home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '5' Det mørke Jylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: '5' Det mørke Jylland  (Læst 7362 gange)
Jyden
Gæst
 
'5' Det mørke Jylland
« : 06 Dec 2010, 17:40 »



Det mørke Jylland
Velkomme til min nye blog. Selvom det ikke er meget mere end en uge siden min forrige blog måtte lukke, er jeg nu klar med en ny blog. Håber i er klar til at følge med igen. Det bliver en del som min forrige blog, dog vil jeg ligge en smule mere vægt på det grafiske og mit layout, hvor jeg vil prøve noget nyt, som jeg i hvert fald ikke har set før, dog ved jeg ikke om det er brugt, eller om jeg overhoved kan finde ud det, men det vil tiden vise.

Klubben vil jeg heller ikke afsløre endnu, men jeg kan da sige så meget, at vi endnu engang er havnet i det mørke Jylland, og mit topbanner kan måske hjælpe jer en smule på vej. Om det er i landets bedste række, eller vi skal længere ned, må i selv regne ud. En ting er dog sikkert, det kommer til at blive spændene. Håber så mange som muligt vil følge med...

Ps. Ris og ros modtages med kyshånd.






Pokalskabet

Sæson 2010/2011
Tomt..





Updates

Sæson 2010/2011
1. Update - Bag om klubben
2. Update - Angrebet forstærkes
3. Update - Rokader i defensiven
4. Update - Superligaen igang
5. Update - Kortegaard blev helten

« Seneste Redigering: 13 Dec 2010, 16:40 af Jyden » Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #1: 06 Dec 2010, 17:43 »

Horsens? Tunge
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #2: 06 Dec 2010, 18:04 »

Horsens? Tunge
Godt gæt, vil dog ikke afsløre om du har ret endnu (:
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #3: 06 Dec 2010, 18:05 »

Det er i hvert fald Horsens Stadion. Smiley
Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #4: 06 Dec 2010, 18:55 »

Det er i hvert fald Horsens Stadion. Smiley
Det er det nemlig, og det er ikke sjovt at holde det hemmeligt når i har gættet det Opstemt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #5: 06 Dec 2010, 19:05 »

CASA Arena - hjemmebanefortet! Yeeah! Jeg kommer også med en blog om AC Horsens regner jeg med. Glæder mig til at følge med i din! :-) Held og lykke med dit spil!
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #6: 06 Dec 2010, 19:26 »

CASA Arena - hjemmebanefortet! Yeeah! Jeg kommer også med en blog om AC Horsens regner jeg med. Glæder mig til at følge med i din! :-) Held og lykke med dit spil!
Dejligt du vil følge med, og spændende med din blog om Horsens, som jeg sikkert også vil følge Smiley
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #7: 06 Dec 2010, 19:39 »

Sounds great..

I'll try to follow! Smiley
Logged

19. 5. 2012.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #8: 06 Dec 2010, 19:46 »

Lyder spændende, og elsker virkelig det stadion! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #9: 06 Dec 2010, 19:55 »



Det mørke Jylland - Bag om klubben - 10.06.2010
Tilbage i år 1994 valgte HFC og FC Horsens at slå kludene sammen. De ville samle de bedste spillere på et fælles elitehold, som skulle kunne måle sig med toppen af danskfodbold. Man besluttede sig hurtigt for at klubben skulle
lyde navnet Alliance Club Horsens, eller i daglig tale AC Horsens. Holdet måtte dog starte ud med at spille i Anden Division Vest, som ligger meget langt væk fra landets bedste række. Dog skulle der blot gå to år før AC Horsens, men en 7:0 sejr over Skive, kunne sikre sig oprykning til 1. Division.

Det først år i 1. Division, gik over alt forventning, og Horsens kunne slutte sæsonen af med en yderst imponerede femte plads. Efter fem sæsoner, hvor AC Horsens hverken var i nærheden af oprykning, eller i nærheden af nedrykning, begyndte der pludselig at ske noget. Efter en fremragende sæsonstart, hvor Horsens havde maksimum point efter otte kampe, og 40 point ved vinterpausen, var de naturligvis favoritter til oprykning. Tros en sejr over Vejle i forårspremieren, kunne AC Horsens ikke følge op på det flotte efterår, og de måtte tage til takke med en flot tredjeplads, men alligevel skuffende.

Sæson efter skete det umulige dog, efter en forrygende sæson kunne Horsens i næstsidste spillerunde lade sig hylde, da de havde sikret sig oprykning til Superligaen. Oprykningen blev grundlagt efter en serie på tyve kampe uden nederlag, deriblandt en stribe på tolv sejre i træk, begge dele er klubrekord. Glæden ville ingen ende tage i Horsens, og de festede flere dage i træk, i den lille provins by. AC Horsens fik en rigtig flot start på deres første sæson i Superligaen, tros et hårdt kampprogram. De gule var utroligt hurtige til at vende sig til det hurtige tempo, og de spillede som et hold der altid havde lagt i Superligaen. Som sæson skred frem, endte det med en meget flot tiende plads, hvor AC Horsens havde hele elve point ned til Sønderjyske, som lå under stregen.

