home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Koflok's Goal galore :D
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Koflok's Goal galore :D  (Læst 28925 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #15: 12 Dec 2010, 15:25 »

Ja altså ændre lidt i de enkelte spilleres indstillinger så det passer præcis til deres egenskaber.

Hvordan har dine resultater med taktikken ellers været ?
Okay, prøver jeg så på. De er sådan medium (6. pladsen, 5 point ned til 7. pladsen), taget i bertagning af at jeg er oprykker gør jeg det meget godt, men vil gerne op i top 3.
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #16: 12 Dec 2010, 15:29 »

Okay, prøver jeg så på. De er sådan medium (6. pladsen, 5 point ned til 7. pladsen), taget i bertagning af at jeg er oprykker gør jeg det meget godt, men vil gerne op i top 3.

Prøv for eksempel at fjerne bevægelsesfriheden hos dine fløj spillere og sæt deres kreative frihed lidt ned også. Og med zohore som BoC ville jeg nok sætte mine fløje til: Indlæg fra: baglinjen og Inlæg efter: Central.
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #17: 12 Dec 2010, 15:31 »

Prøv for eksempel at fjerne bevægelsesfriheden hos dine fløj spillere og sæt deres kreative frihed lidt ned også. Og med zohore som BoC ville jeg nok sætte mine fløje til: Indlæg fra: baglinjen og Inlæg efter: Central.
Yes, jeg prøver mig frem med noget  Smiley Bruger faktisk mere Nordstrand, da han er noget mere den type angriber  taktikken ber om.
Logged

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #18: 12 Dec 2010, 15:41 »

Man skal jo også huske at sætte den ind under kampforberedelse, og derefter sætte arbejdsbyrden til 'Meget høj'. Så ens hold hurtigere lærer taktikken Wink

Jeg spiller med Benfica lige nu. Fører ligaen, og har vundet alle kampe indtil videre, undtaget 2 Peace 0-0 mod Bayern München og tabte 3-2 til Basel på udebane efter jeg slog dem 4-0 på hjemmebane. Desuden slog jeg også Bayern München 5-3 på hjemmebane, og er videre fra Champions League gruppespillet som nr. 1.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2010, 15:45 af tjacobt » Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #19: 12 Dec 2010, 16:03 »

Man skal jo også huske at sætte den ind under kampforberedelse, og derefter sætte arbejdsbyrden til 'Meget høj'. Så ens hold hurtigere lærer taktikken Wink

Jeg spiller med Benfica lige nu. Fører ligaen, og har vundet alle kampe indtil videre, undtaget 2 Peace 0-0 mod Bayern München og tabte 3-2 til Basel på udebane efter jeg slog dem 4-0 på hjemmebane. Desuden slog jeg også Bayern München 5-3 på hjemmebane, og er videre fra Champions League gruppespillet som nr. 1.

Fine resultater Smiley Bruger du denne taktik??
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #20: 12 Dec 2010, 16:11 »

Fine resultater Smiley Bruger du denne taktik??
Ja det gør jeg Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #21: 12 Dec 2010, 16:48 »

Jeg valgte at bruge denne taktik mod Ajax med Leicester og blev spillet i bund med 20% og 1 skud, normalt har jeg omkring 60-65% mod store hold som Man Utd!!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #22: 12 Dec 2010, 16:59 »

Jeg valgte at bruge denne taktik mod Ajax med Leicester og blev spillet i bund med 20% og 1 skud, normalt har jeg omkring 60-65% mod store hold som Man Utd!!

Vurder aldrig en taktik udfra en enkelt kamp
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #23: 12 Dec 2010, 17:03 »

Vurder aldrig en taktik udfra en enkelt kamp
Ved det, men jeg har brugt den i andre save før og ikke rigtig fungeret hos mig, så dette var bare dråben!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #24: 12 Dec 2010, 17:40 »

1. kamp 1-1 mod mine reserver :S men prøver mere...
Logged

maaahhh-h-h-h

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #25: 12 Dec 2010, 21:49 »

Så fik jeg spillet første kamp i ligaen, jeg er selv Dortmund og spillede mod Bayern Munchen og vandt 4-0

Ellers kan det nævnes at jeg har vundet 3-0 over Wisla og 3-1 over Babelsberg.

Så indtil videre fungere taktikken for mig Wink
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #26: 12 Dec 2010, 22:33 »

Ved mig duer Satu opstillingen kun, vandt 0-1 på udebane mod Palermo og vandt 2-1 over Lokomotiv Moskva på hjemmebane med Randers!:D
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #27: 12 Dec 2010, 23:30 »

Lige en tilbage melding mere. Vandt lige 4-0 over City hjemme og 3-0 over PSV ude! Genial taktik Wink
Logged

Romeo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #28: 13 Dec 2010, 10:43 »

Lige en tilbage melding mere. Vandt lige 4-0 over City hjemme og 3-0 over PSV ude! Genial taktik Wink

Dejligt at se at du kan bruge taktikken Smiley

Skifter du mellem ude og hjemme ??
Logged

Besøg www.computerdoktore n.dk for at få de nyeste GRATIS tips og tricks til sin computer. Mangler du et webdesign så kan vi også klare det for dig.

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Koflok's Goal galore :D
« Svar #29: 13 Dec 2010, 14:48 »

Laver dem som har succes meget om på taktikken? Jeg har ikke lavet så meget om på den og har ikke vild succes med den, vinder for det meste højst 1-0. Var lige ved at tabe 3-1 til AC Horsens, men brugte så en anden taktik og fik 3-3  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 13 Dec 2010, 14:56 af hoeven » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010