home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørgeundersøgelse om Terror.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Spørgeundersøgelse om Terror.  (Læst 3518 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Spørgeundersøgelse om Terror.
« : 07 Dec 2010, 13:22 »

Jeg og to af mine venner igang med projektopgave om terrorisme, så jeg har en lille spørgeundersøgelse, der tager højst 2. minutter at svare.

Frygter du at der kan ske en terroraktion her i Danmark?
- Hvorfor?

Det ville være rigtig godt hvis i kunne svare på det her  Thumbs Up

Tak på forhånd Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #1: 07 Dec 2010, 13:26 »

Nej jeg frygter det ikke. Men det kan da godt ske, men derfor gider jeg da ikke gå at frygte det. Det vil da være tåbeligt.
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #2: 07 Dec 2010, 13:36 »

Jeg frygter det heller ikke. Synes det er tåbeligt at gå rundt og frygte terror. Så har man jo aldrig fred.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #3: 07 Dec 2010, 13:40 »

Jeg tror godt der kan ske en terroraktion i Danmark. Men frygter det ikke.

Er btw. selv i gang med en projektopgave om Terror Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #4: 07 Dec 2010, 13:45 »

Man frygter det vel altid en lille smule, for selvfølgelig kan det ske. Dog anser jeg det værende usandsynligt. Så det er derfor, ikke noget, jeg tænker på i min hverdag.
Logged

19. 5. 2012.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #5: 07 Dec 2010, 13:50 »

Nej. Det vil da ødelægge ens hverdag hvis man skulle gå og være bange hele tiden.
Logged

:-)

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #6: 07 Dec 2010, 13:57 »

Skal du gå og frygte kan du jo ikke foretage dig noget, tænk hvis du bliver kørt over hvis du går ud, eller hvis du får en istap i hovedt. Eller får et akut hjertetilfælde fordi du løber en tur.

Uanset hvad frygten angår så er det spild af tid at tænke over det, for så kan man intet.
Logged

C´est la rose
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #7: 07 Dec 2010, 14:19 »

"Frygter du at der kan ske en terroraktion her i Danmark?"

Nej jeg frygter ikke at der kan ske en terroraktion i Danmark, men jeg afviser dog ikke tanke om at det kan komme til at ske igen i Danmark. Som der også er blevet sagt tideligere vil det ødelægge ens liv, hvis man skulle være bange hele tiden. Så kan man vel lige så godt selv gøre det forbi med ens liv.

Det er dog ikke altid negativt når der sker et terrorangreb, i nogen tilfælde viser det omverden at en konflikt ikke er løst, bare fordi mediere ikke omtaler konflikten længere. Derudover er terror jo også et af de stærkeste våben frihedkæmpere har at gøre med.

Men som sagt bruges Terror primært til at det formål at skabe skræk og rædsel hos Hr og fru Jensen og hvad man ellers kan hedde i verden og derfra forsøge at skabe en ny samfundsmæssig orden god som dårlig.

Så hvis frygten og usikkerheden for terror styrer en i sin hverdag, så har man allerede tabt til dem.

Håber du forstår hvad jeg mener, ellers må jeg jo skrive det lidt om.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #8: 09 Dec 2010, 18:06 »

Tak for svarene, det kunne godt bruges Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #9: 09 Dec 2010, 18:27 »

Jeg regner med at der sker en terroraktion i DK før eller siden. Dermed ikke sagt, at jeg går og tænker over det noget der minder om dagligt, overhovedet ikke, men set ud fra den aktivitet vi vælger at stille med i Mellemøsten, så mener jeg ikke, at vi kan regne med at det ikke vil ske. Der er allerede flere episoder der er blevet optrappet inden det er sket, men de kan ikke forhindre det i al evighed.

En terroraktion kan dog være mange ting. Personligt håber jeg, at det bliver noget ala et terrorangreb mod ham tegner-Kurt. Ikke fordi jeg ønsker ham noget ondt (eller jo, han er jo simpelthen så skide uintelligent oven i hovedet), men langt hellere et angreb mod hans ejendom, hvor der maksimalt kan gå ham (1 person) til ved det, fremfor et terrorangreb midt i København, hvor der kan gå utrolig mange folk til..

