Wicked Sick!
Gæst
|
|
Hvornår har du tænkt dig og lave lodtrækningen ? Når alle 32 pladser taget.
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Hvad mangler der? en 10 stykker eller?
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hvad mangler der? en 10 stykker eller?
7 stykker
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Kan du jo se! hihi
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
r-mand
|
|
okay.
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Come on folkens; få jer tilmeldt så vi ikke skal vente en uge
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
okay.
Hvorfor er du ik lige på steam?
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
r-mand
|
|
Hvorfor er du ik lige på steam? Magter det ikke, hopper i seng om lidt.
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Magter det ikke, hopper i seng om lidt.
Kan da ik passe.. du plejer da ik at gå i seng før kl 00.00 stykker
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Kan da ik passe.. du plejer da ik at gå i seng før kl 00.00 stykker
Er virkelig smadret..
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Er virkelig smadret.. N¨åe okay bare iorden. vi ses imorgen
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Come on folkens; få jer tilmeldt så vi ikke skal vente en uge Du kommer til at vente til den 13. selvom de tilmelder sig idag jo
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Du kommer til at vente til den 13. selvom de tilmelder sig idag jo Kan jeg godt lide! Så får man lige et par dage, til og prøve sit klasse/skod hold af
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Kan jeg godt lide! Så får man lige et par dage, til og prøve sit klasse/skod hold af Ja det er nice nok... Men forstår ik helt hvordan han vil trække lod
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Du kommer til at vente til den 13. selvom de tilmelder sig idag jo Hvorfor så lang tid Vil sku gerne bare igang hurtigst muligt
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|