PEAST
|
|
hehehe ej hvor tarveligt at tage afstemningen ned hehehe (jeg stemte nej til streamning)
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Yes gør det...
Skal lige høre dig. hvornår får vi afvide hva hold vi har . alså ved godt det ik er før alle er tilmeldt men er det lige der efter eller? først den 13
Har tænkt over at lave det om til dagen efter, at alle pladser er taget, det vil sige, hvis plads 32 bliver taget torsdag går turneringen igang fredag klokken 00:01
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Har tænkt over at lave det om til dagen efter, at alle pladser er taget, det vil sige, hvis plads 32 bliver taget torsdag går turneringen igang fredag klokken 00:01 Okay men vi får a vide hva hold vi har fået lige så snart alle pladserne er taget eller er jeg helt væk:D
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Kom nu allesammen, vi mangler kun 7!
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Okay men vi får a vide hva hold vi har fået lige så snart alle pladserne er taget eller er jeg helt væk:D
Kommer an på om jeg er online jo og om jeg er hjemme .. Jeg kan sku ikke være disponibel 24/7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Sæt mig på også Smid dit psn
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Kommer an på om jeg er online jo og om jeg er hjemme .. Jeg kan sku ikke være disponibel 24/7 Hehe øv
|
|
|
|
|
|
|
|
BL83
|
|
Jeg kan sku ikke være disponibel 24/7 Virkelig dårlig stil det der!!!!! Du skal indstille dit liv totalt indtil denne turnering er færdig.. !
|
|
|
|
True Blue since 1995! Brøndby siden 1989
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Virkelig dårlig stil det der!!!!! Du skal indstille dit liv totalt indtil denne turnering er færdig.. ! Hehe Kan ik blive mere enig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
PSN: Flink_14 Er du flink?
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Er du flink? hahaha Skulle du ik sove:D
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
hahaha
Skulle du ik sove:D
Jo far
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Suckins
|
|
Behøver i spamme denne tråd til også? Var det ikke nok i den anden FIFA turnering? Den her jo seriøs.
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|