Personligt har jeg tænkt mere over det siden jeg er flyttet fra Sønderjylland til Kbh. Chancen er der, og selvom jeg ikke synes man som enkeltperson skal tænke over det dagligt, så synes jeg at man som nation skal tænke over hvilket signal man sender til omverdenen.




[FARE = En kende politisk]
Jeg synes selv det er helt forkert vi er med i krigene i Irak og Afghanistan. Ja, det tjener et på nogle måder etisk godt formål, at man gerne vil hjælpe dem. Men hvordan vil man hjælpe dem, og hjælper man dem egentlig i sidste ende. Helt basalt, så kan vi også spørge, hvad vi selv får ud af det? Intet andet end besvær. Vi mister danske statsborgere i krig, vores virksomheders produkter bliver til tider boykottet i islamistiske lande, vi bruger milliarder og atter milliarder på krigene, og ud over det skaber vi os selv en lagt større terrortrussel.

Det er absolut spild af tid, og rent etisk synes jeg ikke engang vi kan være det bekendt. Hvordan ville vi tage det, såfremt de kom og bestemte over os, skyd danske statsborgere og tvang os til at afskaffe demokratiet - for vores eget bedste? Det ville da ikke blive nogen succes i vores hoved. Vi hyldede selv vores modstandsbevægelse under krigen som helte, og hvordan mon vi ville have set på dem, hvis de også havde skudt tyskerne - kun endnu bedre. Ikke underligt at terrorristerne betegnes som martyrer dernede...
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #10: 09 Dec 2010, 18:29 »

Nogle lidt underlige sammenligner, men det er din holdning Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #11: 09 Dec 2010, 18:32 »

Er også meget uenig med dig Swizz. Men som fck-drengen skriver, så er det din holdning og den skal du da have lov at ha. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #12: 09 Dec 2010, 18:36 »

Hvis jeg var terrorist, så var mit terrorangreb faldet på Skøvinge! Ja PET, Skøvinge!

Men nej, tænker bestemt ikke over det på daglig basis.
Logged


fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #13: 09 Dec 2010, 18:57 »

Ingen frygt, men det sker jo før eller siden tak Gud, Allah eller hvem der sidder deroppe at de amatører der har prøvet indtil nu ikke har været kloge nok til at skjule eller udføre deres sindsyge planer.

Swizz MEGET uenig i dit syn på "modstands folkene" brug 5 min på at se hvordan deres aktioner udføre og hvem de rettes imod, der er ikke meget Holger Danske over den flok lystmordere.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #14: 09 Dec 2010, 19:10 »

Ingen frygt, men det sker jo før eller siden tak Gud, Allah eller hvem der sidder deroppe at de amatører der har prøvet indtil nu ikke har været kloge nok til at skjule eller udføre deres sindsyge planer.

Swizz MEGET uenig i dit syn på "modstands folkene" brug 5 min på at se hvordan deres aktioner udføre og hvem de rettes imod, der er ikke meget Holger Danske over den flok lystmordere.

Jeg vil give dig helt ret i, at modstandsfolkene ikke kan sidestilles med teoristerne. Men enkelte områder kan de, mener jeg i hvert fald, og her tænker jeg på, at de er nationens foregangsgruppe, der forsøger at demoralisere fjenden gennem sabotage af denne - bestemt ikke på samme måde, men i sidste ende sikkert med samme mål.
Modstandsfolkene er i vores lys gode mennesker, og det samme er teoristerne blandt mange troende muslimer. Jeg har ikke til hensigt at kritisere modstandsfolkene, men istedet at fatte en smule sympati for, hvorfor det er terroren sker.

Jeg er ikke enig i, at ting som 9/11 er den rigtige fremgangsmåde, men det er nogenlunde det eneste de kan gøre mod så teknologisk overlegne magter som USA, England og for den sags skyld også DK.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010