home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørgeundersøgelse om Terror.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Spørgeundersøgelse om Terror.  (Læst 3521 gange)
fck-drengen
Gæst
 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #15: 09 Dec 2010, 19:47 »

De troende muslimer der er ''med'' taliban, er jo fanatikere, og dermed også hjernedøde, så dem kan man ikke regne med Rullende Øjne
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Spørgeundersøgelse om Terror.
« Svar #16: 09 Dec 2010, 20:42 »

Helt enig i, at vi ikke skulle have gået med i krigene i Irak og Afghanistan. USA gik hovedsageligt ind i Irak pga. de mente der var masseødelæggelses-våben. Det viste sig så, at der ikke var nogle... I Afghanistan var det sikkert bare for at vise signalværdi efter 9/11. Bush var manden, der lavede den endelige beslutning i begge tilfælde...   

I mine øjne skal vi kun gå med i krige, hvis der er REEL trussel mod Danmark, og kun Danmark. Jeg er ligeglad med om USA bliver bombet, eller om nogle fundamentalister slåsser mod hinanden i Mellemøsten. Bare de holder sig fra Danmark, så er jeg glad. For min skyld kan de sejle i deres egen sø.

Jeg lyder måske lidt usympatisk og uhuman, men når vi lever i et miniput-land som Danmark, så er den effekt vi kan yde minimal. 

Og de danskere, der gerne vil gøre en forskel   kan vi sende til andre lande, så længe de lande betaler for hele gildet. Så sparer vi en masse penge, og så kan folkeskolen blive forbedret, de ældre kan få noget ordentlig hjemmehjælp og så kan vi ryddet vores gader for sne!  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Vise versa er, at vi sender nogle soldater til en uciviliserede nationer, og forsøger at lære befolkningen om begreber som demokrati og ytringsfrihed  Huh

Fem år senere må vi sande, at hele indsatsen ikke har været noget værd. Demokratiet er stadig på et nærmest ikke-eksisterende-niveau, korruptionen er stor og en masse menneskeliv er gået tabt.

Jeg syntes dog det er fint nok, at vi får flygtninge til Danmark, men de skal bidrage til samfundet. En solid løsning om sociale ydelser skal laves, og hvis man bliver taget for den mindste kriminalitet, så skal de sendes hjem med de samme.




Haha, jeg kan godt se, at det ikke har så meget at gøre med trådstarterens spørgsmål, men syntes nærmest at tastaturet formulerede det hele selv. Opstemt

 
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010