeg selv lave den taktik. Men altså, det er ikke kritik er jer andre, bare min mening.
Logged


whale
Gæst
 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #49: 20 Dec 2010, 19:07 »

Jeg er helt enig. Jeg vil ikke kritiserer folk der downloader taktikker, men jeg kan slet ikke forstå hvorfor man gør det. Det er jo derfor man spiller FM, fordi når man lige har en dårlig periode i en klub, så lave taktikken om, og få vendt den dårlige periode. Synes ikke det er sjovt at bruge en taktik, som en anden virkelig har haft stor held med, så vil jeg selv lave den taktik. Men altså, det er ikke kritik er jer andre, bare min mening.

Samme her. Smiley Så er vi da to. Jeg vil heller ikke kritisere, jeg sætter bare et stort spørgsmålstegn ved det. Formålet og glæden ved at spille FM ville forsvinde totalt for mig. Peace
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #50: 20 Dec 2010, 21:25 »

Jeg er fandme forundret over, hvor populært det her emne er.  Rullende Øjne Forstår slet ikke, hvorfor folk gider at downloade en taktik i stedet for at lægge kræfter i at udvikle sin egen spillestil.  Ubeslutsom Er det kun mig, der synes, at det er uendeligt meget federe at opnå succes med sin egen taktik?  Forlegen
Fuldstændig enig! Hvis det er, så kan det bruges til inspiration. Ville aldrig selv bruge en andens taktik, for så var det ham der vandt for mit hold og ikke jeg selv Peace Nårh ja, kan jo også tabe - så havde jeg selvfølgelig en at give skylden Opstemt
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #51: 14 Jan 2011, 14:47 »

Så er der kommet en ny version på hjemmesiden goals galore version 5. Jeg har testet den  med den nye patch, i en sæson med Fiorentina, blev nummer 2 i ligaen og vandt pokalen.
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #52: 16 Jan 2011, 17:04 »

Har startet en sæson med Brøndby, hvor jeg kun tester taktikker.. Har brugt den nye 5'eren. Og må sige det er gået godt, men ikke rigtigt godt.. Blev nummer 3 men a point med OB og FCK. Kom til kvartfinalen i Euro Cup, mødte dog nememre modstander i kampene derhen til. Og så kom pokalen i hus med en 7-0 sejr over Randers Smiley
Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #53: 19 Jan 2011, 09:40 »

Jeg har en MAC og når jeg downloader den, kommer den selvfølgelig ned i downloads, men hvad skal jeg så gøre? - Hvis jeg dobbeltklikker på den, så går den bare ind i manager og siger:"Spillet kan ikke hentes". Nogen der kan give en idiotsikker måde, så jeg kan få den derind?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #54: 19 Jan 2011, 10:53 »

Jeg har en MAC og når jeg downloader den, kommer den selvfølgelig ned i downloads, men hvad skal jeg så gøre? - Hvis jeg dobbeltklikker på den, så går den bare ind i manager og siger:"Spillet kan ikke hentes". Nogen der kan give en idiotsikker måde, så jeg kan få den derind?

Du skal så kopiere filen over i din tactic mappe under sigames-footballmanager2011-tactics
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #55: 25 Jan 2011, 23:52 »

den eneste fil jeg kan hente er den der hedder: GoalsGalore2011v5 (Hércules, Jan 2012)
hvilken udebane taktik er det er snakker om som koflok har uploadet?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #56: 01 Feb 2011, 00:36 »

den eneste fil jeg kan hente er den der hedder: GoalsGalore2011v5 (Hércules, Jan 2012)
hvilken udebane taktik er det er snakker om som koflok har uploadet?

Den vil jeg også gerne lige hive fat i, nogen der har prøvet den nye taktik han har lagt op? og er der ikke en udebane taktik mere?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #57: 01 Feb 2011, 14:16 »

Nej i den nye han har lagt op er der kun en taktik, dvs. ingen udebane taktik Wink Men i kan jo altid bare bruge en af de andre versioner så i kan få en udebane taktik Smiley Desuden virker den nye taktik perfekt for mig, har ikke spillet så mange kampe endnu, men resultaterne er da allerede så småt ved at flaske sig Opstemt
« Seneste Redigering: 01 Feb 2011, 14:21 af tjacobt » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #58: 01 Feb 2011, 14:31 »

Er der en der kan uploade den gamle udebane taktik? Tror ikk man kan hente den mere, ikke lige hvad jeg kan se i hvert falde..

Den nye har også hjulpet mit Silkeborg holdt lidt.. dvs at jeg er gået fra nederlag til nederlag (med min egen taktik) til at spille uafgjort en gang i mellem  Grin
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JB
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #59: 01 Feb 2011, 19:09 »

Citat
Desuden virker den nye taktik perfekt for mig, har ikke spillet så mange kampe endnu, men resultaterne er da allerede så småt ved at flaske sig
må indrømme jeg selv har svært ved at få det optimale ud af taktikken i mit hercules save.
(har brugt hercules for at teste taktikken og får at se om man kan få samme resultater som koflok gjorde)
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010