|
|
casperchristensen
|
|
Nogen fra gruppe a der vil spille?
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
tjacobt
|
|
Ja jeg er klar casperchristensen
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Ja jeg er klar casperchristensen det er iorden.. har du ansøgt mig der inde ?
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Legenden
|
|
Spartak M 2-1 AC Milan Spartak M 2-2 AC Milan
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
krededk12
|
|
Spartak M 2-1 AC Milan Spartak M 2-2 AC Milan
du var sindsyg heldig med en uafgjort i anden kamp
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
du var sindsyg heldig med en uafgjort i anden kamp Ved ikke, om det var sindssygt heldigt. Havde da et par udmærket lige-ved-og-næsten chancer. At målet så først kom så sendt er bare heldigt for mig, og det modsatte for dig. Men tak for kampene. Man har jo bare ingen chance for at vinde det her med Spartak Moskva
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
krededk12
|
|
Ved ikke, om det var sindssygt heldigt. Havde da et par udmærket lige-ved-og-næsten chancer. At målet så først kom så sendt er bare heldigt for mig, og det modsatte for dig. Men tak for kampene. Man har jo bare ingen chance for at vinde det her med Spartak Moskva hvor mange kampe har du spillet og hvor mange point har du ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
hvor mange kampe har du spillet og hvor mange point har du ?
Har spillet 4 kampe, så mangler kun Barca i puljen. Har 2 gange 3 point og 2 gange 1 point = 8 point.
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
første kamp mod tjacobt Endte 6.0 til mig
|
|
|
|
|
|
|
|
tjacobt
|
|
Og du vandt anden kamp 5-0 og jeg fik 3 røde kort xD
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Og du vandt anden kamp 5-0 og jeg fik 3 røde kort xD
Yes.. tak for kampen.. din forbindelse var da fin?
|
|
|
|
|
|
|
|
tjacobt
|
|
Ja her var den, men ved ikke helt hvorfor men nogle gange svinger den lidt. Men det var nu dejligt den ikke gik ud den her gang :p
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Ja her var den, men ved ikke helt hvorfor men nogle gange svinge den lidt. Men det var nu dejligt den ikke gik ud den her gang :p
Nej det er lidt underlig men jeg er nu glad for den holdte
|
|
|
|
|
|
|
|