AC Horsens tredje sæson i SAS Ligaen blev en sæson, hvor det var sjovt at følge De Gule. Holdet spillede fremragende, og var virkelig i en klasse, man aldrig havde set Horsens i før. Da sæson nåede sin ende, lå AC Horsens på en meget flot femteplads, hvor de havde ligeså mange point som nummer fire. Desværre kunne de dog ikke leve op til deres flotte præstation sæson efter, og derfor måtte de et smut ned i 1. Division. Det blev dog kun til en enkelt sæson i 1. Division, og nu er de klar til Superligaen igen. Nu er det Johnny Mølby der står i spidsen for holdet, og der venter ham en hård opgave.

« Seneste Redigering: 06 Dec 2010, 20:42 af Jyden » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #10: 06 Dec 2010, 20:08 »

Fin update, der dog er præget af enkelte fejl. Du har blandet andet både skrevet "første division" og "1. Division" - En fejl der er begået to gange i samme update. Så hold dig til at skrive det på den ene måde, og hold på den igennem hele bloggen..   Wink
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #11: 06 Dec 2010, 20:44 »

Sounds great..

I'll try to follow! Smiley
Mange tak, det lyder godt (:
Lyder spændende, og elsker virkelig det stadion! Peace
mange tak (:
Fin update, der dog er præget af enkelte fejl. Du har blandet andet både skrevet "første division" og "1. Division" - En fejl der er begået to gange i samme update. Så hold dig til at skrive det på den ene måde, og hold på den igennem hele bloggen..   Wink
tak, og tak for rettelsen, som er rettet (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #12: 07 Dec 2010, 22:00 »



Det mørke Jylland - Angrebet forstærkes - 01.07.2010
Selvom transfervinduet kun har haft åbnet en enkelt dag, så er AC Horsens allerede klar til at præsentere deres første spillerindkøb. Manden der tog alt opmærksomheden, på dagens pressemøde, var Morten Friis, som fra nu af skal slå sine folder i den gule Horsens trøje.

Man må sige at Morten Friis har været en meget eftertragtet mand i den seneste tid. Hele fire klubber havde fingrene ude efter den dygtige angriber, men det var dog AC Horsens der trak det længste strå, og fik en kontrakt med Friis. De andre klubber, som også var interesseret i at få Friis's underskift, var Randers FC, FC Midtjylland og Odense Bold Klub. Horsens diskede dog om med det mest lukrative tilbud, og de står derfor nu med en ny angriber, som man har meget store forventninger til i det jyske. 

I angrebet har man i forvejen spillere som Gilberto, Kébé, Hajdarevic, Nakajima-Farran og Katholm, så det er måske ikke ligefrem der hvor AC Horsens har mest brug for en forstærkning, men ikke desto mindre er det der De gule har valgt at forstærke sig. Morten Friis vil formentlig gå direkte ind i startopstillingen ved siden af Gilberto Macena, og de to vil til sammen udgøre et giftigt makkerpar, det er der vidst ingen tvivl om.

Morten Friis startede sin karriere op i Esbjerg, hvor det blev til en masse kampe, dog mest for klubbens anden hold. I alt blev det dog til 65 kampe og hele 54 mål, hvilket må siges at være en fremragende statistik. Han formåede dog aldrig at slå igennem på førsteholdet, og blev derfor lejet ud til Fredericia, der gjorde han det rigtig godt, og det vækkede interesse hos FC Emmen, som hurtigt hentede den unge danske til klubben. Der var han dog kun i to år, før FC Fredericia købt ham på en fri transfer. Efter en sæson i Fredericia, er turen nu kommet til AC Horsens for den 25 årige angriber.

Som sagt skal Morten Friis nu til at bevise overfor Johnny Mølby, at han har fortjent en startplads. Han har fået en fireårig kontrakt med Horsens, hvor han får 15.000 kroner om ugen, og i Horsens er der altså store forventninger til en mand der kan hæve 15.000 kroner om ugen. Horsens måtte da også slippe hele 900.000 kroner for den giftige angriber.



MORTEN FRIIS

Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #13: 07 Dec 2010, 22:17 »

Har han ikke også spillet for FC Emmen i Holland & Varde iF? :-)
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #14: 07 Dec 2010, 22:21 »

Har han ikke også spillet for FC Emmen i Holland & Varde iF? :-)

Kan jeg hurtigt lige svare på. Nej han har ikke spillet for Varde (ifølge FM)

Men han har ganske korrekt spillet for FC Emmen! Smiley

Btw. God blog du har her. Glæder mig meget til at følge den! Smiley

KIU! Smiley
Citat
« Seneste Redigering: 07 Dec 2010, 22:41 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010